Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Astrid Visch - van Spijk

Astrid Visch - van Spijk

adviseur interieur en procesoptimalisatie

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Word
  • Office 365
  • MS Acces
  • MS Excel
  • MS Powerpoint

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Frans
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Frans
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben creatief en spontaan met passie voor de Nederlandse taal en vreemde talen, ik reis graag om veel van de wereld te zien al dan niet werk gerelateerd. Ik werk graag samen in een team maar kom zelfstandig werkend ook prima uit de verf. Wanneer ik mijn creativiteit kan inzetten wordt ik heel blij, of dat nu is bij het ontwerpen en stylen van een interieur, reclame materiaal met marketing doeleinden of het optimaliseren van processen. Ik ga graag het gesprek aan om de juiste snaar te kunnen raken, zodat de mensen om mij heen ook profijt hebben van mijn talenten en capaciteiten. Mijn brede werkervaring en interesses maken mij een generalist waardoor ik breed inzetbaar ben en altijd verder kijk naar meerdere mogelijkheden. Het liefst werk ik voor langere tijd bij eenzelfde werkgever. Ik ben parttime beschikbaar voor minimaal 16 en maximaal 24 uur in de week, bij voorkeur binnen een reikwijdte van 35 km van Apeldoorn. Mensen omschrijven mij als vriendelijk, gastvrij, gezellig en betrouwbaar met een gezonde dosis humor.

Talen

Engels: uitstekend in woord en geschrift, al van jongs af aan opgevoed met de Engelse taal doordat familie uit de VS weer in Nederland kwam wonen, vervolgens vanaf de laatste twee jaren van de basisschool Engelse les genoten.
Frans: uitstekend in woord en geschrift, Frans vind ik een mooie taal, hier heb ik 7 jaar les in gehad, ik schrijf geregeld franse brieven o.a. naar ons Compassion sponsor kind in Burkina Faso, ik vertaal tevens documenten voor een ANBI Stichting van Nederlands naar Frans en vice versa
Duits: goed in woord en geschrift

Software

Word, Excel, PowerPoint, Access, Manual Master.
Grafisch: MS Flowchart, Visio, Smart Draw, ACD See, Photoshop, Macro Media Fireworks, Macro Media Dream Weaver, Sweet Home 3D, Google Sketch Up.

Hobby’s / interesses
- Schilderen / tekenen, indien nodig en als dit op prijs wordt gesteld, laat ik mijn klanten schilderen
om inzicht te krijgen in de gewenste sfeer om zo een passend interieur advies te kunnen geven,
Voor het ontwerp maak ik gebruik van software als Sweet Home 3D en Sketch Up voor 3D
visualisatie. Bij verkoop/vastgoed styling kan interieur fotografie worden toegepast.
- Schermen, Theaterschermen, secretaris SV Surtout sinds 13 maart 2017
Nederlands Kampioen Equipe schermen 2017
- Schrijven van eenakters voor o.a. theaterschermen
- Fotografie (natuur, reizen, architectuur)
- Muziek 25 jaar orkest ervaring als koperblazer

DISC, leer mij beter kennen

Om het rapport goed te lezen kijk je naar de vier afzonderlijke scores en de samenhang daartussen. Niemand is 1 kleur. Het geheel wordt bepaald door de mix van de 4 scores.

  • Taakgericht
  • Daadkrachtig
  • Extrovert
  • Inspirerend
  • Mensgericht
  • Stabiel
  • Introvert
  • Conformerend

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • interieurarchitect
  • kwaliteitscoördinator
  • reclameontwerper
  • helikopterpiloot
  • kam-coördinator
  • woonconsulent
  • decorontwerper
Sector(en):
  • Bouw & Infra
  • Design
  • Fashion & Styling
  • Kunst & Cultuur
  • Vastgoed & Makelaardij
Dienstverband(en):
  • Vast
  • Freelance
  • ZZP
Salaris:
  • 3.500 - 5.000
Aantal uren:
  • 16-24 uur
  • 24-32 uur

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Profiel

Ik ben creatief en spontaan met passie voor de Nederlandse taal en vreemde talen, ik reis graag om veel van de wereld te zien al dan niet werk gerelateerd. Ik werk graag samen in een team maar kom zelfstandig werkend ook prima uit de verf. Wanneer ik mijn creativiteit kan inzetten wordt ik heel blij, of dat nu is bij het ontwerpen en stylen van een interieur, reclame materiaal met marketing doeleinden of het optimaliseren van processen. Ik ga graag het gesprek aan om de juiste snaar te kunnen raken, zodat de mensen om mij heen ook profijt hebben van mijn talenten en capaciteiten. Mijn brede werkervaring en interesses maken mij een generalist waardoor ik breed inzetbaar ben en altijd verder kijk naar meerdere mogelijkheden. Het liefst werk ik voor langere tijd bij eenzelfde werkgever. Ik ben parttime beschikbaar voor minimaal 16 en maximaal 24 uur in de week, bij voorkeur binnen een reikwijdte van 35 km van Apeldoorn. Mensen omschrijven mij als vriendelijk, gastvrij, gezellig en betrouwbaar met een gezonde dosis humor.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • manager procesindustrie
  • interieurarchitect
Sector(en):
  • Bouw & Infra
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Loopbaan

Gastouder
Sinds maart 2014, geregistreerd sinds oktober 2015.

Werkzaamheden:
Als gastouder verzorg ik mijn twee kleinzonen van 3,5 en 1,5 jaar en twee andere meisjes van dezelfde leeftijd in mijn huis, zodat hun moeders kunnen werken of studeren.

Mede adviseur project inventarisatie, interieur- en proces optimalisatie
Januari 2015 Ouagadougou, Burkina Faso

Werkzaamheden:
Ontwikkelingswerk; Als zzp-er onder de naam Visch - Art ; Inventariseren van een agricultuur project in Bogandé en omgeving (Sahel) en proces ondersteuning in samenwerkingsoverleg met o.a. de projectmanager (Nederlands) en de directeur van Fatrafo (Burkinabé). Inrichten Fatrafo kantoor, structureren keuken gastenverblijf in Ouagadougou


Bedrijven adviseur proces optimalisatie
Van maart tot oktober 2014 Chemie concern BASF

Werkzaamheden:
Als zzp-er onder de naam Visch - Art op projectbasis in samenwerking met Prolity B.V.
Het inzichtelijk vastleggen en modelleren van bedrijfsprocessen in procedures door middel van het afnemen van interviews met proceseigenaren, waarbij ondersteuning en bewustwording van de noodzaak om processen vast te leggen een grote rol spelen. De procesmodellering wordt vastgelegd in Visio stroomschema’s in het Quality Assurance systeem Manual Master.

Freelance Front office meewerkster
juni t/m augustus 2014 Stimenz (Verenigingsbureau)

Werkzaamheden
Als zzp-er onder de naam Visch - Art op aanvraag van Stimenz, waarneming van de Front office van het Verenigingsbureau. Deze opdracht kreeg ik door mijn eerdere werk als Front Office medewerkster bij MD Veluwe. De werkzaamheden betroffen het beantwoorden en doorschakelen van de telefoon, het informeren van bezoekers en administratieve werkzaamheden.

Frontoffice medewerkster
2011 – 2012 Maatschappelijke Dienstverlening Veluwe Apeldoorn

Werkzaamheden:
Het zorg dragen voor de afhandeling van het inkomend telefoonverkeer waarbij behorend eerste lijn intake en hulpverlening, het verrichten van algemeen ondersteunende\secretariële werkzaamheden t.b.v. bijvoorbeeld assertiviteitstraining, behandeling van informatie aanvragen van externe relaties /instanties, het verwerken en verzendklaar maken van mailings. Het ontvangen en te woord staan van cliënten / bezoekers in de talen Nederlands , Engels , Frans en Duits, het aannemen van de telefoon voor de gehele organisatie, beantwoorden van vragen, notuleren postbehandeling, bijhouden van het archief. Het plaatsen van bestellingen.

Visual Merchandiser
2011-2013 CPM Aalsmeer

Werkzaamheden:
Het plaatsen van POS materialen en styling /etaleren van de producten in schappen en vitrines en op de winkelvloer.
Dit vond plaats bij verschillende grote winkelketens in onder andere elektronica en supermarkten in Gelderland en Overijssel.

Marketing Assistente
2008 - 2009 Stichting Mission Aviation Fellowship Harderwijk.

Werkzaamheden:
Advertentiebeleid; planning mailings, grafisch advertentie ontwerp en plaatsing. Contact met leveranciers, reclamebureaus, bedrijven, notariaat en personen wereldwijd. Beheer Fotoarchief met behulp van ACDSee, onderhoud website (CMS systeem), bestelling drukwerk. Facturencontrole, offerte vergelijk, ISO procedures opzetten, archief opzet en onderhoud, standwerk en verkoop etc. Begeleiding van- en meehelpen met vrijwilligers voor verwerken van mailings. Notuleren van vergaderingen.


Afdelingsassistente / Office Manager Research, Development & Engineering en
Quality Assurance Assistant
2004 - 2008 Watts Industries Netherlands B.V. Eerbeek.

Werkzaamheden:
Beheer Company Manual met o.a. het ISO kwaliteit handboek, formuleren, opstellen van processen, procedures, organogrammen met behulp van MS Flowchart etc. (Intranet) interviews afnemen met de leidinggevenden van alle afdelingen en met gebruik van computer applicatie Manual Master. Interne audits organiseren. Tekstverwerken in Office programma’s o.a. Access, Excel, Word, Powerpoint etc. Vertalen en redigeren van documenten van Engels naar Nederlands en van Frans naar Nederlands en vice versa.
Factuur verwerking keurinstanties, contactonderhoud met patentbeheerders.
Bijhouden product- bouwkundige tekening en patent databases m.b.v Acces.
Tevens het verrichten van product testen, product controle en product fotografie.
Uitnodigen van- en communicatie met nieuwe sollicitanten voor de afdeling.
Secretariële taken: Agendabeheer, archief opzet/beheer, tekeningen afdrukken, afspraken maken met toeleveranciers, ontvangen van binnen- en buitenlandse gasten, hotel- en vlucht boekingen etc. Organiseren en notuleren van vergaderingen.

Notulist/secretarieel medewerker/telefoniste/receptioniste
2002 - 2003 Aannemingsbedrijf Draisma, Apeldoorn.

Werkzaamheden:
Notuleren van OR vergaderingen, vervanging van het secretariaat, receptie en telefonie.

1986 – 2002 Diverse functies als administratief medewerkster/ secretaresse/ verkoopster

Opleidingen

HZW-Gastouder MBO Instituut Frisselstein 2015
Binnenhuisarchitectuur IVB via NTI 2003
HAVO 1985 -1988
MAVO – D 1980 - 1984

Cursussen
EHBO voor kinderen 2017
Reanimatie en AED 2016
CCR Beurstraining “Effectieve Beurstechnieken” 2010 / 2011
Manual Master, 2004 en 2007
(computer applicatie voor bedrijven kwaliteit handboek o.a. ISO 9001)
modules Basis, Structuur en Proces modelleren met MS Flow Chart en Visio.
Doelgericht Notuleren, 2006
Faculteit Talen Radboud Universiteit Nijmegen

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hobby’s / interesses
- Schilderen / tekenen, indien nodig en als dit op prijs wordt gesteld, laat ik mijn klanten schilderen
om inzicht te krijgen in de gewenste sfeer om zo een passend interieur advies te kunnen geven,
Voor het ontwerp maak ik gebruik van software als Sweet Home 3D en Sketch Up voor 3D
visualisatie. Bij verkoop/vastgoed styling kan interieur fotografie worden toegepast.
- Schermen, Theaterschermen, secretaris SV Surtout sinds 13 maart 2017
Nederlands Kampioen Equipe schermen 2017
- Schrijven van eenakters voor o.a. theaterschermen
- Fotografie (natuur, reizen, architectuur)
- Muziek 25 jaar orkest ervaring als koperblazer

Werkgebied

  • Apeldoorn 50km
Talentcard®