
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
WO-opgeleide, ervaren marketeer. Organisatorisch en planmatig zeer sterk, zelfstandig en helicopterview over verschillende projecten. Betrokken, sociaal en een doorzetter in organisatie/teamverband. Voelt zich thuis in een strategische marketingfunctie om organisatie nu en in de toekomst te versterken.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Profiel
WO-opgeleide, ervaren marketeer. Organisatorisch en planmatig zeer sterk, zelfstandig en helicopterview over verschillende projecten. Betrokken, sociaal en een doorzetter in organisatie/teamverband. Voelt zich thuis in een strategische marketingfunctie om organisatie nu en in de toekomst te versterken.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2009-2014 CNV – Christelijk Nationaal Vakverbond
CNV Dienstenbond, Hoofddorp, Marketeer, feb 2011-dec 2014
Taken: Ontwikkeling van strategisch marketingplan om CNV Zelfstandigen als merk in de markt te zetten. Ontwikkeling, organisatie en uitvoering van marketingstrategieën en -acties gericht op ledenwerving van zelfstandigen, met daarnaast de bewaking van de voortgang en uitkomsten van deze acties.
Ledenbehoud door het opzetten en uitvoeren van een succesvol coachingstraject en denktank. Organisatie van workshops en themadagen gericht op de persoonlijke ontwikkeling van zelfstandigen. Daarnaast verantwoordelijk voor opzetten en verbeteren van het dienstenpakket voor zelfstandig ondernemers.
CNV Vakcentrale, Utrecht, Projectleider Marketing, jan 2009 – feb 2011
Taken: Projectleider CNV Zelfstandigen en projectleider ‘Starters’ (project gericht op MBO-jongeren) met verantwoordelijkheid voor coördinatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen en verschillende bonden binnen het CNV. Plannen, initiëren en uitvoeren bondsbrede ledenwerfacties. Verantwoordelijk voor de marketing van de afdeling Ledenservice.
2007-2008 SNE bv, Hilversum, Marketing Manager
Taken: Leidinggevende marketingafdeling met verantwoordelijkheid voor ontwikkeling van marketingplannen, budgetbeheer, ontwikkeling, organisatie en uitvoering van marketingacties en bewaking van de voortgang en uitkomsten van deze acties. Voorbeelden van deze marketingacties zijn o.a. realisatie van beursdeelname, organisatie van klantenrelatiedagen en seminars, website-onderhoud, ontwikkeling van brochures en folders en afstemming rondom persberichten.
2005-2006 Wander Assen bv, Assen, Marketing & communicatiemedewerkster
Taken: Ontwikkelen en uitvoeren van marketingacties, teksten schrijven, content beheer internetsite, onderhouden klantendatabase, onderhouden van contacten met drukkerijen, media en internetbureau.
2002-2005 Tempo-Team Uitzendbureau, Coevorden en Emmen, Intercedente
Taken: Verantwoordelijk voor opbouwen en uitbreiden relatienetwerk: ´inkoop en verkoop´ flexwerkers; administratieve handelingen.
Opleidingen
Opleidingen
1999-2001 Rijksuniversiteit Groningen, Faculteit der Economische Wetenschappen
Verkorte Doctoraal Opleiding Marketing
Afstudeerrichting Marketing Management
1995-1999 Hogeschool Drenthe te Emmen, HEAO Economisch Linguïstisch
Vijf maanden studie in Alicante, Spanje in 1997-1998
Talen: Engels, Duits, Frans, Spaans
1989-1995 VWO, Vechtdalcollege te Hardenberg
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie I en II, Wiskunde A
Cursussen/trainingen
2014 Masterclass Branding, SRM
2013 Cursus Praktische psychologie, LOI
2012 Cursus Interculturele communicatie, LOI
2010-2011 Cursus Spaans voor meergevorderden, LOI
2005-2006 Cursus Italiaans voor beginners vervolg, Volksuniversiteit
2005 Driedaagse commerciële training via Tempo-Team Uitzendbureau
2004-2005 Cursus Italiaans voor beginners, Volksuniversiteit
2003-2004 Cursus Spaans voor gevorderden, Volksuniversiteit
2002 ARTRA-cursus: uitzendkennis en sociale zekerheidsstelsel via Tempo-Team
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
• Tennis
• Hardlopen
• Reizen
• Lezen
Werkgebied


