
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Competenties en vaardigheden
Assertief, energiek, spontaan, klant gericht, sociaal, creatief, werken in een team.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
Ik ben begonnen met werken bij De Jong Mode, een dynamische mode zaak als cassiere en hostess (deze winkel had ook een koffiebar voor de klanten) maar kreeg al snel meer taken zoals verkoopmedewerkster Etalage verzorging & Styling. Ik vaar wel bij afwisselend werk en kan goed multitasken. Al snel werd duidelijk dat ik graag hard werk en waardering mij motiveert. Contact met mensen is voor mij erg belangrijk zowel in team verband als het werken met klanten. Dit heb ik 2 jaar gedaan.
Albert Heijn was mijn tweede werkplek, al snel kreeg ik leiding over de delicatessen afdeling en stuurde mensen aan, ik had verantwoordelijkheid over de hygiëne , aanvullen een klantvriendelijkheid.
Bij Pietkerkhof ben ik werkzaam geweest als verkoopmedewerkster, cassiere en allrounder ook hier vond ik het fijn om op meerdere plekken ingezet te worden en om verantwoordelijkheid te hebben over een hele afdeling. Dit heb ik een jaar gedaan tot ik voor mijn opleiding stage moest lopen.
Na het afronden van mijn opleiding met 12 maanden stage ben ik aangenomen als als goudsmid in Amsterdam. Hier deed ik reparaties, ontwerpen en uitvoeren nieuw werk, etalage verzorging en -styling, verkoop en was ik het merendeel van de week alleen verantwoordelijk voor de winkel en atelier.
Sinds mei 2014 heb ik 4 maanden direct sales gedaan bij Appco Group. Het werk bestond uit deur-aan
-deur verkoop. Graag wilde ik meer betekenen voor het bedrijf en ik werd aangenomen als Event
Booker/ coördinator voor de Charities afdeling. Dit houdt in dat ik voor verschillende goede doelen de
tussenpersoon ben die zorgt dat mensen die goede doelen promoten bij locaties terecht kunnen.
Mijn taken:
Het regelen van de locatie waar het evenement plaats zal vinden. Ik bent het aanspreekpunt voor alle organisatorische vragen zowel voor de locaties als de teams die worden uitgezonden. Dagelijks telefonisch contact met bestaande en nieuwe locaties en het bezoeken hiervan. Ook regel ik de vergunningen per locatie en gebied. En beheer ik de planning en de database waaruit gewerkt wordt.
Wanneer de kwaliteit van de costumerservice achteruit lijkt te gaan geef ik hierover een topic/meeting om te zorgen dat de kwaliteit behouden blijft.
Ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging en hoop dat ik die bij u kan vinden.
Opleidingen
De Vakschool Schoonhoven (zadkine) Goudsmid 2007-2011
Middelbareschool; HAVO (Middelbare school, diploma behaald)
Gereformeerde Scholengemeenschap Randstad
2002 - 2007
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby's
Zingen, schilderen, koken, lezen, visagie, knutselen/ DIY-en (dingen opknappen, doe het zelfven/ klussen, vernieuwen: praktisch en mooi)
Werkgebied


