Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Esther van Staalduinen

Esther van Staalduinen

administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
49 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Bij mijn werk bij o.a. het UWV en Cosis stond ik bekend om mijn collegialiteit, betrouwbaarheid en nauwkeurig werken. Ik stel mij hierbij altijd flexibel, energiek en representatief op. Een collega gaf aan dat zij kenmerkend aan mij vond dat ik altijd ijverig aan het werk was. Ik kan goed luisteren en werk oplossingsgericht.
Verder kan ik mezelf omschrijven als iemand met goede communicatieve vaardigheden. Ik vraag door bij onduidelijkheden en kan de vraag van de klant goed samenvatten. Ik beschik over snelle typevaardigheid, goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Deze eigenschappen wil ik inzetten in het werk waar ik goed in ben: administratief, secretarieel of baliewerk.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

.Bij mijn werk bij o.a. het UWV en Cosis stond ik bekend om mijn collegialiteit, betrouwbaarheid en nauwkeurig werken. Ik stel mij hierbij altijd flexibel, energiek en representatief op. Een collega gaf aan dat zij kenmerkend aan mij vond dat ik altijd ijverig aan het werk was. Ik kan goed luisteren en werk oplossingsgericht.
Verder kan ik mezelf omschrijven als iemand met goede communicatieve vaardigheden. Ik vraag door bij onduidelijkheden en kan de vraag van de klant goed samenvatten. Ik beschik over snelle typevaardigheid, goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Deze eigenschappen wil ik inzetten in het werk waar ik goed in ben: administratief, secretarieel of baliewerk.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

12-04-2016 tot 01-09-2016 Cosis (Novo en Promens Care)
Functie: receptioniste
Aanname telefoon, het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers reserveren van vergaderruimtes in Planon, verwerking van inkomende en uitgaande post

10-11-2014 tot 31-01-2015
Gemeentelijke Krediet Bank
Functie administratief medewerkster Centrale Planning:
Klanten proactief benaderen voor aanmelding schuldhulpverlening, aanschrijven van klanten die achterstand hebben met de energierekening, klanten bellen voor herinneringsafspraken, het verwerken van aanmeldformulieren, faciliteren van kantoorapparatuur laptop, telefoon, fiets, tomtom, registratiegebruik leaseauto’s. Contacten leggen met schuldeiser ivm openstaand saldo

01-07-2014 tot 30-10-2014
Milieupark Assen (parttime als oproepkracht in de weekenden)
Functie administratief medewerkster:
Klanten te woord staan, pinautomaat bedienen, lichte administratieve handelingen verrichten, afval laten wegen, slagbomen bedienen

06-01-2011 tot 28-01-2011
Energiewacht tijdelijk werk via uitzendbureau
Functie administratief medewerkster:
Gegevens opvragen waar geen contractant bekend is, mailing verzorgen.

10-03-2006 tot 31-12-2010 :
UWV Uitkeringsinstantie Werknemers Verzekering afdeling ziektewet
Functie administratief medewerkster:
Ontvangen ziekmeldingen registreren in het digitale UZS systeem. Als het dossier compleet is, dragen wij over naar de claimbehandelaar ter beoordeling van de aanvraag voor een ziekengelduitkering. Gegevens opvragen bij ziekmeldingen, dit zowel telefonisch als schriftelijk. Het registreren van ingekomen (elektronische) post.

01-05-2004 tot 28-02-2006
Dienst Vervoer & Ondersteuning Assen / Shared Service Centrum
Noord Oost (onderdeel van Ministerie van Justitie)
Functie receptioniste:
Aanname telefoon, het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers, inboeken van inkomende post en faxen, correspondentie, bestellingen verzorgen, afhandelen van post en mailings.
Functie Personele Inzet: verwerken, registreren en controleren van de urenwerkbriefjes in Excel, facturatie, bellen van medewerkers, archivering, kopiëren.
Backoffice: hier kunnen medewerkers terecht voor hun vragen over o.a. loon, opvragen van werkgeversverklaringen, aanvraag ziektekosten, aanvraag ouderschapsverlof, aanvraag verhuiskostenvergoeding enz. Verder verzorgde ik administratieve afhandeling van adressenlijsten.

1994 tot 2004
Functie administratief medewerkster en receptioniste, als uitzendkracht/contractant gewerkt bij:
TVM Verzekeringen, Heijmans IBC Bouwbedrijf, Stichting Kinderopvang Hoogeveen, OC Hoogeveen, Refaja Ziekenhuis Stadskanaal, Universitair Medisch Centrum Groningen, AZC Geeuwenbrug, Univé Medische Zaken en Riagg Drenthe. Christelijke Scholengemeenschap Beilen, De Tille Witteveen.
Mijn taken in het algemeen waren: uitwerken van adviezen (dictafoon), het opvragen of versturen van informatie- en bevestigingsbrieven, dataverwerking, aanmeldingen verwerken, inplannen van afspraken, vastleggen, controleren en registreren van persoonsgegevens, voorbereiden van spreekuur, dossiers aanmaken, notuleren, bestellingen verzorgen, postverwerking, het ontvangen van bezoekers/patiënten aan de balie,telefoonbehandeling, runnen van de receptie en archief werkzaamheden.

Opleidingen

2010 : Receptioniste/telefoniste Academie Mercuur Emmen (diploma)
2007 : Opstapcursus Burgerzaken Randstad Groningen (diploma)
1999 : Secretaresse Nederlands Academie Mercuur Emmen
(avondopleiding) (diploma)
1996 : Assistent Medische Administratie Dag- en Avond College Assen
(avondopleiding) (diploma)
1994 : MDGO verzorging (3 jarige opleiding) Threant College Assen
(certificaten)
1991 : MAVO Scholengemeenschap Westerbork (diploma)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

bezoeken van musea, skeeleren, zwemmen, sporten en lezen

Werkgebied

  • Assen 50km
Talentcard®