

Alma Bleeker-Balder
secretarieel, ondersteunend, administratief, receptioniste, telefoniste
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
ik zoek een nieuwe job in de secretariële of administratieve richting, ik ben heel flexibel en all- round inzetbaar, klantgericht en heel sociaal.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Klantvriendelijk, flexibel, nauwkeurig, communicatief vaardig, representatief, samenwerken, prioriteiten stellen
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Relevante werkervaring: 1980-heden: Rabobankorganisatie, op diverse afdelingen.
Medewerkster Administratief Kredietbeheer (afd. bedrijven) (augustus 2012-heden)
Werkzaamheden:
• Het uitboeken van zakelijke financieringen;
• Verwerken van debiteurenlijsten en revisies;
• Zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen;
• Beheer lijstwerk/output en controle tussenrekening;
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, prioriteiten stellen, flexibel
Administratief Medewerker Commerciele Binnendienst (2003 – augustus 2012)
Werkzaamheden:
• Offertes uitbrengen, het uitboeken van financieringen;
• Aanvragen verwerken van het openen en wijzigen van (spaar-)rekeningen;
• Zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen;
• Beheer lijstwerk en controle tussenrekeningen;
• Achterstandsbeheer leningen.
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig,
prioriteiten stellen, communicatief vaardig, flexibel
Medewerker Financieel advies (1995-2003)
Werkzaamheden:
• Openen van effecten- en beleggersrekeningen,
• Zekerhedenbeheer effectenobligo’s;
• Telefonisch contact met klanten.
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, flexibel, prioriteiten stellen, communicatief vaardig,
Medewerker Hypotheken Particulieren (1991-1995)
Werkzaamheden:
• Hypotheekoffertes uitbrengen en financieringen uitboeken;
• Akten maken en zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen
• Telefonisch klantcontact
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, prioriteiten stellen, flexibel, communicatief vaardig,
Baliemedewerker (oktober 1980-1991)
Werkzaamheden:
• Fysiek en telefonisch klantcontact;
• (Spaar-)rekeningen openen, Verzekeringen en reizen verkopen
Competenties: klantgericht, representatief, communicatief vaardig, samenwerken, flexibel
Opleidingen
In de loop der jaren diverse computercursussen gevolgd, o.a. Word, Excel
2015 begonnen met Wft Basis
2013 Verwerken van financieringsaanvragen (BBS-cursus)
2010 Cursus loopbaanonderzoek
1998 Fiscale Cursus Commerciële Binnendienst Financiële Advisering
1997 Basiscursus Beleggen
1995 Financieringsconstructies
1994 Woningfinanciering 2
1993 Woningfinanciering 1
1992 Grondbeginselen Zakelijke Kredietverlening
1991 Grondbeginselen Buitenland
1989 Consumptieve Kredietverlening
1988 Particuliere Creditgelden
1983 SEPR (opleiding reisbureau )
1977 MEAO secretariële richting(o.a. Engels, Duits, Frans)
1972 MAVO-4
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
badminton, puzzelen, wandelen, reizen
Werkgebied


