Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Rob Geurts

Rob Geurts

Operationeel/facilitair regiomanager / vestigingsmanager

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

“Jonge gedreven kerel met passie voor het creëren van een beleving voor zowel werknemer als consument, die op zoek is naar een werkgever die hem de kans geeft om te kunnen ondernemen.”

De laatste 7 jaar heb ik diverse concepten en evenementenlocaties mogen opstarten en begeleiden met enorm veel succes. Mijn kracht is creëren, het opstarten van bedrijfsprocessen die volledig financieel zijn gecalculeerd. Deze processen vervolgens binnen duidelijke richtlijnen operationeel managen.
Buiten de volledige verantwoordelijkheid voor de operationele zaken is relatiemanagement altijd een belangrijke pijler binnen mijn functie geweest. Een accountmanagersfunctie, regio management of een functie in de facilitaire branche zou ook naadloos aansluiten op mijn persoonlijkheid. Ik ben vrolijk, energiek, positief, flexibel, ondernemend, denk probleem oplossend, een doorzetter en heb een no-nonsense mentaliteit. Werk graag met een jong enthousiast team, ben transparant, eerlijk, recht door zee en heb een zeer duidelijke visie.
Bent u op zoek naar een ondernemer om uw organisatie te versterken, uw relatiemanagement aan toe te vertrouwen of om juist een nieuwe vestiging te openen, dan ben ik de aangewezen persoon om uw toekomstige uitdaging te managen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben energiek, positief, creatief, flexibel en vooral ondernemend. Denk probleem oplossend, ben een doorzetter en heb een no-nonsense mentaliteit. Werk graag resultaatgericht, ben transparant, empatisch en hou van een uitdaging.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Reizen & Recreatie
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Jan. 2014 – Mei 2015 Libéma-Omnisport & Americahal , te Apeldoorn

Manager Horeca Regio Apeldoorn
In voorbereiding op algehele efficiencyslag operationeel eindverantwoordelijk voor de horeca van de Libéma-locaties in de regio Apeldoorn.

Hoofdtaken:
- Opstellen horecabudget, jaarplan, formatieplan en vertalen van het algemene Libéma beleid.
- Verandermanagement toepassen na exploitatieovername van de externe cateraar.
- Verving en selectie van een volledig nieuw team (15 FLEX) en het opleiden van deze medewerkers.
- Inkoopmodule opstarten binnen vastgestelde marges met bestaande Libéma partners.
- Continuïteit en kwaliteit waarborgen van de producten en diensten van de externe leveranciers.
- Relatiemanagement, acquisitie, bewaking orderportefeuille met circa €1.000.000,- horecaomzet.
- Opstellen nieuw kwaliteitshandboek, banquetingmap en inrichting digitale webshop.
- Administratief verantwoordelijk voor totale planning, inkoop, facturatie, verloning en HACCP.
- Salesgesprekken voeren, project uitwerking -en begeleiding van offerte tot uitvoeringstraject.
- Voor- en nacalculaties maken en financiële sturing op brutomarges.
- Service graad en het kwaliteitsniveau handhaven en verbeteren.

Key accounts: Profcycling Nederland & KNWU
Nederlands Atletiek Unie
UWV Nederland
Vereniging Nederlandse Gemeenten
Nederlandse Vogelbond
Euroticket & MOJO



Nov. 2012 – Mei 2013 Libéma-Congrescentrum 1931, te ‘s Hertogenbosch

Waarnemend Vestigingsmanager
Na vertrek vestigingsmanager, 6 maanden eindverantwoordelijk voor algehele operationele zaken binnen congrescentrum 1931.

Hoofdtaken:
- Aansturing(16 FTE+20 FLEX) servicebalie, facilitaire- technische dienst, projectmanagement en catering.
- Operationeel, budgettair eindverantwoordelijk.
- Coördinatie en uitvoering van jaarplan volgens begroting en formatieplan.
- Verantwoordelijk voor het realiseren van een omzet van circa €9.000.000,- .
- Verandermanagement toepassen na nieuw beleid hoofdkantoor.
- Relatiemanagement, acquisitie, bewaking orderportefeuille.
- Controlerende en aansturende functie m.b.t. intern bedrijfsbureau.
- Voor- en nacalculatie controle en sturing op verhoging brutomarges.
- Controle en verbetering kwaliteitsuitstraling en bedrijfsrichtlijnen.
- Service graad en het kwaliteitsniveau handhaven en verbeteren.

Key accounts 1931: Vereniging Nederlandse Gemeenten
HOEZO, Congresscompany
Bruggen Verwiel
ENEXIS, Essent
VVD, SP, PVDA


Jan. 2011 – Jan. 2014 Libéma-Congrescentrum 1931, te ‘s Hertogenbosch

Manager Banqueting
Opstarten van de nieuwe congreslocatie van Libéma in de breedste zin van het woord.

Hoofdtaken:
- Sturing en controle van bouwtechnische opleverpunten.
- Eindverantwoordelijk voor onderhoud, schoonmaak, groenvoorziening, afvalverwerking en beveiliging.
- Aansturing(13 FTE+18 FLEX) servicebalie, facilitaire- technische dienst, projectmanagement en catering.
- Invoering keurmerken “Greenkey” en “Vijf hamer classificatie”.
- Gastvrijheidsconcept ontwikkelen en implementeren voor het nieuwe congrescentrum.
- Nieuwe operationele processen ontwikkelen, bijstellen en coördineren.
- Opstellen nieuw huisreglement, kwaliteitshandboek, banquetingmap en standaardenbesluit.
- Standaardenbesluit en banquetingmap vertalen in webshopapplicatie.
- Ontwikkeling en implementatie van werkproces projectmanagement m.b.t. evenementen.
- Salesgesprekken voeren, begeleiding van offertetraject en coördinatie van circa 300 events per jaar.
- Eindverantwoordelijk voor inkoop, magazijnbeheer en logistieke traject externe partijen.
- Continuïteit en kwaliteit waarborgen van de producten en diensten van de externe leveranciers.
- Voor- en nacalculatiemodule verbeteren.

Key accounts 1931: BOVAG Dealer van het jaar verkiezing
Oranje Fonds
AEDES


Feb. 2009 – Jan. 2011 Hutten Exclusieve Catering, te Veghel

Senior Operationeel Manager Events
Operationeel eindverantwoordelijk voor evenementen HEC en partijen tot 10.000 gasten.
Daarnaast Vestigingsmanager “Brabanthouse Helmond”.

Hoofdtaken:
- Operationeel, logistiek, facilitair eindverantwoordelijk voor “Brabanthouse Helmond”.
- Salesgesprekken voeren, offertes maken, projecten uitwerken en begeleiden.
- Conceptontwikkeling en bewaking creatieve concepten tijdens de evenementen.
- Operationeel en budgettair eindverantwoordelijk voor evenementen HEC.
- Coördinatie en invoering van algehele voorbereidingsproces evenementen.
- Controlefunctie m.b.t. de afdeling intern accountmanagement, projectbureau en logistiek/expeditie.
- Plannen, instrueren, begeleiden, motiveren en sturing van de samenwerkers.
- Ontwikkeling van nieuwe trainingsprogramma's voor samenwerkers.
- Begeleiding en training van junior operationeel managers.
- Ontwikkeling en implementatie standaardisatie- calculatieprogramma publieksevenementen.
- Sollicitatie -en beoordelingsgesprekken afnemen en ‘Persoonlijke ideaalplannen” begeleiden.
- Controle op kwaliteitsuitstraling en de HACCP richtlijnen.
- Service graad en het kwaliteitsniveau handhaven en verbeteren.

Key accounts: Festival Boulevard
The Art and Antiques Fair (AFSH)
Defensie Nederland
Salon Primavera
Bavaria Nederland


Dec. 2007 – Jan. 2009 Arjan van Dijk groep, te Oosterhout

Senior Partymanager
Operationeel verantwoordelijk voor zakelijke evenementen en partijen tot 4000 gasten.

Hoofdtaken:
- Coördinatie en algehele voorbereiding evenementen.
- Controlefunctie m.b.t. afdeling personeelsplanning, planbureau en logistiek/expeditie.
- Plannen, instrueren, begeleiden en sturing personeel.
- Sollicitatiegesprekken en beoordelingsgesprekken afnemen.
- Toezien op het uitvoeren van evenementen.
- Controle op kwaliteitsuitstraling en de HACCP richtlijnen.
- Service graad en het kwaliteitsniveau handhaven en verbeteren.

Key accounts: Cirque du Soleil (Amsterdam + Brussel)
NAC-stadion
Wolter & Dros
Tommy Hilfiger
Bookings.com


Jan. 2007 – Nov. 2007 Garfield Aluminium BV, te Cuijk

Productmanager / Commercieel medewerker binnendienst

Hoofdtaken:
- Product en marktonderzoek verrichten
- Productinkoop en ontwikkeling
- Targetplanning en accountplanning
- Relatiebeheer en acquisitie
- Orderverwerking en procesafhandeling

Key accounts bestonden uit de 80 grootste afnemers van aluminium dakgoten.



Mrt. 2005 – Nov. 2006 Maison van den Boer, te Veghel

2006 Logistiek evenementenmanager
Logistiek verantwoordelijk, zowel planmatig, budgettair als operationeel, voor partijen en evenementen.

2005 Zelfstandig Logistiekplanner Bedrijfsbureau
Logistiek verantwoordelijk voor de algehele planningsbehoefte van de cateringpartijen van Maison.

Hoofdtaken:
- Vertalen van partijinformatie naar logistieke behoeften voor partijen en evenementen.
- Zorgdragen voor een naadloze communicatie betreffende resources tussen logistiek, inkoop, expeditie, sales, partymanagement, keuken en vaste vestigingen binnen het voorbereidende traject.
- Verrichten vanuit de planning voortvloeiende administratieve werkzaamheden zoals begrotingen maken, doorbelastingen naar de diverse logistieke afdelingen, inclusief maandafsluitingen.
- Logistiek begeleiding van toegewezen projecten en verbetering van het logistieke proces.
- Instrueren, begeleiden en sturing logistiekpersoneel.
- Controle op kwaliteitsuitstraling van materiaal en de HACCP richtlijnen.
- Service graad en het logistieke kwaliteitsniveau handhaven en voor zover mogelijk verbeteren.

Key accounts: The Europian Fine Art Fair (TEFAF)
Ordina Open
KLM Open Golf
Lanaken Zangersheiden, JIM, Indoor Brabant

Side project:
-Gebruikersmanuaal geschreven binnen richtlijnen ISO 9002 voor BUENO.

-Applicatiebeheerder ASPS: Logistieksysteem ontworpen in samenwerking met afdeling ICT.
BUENO is logistiek sturingsprogramma, dat ik zelf heb ontworpen en ingericht. Hierin zijn alle werkomschrijvingen en vastgestelde marges van het “Standaardbesluit-catering’ geïmplementeerd.
Het resultaat was een efficiënter arbeidsproces op diverse afdelingen, realtime voorraad inzicht en kostenreductie.


Juli 2004 – Feb. 2005 Wereldreis China, Australië, Nieuw Zeeland, Amerika


Jan. 1996 – jun. 2004 Diverse horecabanen en stageplaatsen in hospitalitybranche

Opleidingen

1999 – 2004 Business School “Hogeschool Notenboom”, te Eindhoven

F&B Control, Hotel-Restaurant management, Personeelsmanagement, Marketing (Nima A&B), Communicatie, Recht, Ethiek, Psychologie, HACCP, Bedrijfsadministratie/bedrijfsanalyse, Vinologie, Statistiek, Public Relations, Bedrijfseconomie, SVH-Cafébedrijf, SVH-Sociale hygiëne, Management- methode en technieken, Gastronomische praktijk, Salestechnieken/Klachtenbehandeling, Crowdmanagement en Bedrijfskunde.

MBO diploma Hotelmanagement
HBO diploma Hotelmanagement

Afstudeerscript “Nationaal veiligheidssysteem voor de Nederlandse HORECA” met internetpublicatie.


1993 – 1998 Kruisheren College, te Uden

Nederlands, Engels, Frans, wiskunde, economie, handelswetenschap en recht.

HAVO- diploma

Cursussen:
2003: Access – Fidelio – PowerPoint – Excel - Word - Windows XP – PhotoShop - SPSS
2004: CODA - Prisma 2000 – Citrix - Desktop Publishing - Bestandsbeheer
2006: Applicatiebeheer en systeemontwerp ASPS/BUENO – Concorde - RADAR CRM

Trainingen:
2008-2009: SVH Leermeester - Train de trainer - BHV-training
2011-2012: Financieel management - Training Coachend leidinggeven - Performance management
2014: Training Leidinggeven – laatste herhaling BHV-training

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen, squash, golf, fitness, wielrennen.

Werkgebied

  • Nistelrode 50km
Talentcard®