Personalia
- Leeftijd
- 58 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben betrouwbaar, accuraat, zelfstandig, klantgericht, proactief, flexibel, stressbestendig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
febr. 2003-nov. 2014 Leenders glas in lood Nijmegen
aug. 2002- febr. 2003 Leenders glas in lood Berg en Dal (uitzendbureau)
Functie: administratief medewerkster/secretaresse/receptioniste.
Taken: Telefoonverkeer, in- en uitgaande gesprekken.
Agendabeheer, afspraken maken met klanten, planning, bestellen van glas, materialen ed.
Typewerkzaamheden, o.a. het maken van offertes en facturen.
Het verzorgen en afhandelen in- en uitgaande post, mailbox.
Voorbereiding van de boekhouding, coderen en inboeken van de debiteuren, crediteuren en kasboek in een Minox boekhoudprogramma.
Personeelsadministratie, het bijhouden van verlof- ziektedagen van personeel,
dossier en urenadministratie.
Preventie medewerker VCA-veiligheid, het houden van toolboxen,
bijhouden van het ARBO-handboek, RI&E , o.a. jaarplanning, verzorging van ehbo artikelen, pbm's etc.
Neven werkzaamheden: huishoudelijk klusjes, afwassen, stofzuigen ed.
helpen in werkplaats/atelier.
okt.-dec.2001 Fixet bouwmarkt Millingen aan de Rijn
Functie :Caissière.
Taken: Bedienen van kassa, klanten helpen, artikelen van sticker voorzien(prijzen), vakken/schappen vullen.
juni-okt. 2001 Coop supermarkt Nijmegen
Functie: 1ste caissière.
Taken: Verantwoording over de kassa’s, zorgdragend over het geldverkeer; zoals het tellen van de kassa’s, bestellen van geld, het beheren van de kluis. Ervoor zorgen dat alles goed en netjes verloopt rond de kassa-afdeling, klanten helpen en te woord staan, openstaan voor alle wensen en klachten van de klant. Bezetting van de kassa’s, pauze regeling.
nov. 2000-mrt.2001 Ron Derks Grondverzet-transport-steenhandel bv.
Functie: Administratief medewerkster.
Taken: Het aannemen van de telefoon, typewerkzaamheden(o.a offertes uittypen).
En diverse administratieve werkzaamheden; het controleren van de dagrapporten van het buitenpersoneel, notuleren bij werkoverleg en verslag maken, kassa tellen.
mrt. -sept.2000 Gemeente Nijmegen (uitzendbureau)
Functie: Administratief medewerkster.
Taken: Het controleren van de weekstaten die van de wijkcentra verstuurd zijn. Daarna splitsen op rekening, rekening met kasopdrachten en nultarief. Het inboeken van de nultarieven en zaalreserveringen in het interne computersysteem. Het splitsen en versturen van acceptgiro’s.
mrt.-april 1999 Belastingdienst Particulieren Nijmegen (uitzendbureau)
Functie: Datatypiste.
Taken: Het invoeren van belasting aangiften.
mrt.-dec.1998 Argos Nijmegen
Functie: verkoopster.
Taken: Kassa bediening, klanten helpen, verzorging van de winkel.
Magazijn werkzaamheden; inkomende en uitgaande goederen/artikelen.
Gekochte(bestelde) goederen op de lopende band zetten.
juli 1988-juli 1995 Sociale Verzekeringsbank Nijmegen
mrt. 1988-juni 1988 Sociale Verzekeringsbank Nijmegen (uitzendbureau)
Functie: Administratief medewerkster afdeling kinderbijslag.
Taken: Postverwerking, dossier verwerking/archief.
Invoeren/verwerken van nieuwe aanvragen en adreswijzigingen
1987 Hema Nijmegen – stage
Ponskaartjes verwerken in de computer.
Bestellingen inboeken.
1986 Bongers aardewerken Nijmegen - stage
Verwerken van vrachtbrieven.
Bestellingen handmatig inboeken.
Klanten ontvangen en van koffie voorzien.
Opleidingen
1980-1985 L.E.A.O. Kantoorpraktijk Scholengemeenschap “de Sprong” Diploma
1985-1987 M.B.O. Bedrijfsadministratie Certificaten
1989 Met computers aan het werk Certificaat
1992 W.P.5.1 Schoevers
1994 Receptioniste-Telefoniste LOI
2003 Taal en tekstverwerken ROC
2013-heden Hondentrimmen HKI
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
lezen, wandelen
Werkgebied