Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Astrid Rusing

Astrid Rusing

Secretaresse

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Computerervaring:
Word, Excel, Internet, Powerpoint, Exact, diverse maatwerkprogramma's (zoals Pilon, AG&P).

Hobby's:
Sporten, uitgaan, lezen, naar NAC gaan kijken.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-05-2014 - heden
Boerderij Wolfslaar (vrijwilligerswerk)
Gastvrouw

Taken: Ontvangen bezoekers, informatie verstrekken, telefoonafhandeling, winkelverkoop.

14-05-2013 tot 01-05-2014
RSJB Holding B.V.
Directiesecretaresse

Taken: Telefooncentrale bedienen, verwerken van de inkomende en uitgaande post, beheren van de e-mails, archiveren, beheren van de agenda's van de directeuren, maken van financiële overzichten (debiteuren, crediteuren), maken van facturen, verantwoordelijk voor de kas, correspondentie, notuleren, dagelijkse administratie, alle voorkomende werkzaamheden.

19-09-2011 tot 26-03-2012
Neovita
Secretarieel medewerker

Taken: Telefoonafhandeling klantenservice, archiveren, verantwoordelijk voor het verzenden van grote mailings, bemiddelen tussen klant en alfahulp, afspraken inplannen, ieder telefoongesprek verwerken in het systeem, correspondentie.

01-10-2009 tot 05-12-2011
Vanuit uitzendcontract gewerkt bij Luzac College, USG Restart, Mediplus als:
Secretaresse,
Receptioniste / telefoniste,
Directiesecretaresse
(tijdelijke functies)

Taken: telefoonafhandeling, correspondentie, verwerken van de inkomende en uitgaande post in het systeem en verdelen onder de medewerkers, beheren van de e-mails, archiveren, verantwoordelijk voor het verzenden van grote mailing, terugkomuren inplannen, beheren van de agenda van de directeur en het MT overleg, bestuur- en jaarvergaderingen, verwerken van de ziek- en hersteldmeldingen, bijhouden van de vakantiekaarten, organiseren van de jaarvergadering (50 medewerkers).

01-04-2009 tot 01-09-2009
Bureau Benno Stegeman B.V.
Directiesecretaresse
(faillissement)

Taken: Telefooncentrale bedienen, verwerken van de inkomende en uitgaande post in het systeem, beheren en afhandelen van de faxen en e-mails van de directeur, archiveren, belastingen, beheren van de agenda van de directeur, bijhouden van de financiële overzichten (debiteuren, crediteuren), maken van facturen, verwerken van de betalingen, inboeken van facturen, beheren van de kas, bijhouden adressenbestand, beheren van kantoorartikelen, correspondentie, uitwerken van notities.

31-05-2006 tot 01-04-2009
Bezoekerscentrum Wolfslaar (Gemeente Breda)
Baliemedewerkster / secretaresse

Taken: Inplannen van afspraken schoolbezoeken aan de kinderboerderij, verstrekken van informatie aan bezoekers, telefooncentrale bedienen, verantwoordelijk voor het beheer van educatief lesmateriaal en bibliotheek, maken van facturen, beheren van de kas, maken van contracten, correspondentie, notuleren, verzorgen van lunches, verzendklaar maken van mailings, up-to-date houden van de internetsite, winkelverkoop.

01-05-2004 tot 31-05-2006
Vanuit uitzendcontract gewerkt bij Vendex KBB, WonenBreburg, GGZ als
Project secretaresse,
Secretaresse Concernstaf,
Secretaresse

Taken: Urenregistratie, telefooncentrale bedienen, boeken van hotels, verzorgen van lunches, correspondentie, beheren van de agenda, voorbereiden van vergaderingen, verwerken van de inkomende en uitgaande post in het systeem, uitwerken notulen, ondersteunen van 2 directeuren en 6 managers.

01-05-2003 tot 01-05-2004
IMAGOgroep
Secretarieel medewerker

Taken: Correspondentie verzorgen, typewerk, archiveren, telefooncentrale bedienen, notuleren, verantwoordelijk voor het beheer van kantoorartikelen, spellen en bibliotheek, verwerken van de inkomende en uitgaande post in het systeem, het maken van diverse studie- en opleidingsmaterialen.

01-11-1999 tot 01-05-2003
McDonald's Breda
Administratief / secretarieel medewerker

Taken: invoeren van gegevens, facturen inschrijven, correspondentie, verantwoordelijk voor het beheer van kantoorartikelen, bestellingen maken, verwerken van de ziek- en hersteldmeldingen, verantwoordelijk voor de personeelsdossiers, beheren van de personeelskleding, contracten maken, verwerken van de uitgaande post.

01-04-1993 tot 01-11-1999
McDonald's Breda
Taakmanager

Taken: Kassa- en keukenwerkzaamheden, openen restaurant, leidinggeven aan 4 medewerkers.

Opleidingen

01-09-1987 tot 01-07-1992
HAVO

01-09-1997 tot 01-07-1998
Secretaresse Nederlands bij het Scheidegger Instituut
Diploma behaald.

01-09-1999 tot 01-07-2000
Managementassistente bij het Scheidegger Instituut
Diploma behaald.

01-09-2001 tot 01-07-2002
Secretaresse P & O bij Schoevers
Diploma behaald.

Meer over mij

Werkgebied

  • Breda 25km
Talentcard®