
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Momenteel ben ik weer op zoek naar een nieuwe werkkring omdat mijn huidige werkgever de crisis niet goed heeft doorstaan. Inmiddels ben ik 16 uur werkeloos en verwacht dat ik binnen afzienbare tijd volledig werkeloos zal worden. Daarom heb ik ook bij beschikbaarheid in overleg ingevoerd. Ik denk dat ik na overleg wel voor 28 uurdirect kan beginnen. Mijn opzegtermijn is 2 maanden voor de resterende uren.
Ik ben in de afgelopen jaren een zeer ervaren hardwerkende administrateur geworden die door zijn systematische denken de boekhouding kan vertalen naar een leesbaar resultatenoverzicht met toelichting. ook kan ik de volledige administratie verzorgen voor verschillende BV's van invoer tot het opleveren van de jaarstukkenvoor de accountant. Door mijn jarenlange ervaring bij zowel overheid als bedrijfsleider ben ik een gesprekspartner voor externen als belastingdienst, bank en accountant.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
- Kennis en ervaring met de boekhoudpakketten Unit 4, King, Exact en SAP.
- Kennis van Word en Excel.
- Systematisch, analytisch, betrouwbaar en resultaatgericht.
- Collegiaal. Kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2008-heden Willemse verlichting BV als administrateur
- Verrichten alle voorkomende werkzaamheden op de financiële administratie, zoals kassier, crediteuren, debiteuren en voorraadadministratie.
- Het opschonen en bijhouden van diverse tussenrekeningen.
- Het verzorgen van de aangifte BTW.
- Het volledig opleveren van de jaarstukken t.b.v. de accountant.
- Opmaken van maandelijks resultaatoverzicht.
- Het opstellen van liquiditeits- en exploitatiebegrotingen.
- Opstellen van diverse ad hoc rapportages.
- Aanspreekpunt voor accountant, bank en belastingdienst.
2002-2008 BMG Beheer BV als boekhouder
- Boeken van alle banken van alle filialen en BV’s.
- Opmaken van maandelijks resultaatoverzicht.
- Het verzorgen van de aangifte BTW.
- Bijdragen aan balansdossier voor accountant.
- Afletteren tussenrekeningen.
- Bijhouden van activa administratie en voorziening groot onderhoud.
2000-2002 Rodako BV als administrateur
- Verrichten alle voorkomende werkzaamheden op de financiële administratie, zoals kassier, crediteuren, debiteurenadministratie.
- Het verzorgen van de aangifte BTW.
- Het volledig opleveren van de jaarstukken t.b.v. de accountant.
- Opmaken van maandelijks resultaatoverzicht.
1994-1999 P.I. Haarlem als hoofd financieel economische zaken
- Het opstellen van een budgetverdeling voor de organisatie.
- Het mede opstellen van AO/IC beschrijvingen.
- Verantwoordelijk voor financieel beleid van inrichting.
- Verantwoordelijk voor financieel onderdeel jaarplan en jaar verslag.
- Het op afstand aansturen van direct leidinggevende.
- Beoordelen van medewerkers.
- Afrekenen ESF subsidie.
1990-1994 P.I. Zwaag als hoofd financiële administratie
- Direct leiding gegeven aan een 8 tal medewerkers op de afdeling.
- Verantwoordelijk voor tijdigheid en juistheid van administratie.
- Overleg met diverse disciplines van de organisatie.
- Het mede opstellen van AO/IC beschrijvingen.
- Beoordelen van medewerkers.
1988-1990 P.I. Haarlem als plv. hoofd financiële administratie
1986-1988 P.I. Over Amstel als medewerker personeelsadministratie
1983-1986 P.I. Over Amstel als PIW-er en medewerker arbeid
1981-1983 P.I. Over Amstel als gestichtswachter
1979-1981 VBA als verdeler van geveilde planten
Opleidingen
1973-1976 Mavo 4 diploma
1976-1979 Analistenopleiding geen diploma
1986-1987 Pd boekhouden diploma
1988 MBA diploma
1992-1994 SPD certificaten BE2 en ETV
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Zwemmen, Fietsen , Theater bezoek, Bioscoop.
Werkgebied


