Iris Felen
Tekstcorrectie/Redactieassistentie/Managementondersteuning/Secretaresse met redactie- en communicatievaardigheden
Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben graag met de Nederlandse taal bezig. Gebruikmakend van mijn taal- en beeldgevoel, vaak in combinatie met mijn creativiteit en kennis rondom communicatiemiddelen, ervaar ik veel waardering voor mijn ondersteuning bij of het uit handen nemen van o.a. correspondentie, teksten maken en/of redigeren, correctiewerk, ontwikkeling en bewaking huisstijl, ontwikkeling en coördinatie drukwerk en contentbeheer websites.
Ik ben een selfmade woman, een praktijkmens. Groeien in een baan past mij goed.
Ik ben breed en flexibel inzetbaar. Ik heb ervaring met werken in zowel de profit als non-profit sector.
Mijn accuratesse, oplossings- en servicegerichte instelling zet ik vanzelfsprekend graag in.
Persoonlijke eigenschappen: jong van geest, modern, communicatief, integer, sociaal, betrokken, empathisch, betrouwbaar, oog voor detail, creatief en vrolijk.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
oplossings- en servicegericht, accuraat, jong van geest, modern, communicatief, integer, sociaal, betrokken, empathisch, betrouwbaar, oog voor detail, creatief en vrolijk.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2014 – heden Ondersteuning aan diverse startende ondernemers o.a. bij tekstcorrectie, content- en
redactiewerkzaamheden, ontwikkeling huisstijl, websites
Secretaresse afd. Strategie, Communicatie & Bestuursondersteuning Zorginstituut Nederland (tijdelijke vervanging febr-apr 2014 via Creyf’s Uitzendbureau) m.n. secretariële ondersteuning, schrijf- en notuleerwerkzaamheden t.b.v. tweewekelijkse bestuursvergaderingen
2002-2014 Managementassistent met communicatie- en redactietaken bij eerstelijns gezondheidscentra Holendrecht en Venserpolder van de Stichting GAZO. Op twee locaties voeren van het secretariaat in een zelfstandige functie in nauwe samenwerking met de centrummanagers
• Inrichten, redactie en contentbeheer websites
• Drukwerk, huisstijl, PR en communicatie(middelen):
Redigeren/begeleiding/samenstelling/vormgeving/mede-ontwikkeling van in- en
externe nieuwsvoorzieningen w.o. periodiek nieuws- en informatiebulletin voor cliënten, flyers, jaarverslagen en interne nieuwsbrief; Verandercommunicatie(plannen)
• Redigeren vacatureteksten, verslagen, contracten
• Voorbereiden en notuleren MT-vergaderingen; beheer stukken en bescheiden t.b.v. MT
• Organiseren open dagen, beleidsdagen, informatieavonden en recepties
• Interne contacten en samenwerking met directie, zorgverleners, financiële administratie, facilitair manager en algemene dienstmedewerkers
• Zelfstandig correspondentie en andere bescheiden opstellen
• Behandeling (en afhandeling waar mogelijk) inkomende (digitale) post, zoals brieven, offertes, opdrachten en trainingen
• (Digitaal) Archiefbeheer
• Agendabeheer 2 centrummanagers
• Afspraken/vergaderingen/bijeenkomsten plannen
• Aanspreekpunt voor huurders en contacten m.b.t. huisvesting/gebouwenbeheer
• Ziek- en herstelregistratie
• Sleutelbeheer en –overeenkomsten
• Inkoop en voorraadbeheer kantoorartikelen
• Vraagbaak t.b.v. personeel (60 pers.)
1983-2002 Directiesecretaresse met redactie- en PR-taken bij Maarsen Groep te Amstelveen
Als directiesecretaresse bij deze vastgoedonderneming verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden t.b.v. de algemeen directeur, alsmede het secretarieel ondersteunen van de controller, het hoofd administratie en personele zaken:
• Zelfstandig verzorgen correspondentie
• Redigeren rapporten, presentaties, vacatureteksten en communicatiemiddelen
• Ontwikkeling en bewaking huisstijl
• Organiseren vergaderingen en regelen van zakenreizen
• Organiseren van activiteiten e.d. binnen het bedrijf, waaronder personeelsdagen,
jubilea en relatiegeschenken
• Agendabeheer, telefoon- en postafhandeling
• Archiefbeheer
1981-1983 Secretaresse bij Unique Uitzendburo te Amsterdam (1981-1983) o.a. uitgezonden naar:
Volkskrant – redactiesecretariaat; Amro Bank-afd. Personeelvoorziening;
Hoek Loos – afd. Personeelszaken; Gemeente Amsterdam – afd. Personeelszaken;
Opleidingen
Communicatiemedewerker B - NIMA Communicatie A – 2011 (NCOI en NIMA internationaal dipl.)
Contentmanager, incl. module Schrijven – 2008 (Eduvision - certificaat)
(Schrijven voor internet - start sept 2015 bij de Redactie - Trainingen)
Post- en Archiefbeheer (Schoevers-certificaat)
Computer- en typevaardigheden
Nimeto - MTS
HAVO
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Liefhebber van o.a.: *lezen *moderne kunst *industriële vormgeving *muziek *mode *museumbezoek
*(berg-)wandelen *Kreta *Apple *Instagram