
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Computervaardigheden
Word, Excel, SAP Production, SAP SRM, Exact Globe, Basware, Clear, Outlook, Lotus Notus, Grote Beer, Axapta, Sovas, Beaufort, YouForce, Proactive
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Representatief, leergierig, collegiaal, accuraat, stressbestendig
Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
22-10-2013 t/m 28-02-2015
Financieel administratief medewerker bij Stichting Jeugdformaat.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het verwerken en nakijken van zo’n 60 kassen van alle voorzieningen binnen de stichting. Kasbezoeken houden bij de voorzieningen waar verbetering nodig was, facturen in Proactive boeken. Factureren, archiveren en teruggaaf indienen bij belastingdienst betreft de energiebelasting en opslag duurzame energie.
1 dag in de week bij personeelsadministratie, daar bestonden mijn werkzaamheden uit het verwerken van fietsenplannen, ziek en betermeldingen, checklisten uitdraaien omtrent de VOG en deze up to date houden, archiveren, en contracten aanmaken betreft de stagiaires en versturen, er tevens voor zorg dragen dat hun dossiers compleet zijn.
01-09-2012 t/m 31-08-2013
Financieel administratief medewerker bij Van Dalen Orthopedie.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het verwerken van de kas, debiteurenbeheer, facturatie, inkopen boeken, archiveren, postverwerking, agendabeheer.
01-06-2010 t/m 30-11-2011
Medewerker Bedrijfsbureau bij Sita Riool Service BV.
Mijn werkzaamheden bestonden uit, debiteuren administratie, completeren (bonnen klaarzetten voor facturatie), facturatie, archiveren en projectadministratie
01-10-2008 t/m 31-05-2010
Administratief medewerker bij Machinefabriek Mechanica te Delft.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het invoeren van orders, inkopen boeken, factureren, faxen inschrijven, urenregistratie, quotes inschrijven en nummeren.
01-04-2008 t/m 31-09-2008
Teamleider Finance bij Marlies Dekkers.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het leiding geven aan 3 medewerkers op de afdeling debiteuren administratie, ondersteuning bij het verwerken van de jaarrapportages en jaarcijfers.
Maandelijkse cijfers aanleveren betreft de omzetten van de vertegenwoordigers.
01 09 2007 t/m 31-03-2008
Financieel administratief medewerker bij een agrarisch loonbedrijf. Mijn werkzaamheden bestonden het uit bewaken van debiteuren/crediteuren, facturatie, correspondentie, salaris administratie, inkomende en uitgaande post.
01 01 2004 t/m 31 08 2007:
Allround medewerker Personeel & Administratie bij Asito BV.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het verwerken van de uren en er voor zorgen dat elke einde van de maand de salarissen betaalbaar gesteld worden, ziek en herstelmeldingen, in en uitdienst melden, personeelsdossiers up to date houden. Het bijhouden van de planning, correspondentie en notuleren van de vergaderingen.
Daarbij deed ik ook een stuk financiële administratie, facturatie en nacalculatie.
1999 t/m 31 12 2003:
Zeepfabriek Bousquet als allround medewerker/boekhouder. Mijn werkzaamheden bestonden uit het bijhouden van de boekhouding van het bedrijf. Salaris
en belastingsadministratie, correspondentie, het verwerken en uitbetalen van de salarissen. debiteuren/crediteurenadministratie. Deze functie is
komen te vervallen door opheffing van de fabriek.
1997 t/m 1999
Stichting Ipse als administratief medewerker bij 3 GVT’s, en het Logeerhuis:
Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit het verwerken van de ORT, medische en persoonlijke dossiers digitaliseren en bijhouden, kasstaten van de GVT’s en kassen van de bewoners verwerken en bijhouden.
Opleidingen
Opleiding(en)
Moderne bedrijfsadministratie en computerboekhouden. (MBA) diploma gehaald in 2001.
Cursus(sen)
Nederlands, typen, bedrijfsorganisatie, communicatietechnieken
Word, Excel.
Meer over mij
Werkgebied


