
Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Tot 1 april 2015 ben ik werkzaam geweest als senior Customer Service medewerkster bij Carsom at De Persgroep Automotive waar door een samengaan van Carsom en Autotrack helaas mijn contract niet meer wordt verlengt. In deze functie was ik onder andere verantwoordelijk voor het verwerken en afhandelen van offertes, contracten en klachten. Ook gaf ik telefonisch ondersteuning bij vragen en/of problemen. Wat ik als positief heb ervaren in deze functie is mijn contacten met klanten.
Ik zou mijzelf omschrijven als iemand die het hart op de tong draagt en na een verlegen begin al snel zichzelf wordt en een vrolijke hardwerkende toevoeging op een afdeling is. Deze eigenschappen zou ik graag gebruiken binnen uw organisatie.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben een gezellige, leergierige en secuur werkende vrouw die structuur en sfeer toevoegt binnen een bedrijf. Ik vind het belangrijk om op een open manier met elkaar te communiceren. Hiernaast vind ik een goede werksfeer een ‘ must’ in mijn toekomstige baan, ook stel ik het op prijs als je door middel van cursussen jezelf kunt blijven ontwikkelen. In mijn toekomstige functie ben ik op zoek naar een baan waarin ik mijn administratieve kwaliteiten, mijn vermogen om structuur te creëren, mijn opgebouwde ervaringen te kunnen delen en het contact met klanten te combineren.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Medewerker Customer Care/Carsom at De Persgroep Automotive
• Begeleiden en uitleg geven aan garagisten over het gebruik van het systeem.
• Beheer klant relatiesysteem
• Aannemen en afhandelen klachten.
• Consumenten begeleiding bij de aanvragen per mail en telefonisch.
Secretaresse/ Godee Expertise
• Agenda beheer
• Cliëntcontact (telefonisch maken van afspraken voor bezoeken)
• Beheer klant relatiesysteem
• Uitwerken van medische dossiers en rapporten
JobTrack.nl | Wegener Mediaventions,
Cliënt service medewerker / Commercieel medewerker binnendienst.
• Telefonisch adviseren over de plaatsingen van personeelsadvertenties op het Internet.
• Werken via CRM voor:
1. Beheer van het klant relatie systeem.
2. Invoeren contracten .
3. Aannemen en afhandelen van klachten.
4. Factureren.
• Inwerken van alle nieuwe medewerkers van onze afdeling.
• Agenda- en afsprakenbeheer Accountmanagers buitendienst.
• Vervanging manager bij ziekte en vakantie.
Van 2005 tot 2009 zat hier het adviseren over het plaatsen van advertenties in de Dagbladen, orderafhandeling van de advertenties en controle op binnengekomen advertentiemateriaal bij.
Daarna zijn krant en internet gescheiden.
Wegener Uitgeverij Midden Nederland,
Commercieel medewerker binnendienst.
• Adviseren over het plaatsen van advertenties in de Dagbladen en op Internet.
• Orderafhandeling van de advertenties/ advertentiemateriaal.
• Dagelijks overleg met de aanleverdesk over binnengekomen advertentiemateriaal.
• Beheer van het klant relatie systeem.
• Nieuwe contracten met klanten afsluiten.
• Invoeren contracten .
• Aannemen en afhandelen van klachten.
• Coördineren van alle werkzaamheden van mijzelf en collega’s.
• Inwerken van alle nieuwe medewerkers binnen ons team.
1990 – 1998 C.S.B. Zalencentrum,
Assistent manager.
1986 – 1988 Tennispark De Brauwpark,
Barmedewerkster.
1979 – 1985 Philipoom Mode,
Verkoopmedewerker.
Opleidingen
2012 Training van medewerker naar manager bij de Vor en COO Coaching en ontwikkeling.
2000-2012 Tijdens mijn tijd bij Wegener heb ik diverse trainingen gedaan op het gebied van verkoop, klachtenafhandeling en klantvriendelijkheid zowel intern als extern.
1974-1979 MAVO te Utrecht, Maria Goretti School.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Bowlen , lezen, wandelen met de hond
Werkgebied


