Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Bianca Gietel

Bianca Gietel

Secretarieel/Administratief

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De combinatie van het organiseren en plannen van de verschillende werkzaamheden trekt mij enorm aan binnen een bedrijf.
Ik heb jaren lang op diverse secretariaten van verschillende organisaties gewerkt.
Ik ben eraan gewend om ook onder druk goede resultaten te leveren, en altijd heel nauwkeurig te werken. Ik ben een vriendelijke en sociale collega die altijd haar uiterste best zal doen voor de organisatie. Bovendien ga ik graag met mensen om en leg makkelijk contacten. Ik ben resultaat gericht en heb het vermogen snel kennis te vergaren en te leren.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

ambitieus, analyseren, anticiperen,betrokkenheid,collegialiteit, aandacht voor details, accuraat, conacten leggen.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:
nov’14 – 10 mei ‘15
IPNED
Secretaresse (tijdelijke vervanging)

Werkzaamheden
Telefonisch begeleiden van klanten
Het geven telefonische adviezen
Vragen telefonisch beantwoorden van klanten
Klanten met specifieke vragen doorverbinden naar de desbetreffende afdeling (backoffice)
Telefonische screening doen en service verlenen Klanten vriendelijk en effectief te woord staan
Snelle en juiste afhandeling van de vraag en een proactieve houding
Vragen van de klanten mogelijk zelf afhandelen van vragen en de klant adviseren
Het verstrekken van informatie over specifieke klantprocessen en beantwoorden van vragen
Snel en accuraat handelen.
Afspraken maken voor de adviseur
Nauw contact en terugkoppelingen met de supervisor
Verzenden van formulieren en folders
Verrichten van voorkomende administratieve/overige taken.

dec’13 - nov’14
Algemene Rekenkamer Sint Maarten
Office Manager/Management Assistent

Werkzaamheden
Alle uitvoerende en secretariële en dienstverlenende werkzaamheden ter ondersteuning van het management en de medewerkers van de projecten
Klanten te telefonisch benaderen en offertes en facturen opstellen
Receptie/Telefoniste
Klanten ontvangen en te woord staan
Order aannames
Het verrichten van alle service verlenende, en coördinerende werkzaamheden rondom de projecten
Service verlenen aan de opdrachtgevers
Plannen van meetings
Telefoonbehandeling

2009-2013
I-psy Flevoland (Interculturele Psychiatrie)
Coördinerend Secretaresse
(vestiging Almere & Lelystad)

Werkzaamheden:
Dagelijks cliënten contact aan de balie
Receptie diensten en klanten ontvangen en te woord staan
Meetings met het management
Secretariële ondersteuning bieden aan het management en de hulpverleners
Offertes en facturen klaarmaken voor de zorgverzekeraars
Monitoren van orders
Facturen opstellen voor de zorgverzekeraars
Oplossing gericht handelen
Aansturen van de zorgadministratie en verantwoording afleggen bij de zorgverzekeraar
Werkoverleg voorzitten
Dagelijkse taakverdeling en zaken die zich voordoen
Oplossingsgericht denken en werken
Klachten afhandeling en behandeling
Plannen van meetings


2007-2009
Secretaresse
Spirit (Amsterdam)

Werkzaamheden:
Receptie diensten draaien en de telefoon aannemen.Service verlenende ondersteuning aan cliënten, eerste aanspreekpunt, facturen en offertes opstellen voor de opdrachtgevers, agendabeheer, bedienen van de telefooncentrale, vervanging van de regio secretaresse bij afwezigheid, beheren van de kas, bijhouden bestellingen kantoor artikelen, cliënten invoeren in een daarvoor bestemd programma, notuleren, postverwerking.


2005-2007
Secretaresse ICT afdeling
(ATH Techniek Amsterdam)

Werkzaamheden:
Ondersteuning en informatieverstrekking bij storingen in een telefooncentrale wanneer een cliënt inbelt
Afspraken maken met cliënten om een monteur langs te sturen om de storing in de telefoon centrale bij de cliënt op te lossen
Verder ontwikkelen en up-to-date houden van de veranderingen in de telefoonsystemen
Storingen aanmelden bij telefoon providers
Foutmeldingen die via de ICT helpdesk lopen registreren.

2002-2005
Secretaresse
Innotiv (RWS Haarlem Zuid)

Werkzaamheden:
Ondersteunende werkzaamheden teammanagers, notuleren, agendabeheer, managementteam assisteren, order verwerking, archiveren, aanspreekpunt, project administratie, terugkoppeling projectleiders, informatie verstrekken over de projecten, notuleren

2000-2002
Secretaresse
Dactylo Uitzendbureau (Noord/Zuidlijn Amsterdam)

Werkzaamheden:
Organiseren bijeenkomsten, agendabeheer, telefoon afhandeling, correspondentie, catering, administratieve ondersteuning en informatieverstrekking. ontwikkelen en up-to-date houden van notuleren.

1999-2000
Front Office medewerker
Noorderkroon (Almere)

Werkzaamheden:
Test zaal assistente voor deelnemers assessments. Assessment-programma uitvoeren (logistiek/tijdsbewaking). Vraagbaak met betrekking tot uitvoering assessment-programma voor adviseurs, collega’s en kandidaten. Verwerken van de resultaten en follow-up.

1997-2000
Klantadviseur (parttime)
Aristo Raad Groep en Tele Star de Rijp (Almere)
Klantenservice Inbound

Werkzaamheden:
Klanten vriendelijk en effectief te woord staan
Snelle en juiste afhandeling van de vraag en een proactieve houding
Vragen van de klanten mogelijk zelf afhandelen van vragen en de klant adviseren
Het verstrekken van informatie over specifieke klantprocessen en beantwoorden van vragen
Snel en accuraat handelen.
Afspraken maken voor de adviseur
Nauw contact en terugkoppelingen met de supervisor
Verzenden van formulieren en folders
Verrichten van voorkomende administratieve/overige taken.

1996-1997
Administratief medewerker
Vedior uitzendbureau (diverse korte administratieve banen ABN AMRO en Lease Plan)

Werkzaamheden:
Controle cijferlijsten, onderhouden en bijwerken van het archief, invoeren gegevens in computer programma’s, telefoon afhandeling, postverwerking.

1991-1995
Frontoffice medewerker
Ministerie van Onderwijs (Suriname)

Werkzaamheden:
Eerste aanspreekpunt voor docenten en studenten. Alle onderwijsondersteunende en administratieve werkzaamheden, telefoon afhandeling, correspondentie.

1990-1995
Verpleeghulp
Huize Ashiana (Paramaribo) Freelance

Werkzaamheden: Lichamelijke verzorging van de bejaarden.

Opleidingen

MAVO

MEAO - Middelbaar Economisch Administratief Onderwijs
Administratief/Commercieel & Secretarieel/Communicatie

Middelbare Handelschool
Secretarieel/Administratief

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Nagelstyliste, reizen, lezen.

Werkgebied

  • Almere 25km
Talentcard®