Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ton den Harder

Ton den Harder

administratief medewerker / Coordinator werkstromen

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geachte mevrouw/ heer

Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in de administratieve zweer.

Ben al een aantal jaren werkzaam in een leidende gevende functie en heb me in de functie van coördinator werkstromen bij de belastingdienst toeslagen bezig gehouden met het opzetten van nieuwe afdelingen om de achterstanden in de zorg en huurtoeslag weg te werken,dit heeft als resultaat gehad dat we binnen 1,5 jaar voor de meeste trajecten de achterstand hebben terug gebracht van 4 jaar naar 1 jaar. Op dit moment ben ik op zoek naar een andere uitdaging, eens iets anders dan ik gedaan heb daarvoor mijn interesse in deze functie. Daarnaast ben ik te omschrijven als communicatief, flexibel, sociaal en dienstverlenend. Dit komt onder andere tot uiting in mijn activiteiten in de bewonerscommissie en het verenigingsleven. Daarbij ben ik zowel in teamverband als zelfstandig in mijn element.

Gezien bovenstaande, ben ik van mening dat ik een goede aanvulling zou kunnen voor uw bedrijf en zou graag met u in een gesprek hierover verder van gedachten te wisselen.

Met Vriendelijke Groet,

Ton

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Klantgericht, oplossingsgericht, leergierig, communicatief vaardig, ondernemend en kwaliteit gedreven.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

maart 2009 – december 2011 Belastingdienst via Randstad en Tempo Team

Coordinator afd. toeslagen
Leiding geven en coachen, vervangen teammanager, toezien op houding en gedrag van medewerkers, meedenken over het ontwikkelen, ontwerpen en beheren van structuren en processen, het aansturen en voorbereiden van processen, doelstellingen behalen en stellen van prioriteiten, meedenken met werknemers bij werkgerelateerde en persoonlijke problemen.
febuari 2003 – februari 2006 Aegon via Experium BV, Logica CMG BPO en Unique Nederland BV.
Eerste medewerker Afd. mediva schade bedrijven/particulieren Leiding geven, vervangen teammanager, opleiden en begeleiden, coördineren en controleren werkzaamheden, bewaken en verbeteren van werkstromen, voortgangrapportages maken, meedenken over het ontwikkelen, ontwerpen en beheren van structuren, processen en nieuwe verzekeringen, het aansturen en voorbereiden van processen, administratieve werkzaamheden.
september 2001-augustus 2002 SWZ gemeente Den Haag afd WAM via Vedior
Administratie/subsidiemedewerker
Administratieve werkzaamheden met betrekking tot orderregistratie. registreren van financiële administratie, aanvraag subsidies, het controleren op naleving van de subsidieregelingen, administratieve werkzaamheden.
december 2000- augustus 2001 Zandvlietcollege
Conciërge/ TOA
Administratieve werkzaamheden, conciërge werkzaamheden, begeleiden leerlingen en bijstaan leerkrachten als toa bij afdeling techniek.
juni 1973 – november 2000 Meerdere instanties/bedrijven/bouwbedrijven Administratief medewerker / Timmerman

Opleidingen

AutoCad release 13 basis mei 1997 - oktober 1997
Financiële administratie januari 1995 - februari 1997
SVB 2 bouwkunde september 1976 - juni 1978
SVB 1 bouwkunde september 1973 - juni 1976
LTS bouwkunde september 1970 - juni 1973
Software (curses gevolgd)
MS Office, word, excel, exact, power point, access, AutoCAD

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, wandelen, vissen, sport, films en documentaires kijken en huisdieren.

Werkgebied

  • Zoetermeer 25km
Talentcard®