Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een (drukke) regelfunctie, waarbij ik geregeld in contact sta met andere mensen (collega's, klanten).
Dit vond ik bij mijn laatste werkgever helaas niet genoeg terug in mijn werkzaamheden aldaar.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Planmatig en organiserend vermogen
Klantvriendelijke, dienstverlenende instelling
Communicatief
Accuraat
Flexibel
Enkele kenmerken die helemaal bij mij horen.
Ik heb ruime en relevante kennis en werkervaring opgedaan om een toegevoegde waarde te kunnen zijn voor een organisatie.
Tijdens mijn HBO studie Vormgeving & Communicatie en later gedurende mijn loopbaan in functies waar ik met veel plezier en toewijding veelal heb gewerkt als de spreekwoordelijke 'spin-in-het-web'.
Onder andere als Administratief / Communicatiemedewerkster (Office Manager), Traffic Coördinator en Media Planner.
Functies waarbij de juiste combinatie van een goed planmatig en organiserend vermogen, een flexibele en klantvriendelijke instelling, snel kunnen schakelen en goed kunnen luisteren essentieel is.
Hierbij was ik altijd het centrale aanspreekpunt voor klanten en collega's en tevens verantwoordelijk voor de bijbehorende administratie en facturatie.
Mijn toegevoegde waarde schuilt in mijn multidisciplinaire inzetbaarheid van competenties: ik ben zowel specialistisch als in een combinatiefunctie van onderstaande werkzaamheden inzetbaar:
- Receptionele /baliewerkzaamheden
- Marketing- en Communicatiewerkzaamheden
- Crediteurenadministratie
- Overige administratieve ondersteuning.
Allen werkzaamheden die ik met veel enthousiasme en toewijding uitvoer.
Ik heb een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
Ik hou van taal (grammatica, stijl en spelling) en vind het heerlijk om mijn scherp kwaliteit beoordelend oog over intern en extern aangeleverd werk te laten gaan om optimale kwaliteit te garanderen.
Met plezier communiceer ik op een korte maar vooral heldere manier met mensen.
Ik vind het aangenaam om met collega’s te overleggen en in een team samen te werken.
Ook kan ik prima zelfstandig werken. Eveneens onder grote tijdsdruk.
Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben altijd erg betrokken bij mijn werk en collega's.
Naast goede communicatieve en sociale vaardigheden ben ik ondernemend en doortastend met een goed organiserend en planmatig vermogen.
Omdat ik een flexibele instelling heb, vind ik mijn draai snel binnen een organisatie.
Ik sta graag in contact met mensen en werk altijd met een dienstverlenende klantvriendelijke instelling.
Aan mij heeft een werkgever naast een enthousiaste en accuraat werknemer, ook een representatieve, collegiale medewerker.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Juni 2014 – juni 2015 Administratief medewerkster bij Doldrums B.V., Marine & Technical Surveyor, Rotterdam
Opstellen, uitwerken, redigeren, controleren en corrigeren van alle uitgaande documenten,
Voorbereiden en uitwerken van brieven en rapportages,
Beheer telefooncentrale,
Diverse secretariële werkzaamheden,
Aannemen en verwerken van nieuwe opdrachten,
Facturatie,
Archiveren.
Juni 2011 – mei 2013 Administratief / Communicatiemedewerkster bij Array Industries BV, Nieuwerkerk aan den IJssel
Receptioniste met bijbehorende werkzaamheden zoals het beheer van telefooncentrale, ontvangst en begeleiden bezoekers, voorraad beheer kantoor- en kantinebenodigdheden
Diverse ondersteunende facilitaire en administratieve taken voor diverse collega’s van verschillende afdelingen (reizen organiseren, visa aanvragen, exportdocumenten opmaken)
Ondersteuning van de Financieel Manager inzake urenregistratie collega’s, inboeken inkoopfacturen, en overige licht ondersteunende werkzaamheden
Bouwen en onderhouden van de website, samenstellen brochure, leaflets en nieuwsbrief, diverse bedrijfsactiviteiten organiseren, opzetten social media netwerk
Dec. 2010 – mei 2011 Financieel Medewerker bij DAK bv, Nieuwerkerk aan den IJssel
Eerste contactpersoon voor klanten, facturatie verkoopfacturen, coderen/inboeken inkoopfacturen, banken boeken, wekelijkse ouderdomsanalyse maken, uitvoeren van betalingen, debiteuren- en crediteurenbeheer diverse BV’s.
Urenregistratie vrijwilligers en algemene facturatie van de tussenschoolse opvang.
Mei 2007 – nov. 2010 Media Executive bij VDM Creative Communication, Rotterdam
Eerste contactpersoon voor uitgeverijen omtrent mediaplaatsingen (telefonisch en face-to-face), reserveren en invoeren van mediaplaatsingen (printmedia en online), contractonderhoud en kwaliteitsbewaking van mediaplaatsingen, controleren en inboeken van inkoopfacturen.
Nov.2005 – mei 2007 Traffic Medewerker bij B&M design, Brielle
Contact onderhouden met klanten (telefonisch en face-to-face). Verantwoordelijk voor de interne en externe voortgang van projecten, begeleiden en evalueren van projecten.
Bewaken van de dagelijkse voortgang van het cliëntenpakket.
Adviseren van cliënten op uitvoerend niveau.
Voorbereiden, uitvoeren en vastleggen van vergaderingen, presentaties en bijeenkomsten. Vervaardigen van schriftelijke interne opdrachten, memo’s of briefings ter realisatie van toegewezen projecten. Kwaliteitsbewaking, middels het beoordelen van intern en extern aangeleverd werk. Op tijd leveren van producten en diensten. Prijsafspraken maken met leveranciers, opstellen van offertes, kostenbewaking en controle van inkomende en uitgaande facturen.
Okt.2005 – okt.2005 Medewerker verkoop binnendienst bij Uitgeverij Rebo Publishers, Lisse
Telefonisch contact en aanspreekpunt van klanten. Administratieve ondersteuning van de verkoop. Verzorgen van offertes, contracten, mailings en orderbevestigingen. Voorbereidingen nationale beurzen. Plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen. Acquisitie plegen i.s.m. verkopers; verzorgen en versturen van persberichten.
Nov.2001 – sept.2005 Medewerkster Orderadministratie bij Cimcool Industrial Products BV, Vlaardingen
Eerste aanspreekpunt voor alle verkoopkantoren en distributeurs. Inboeken en bevestigen van verkooporders. Administratieve voorbereidingen en afhandelingen van verkopen en het aanspreekpunt voor alle vragen omtrent het gehele orderproces. Orders afstemmen met de afdeling Productie en Expeditie. Facturatie en contactpersoon met betrekking tot openstaande facturen en betalingen. Verzorgen van de wekelijkse omzetcijfers. Bijhouden van het voorraadniveau in de diverse verkoopkantoren in samenhang met de levertijd van de orders.
Maart 2001 – nov. 2001 Communicatiemedewerkster bij Cimcool Industrial Products BV, Vlaardingen
Het verzorgen van teksten voor divers publiciteitsmateriaal zoals brochures, folders en advertenties.
Sept. 1999 – febr.2001 Medewerkster crediteurenadministratie bij P&O Ferrymasters, Rozenburg
Het inboeken en terugboeken van facturen en het uitvoeren van de wekelijkse betalingen.
Juni 1999 – sept. 1999 Activiteitenbegeleidster op Camping Europa in Cavallino, Italië
Voor mensen in de leeftijd van 4 tot 80 jaar. Het bedenken, uitvoeren en evalueren van de activiteiten.
Okt. 1998 – juni 1999 Sales Secretary bij P&O Ferrymasters, Rozenburg
Agenda’s van verkopers bijhouden en afspraken maken. Verkoopcijfers bijhouden en analyseren. Telefonisch aanspreekpunt van de afdeling. Tariefaanvragen noteren, verwerken en archiveren. Forecast bijhouden. Offertes maken en versturen. Post verwerking.
Aug. 1998 – okt. 1998 Medewerkster crediteurenadministratie bij P&O Ferrymasters, Rozenburg
Het inboeken, terugboeken en archiveren van facturen. Post verwerking.
Opleidingen
1994 – 1998 HBO, Vormgeving & Communicatie, Ichthus Hogeschool te Rotterdam
1988 – 1994 HAVO, Maerlant College te Brielle
April 1998 Rijbewijs B
Januari 1999 Transport Duits
Mei 2003 Documenten bij Export
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Mijn gezin, muziek luisteren, tijd doorbrengen met familie & vrienden.