Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Irene Kranendonk

Irene Kranendonk

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben zeer geïnteresseerd in (schuld)hulpverlening, financiën en wet- en regelgeving. Vandaar dat ik in september 2015 zal starten met een deeltijdopleiding Sociaal Juridische Dienstverlening op HBO niveau. Een baan in de financiële/juridische sector zou daar naadloos bij aansluiten en mij helpen mijn doel te verwezenlijken; Een leuke en uitdagende baan vinden waarin ik mij ten volste kan ontwikkelen en mijn kennis en vaardigheden kan gebruiken om mensen te ondersteunen bij financiële en/of juridische problemen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Geordend, geïnteresseerd, leergierig, teamplayer, integer, flexibel, empatisch, zelfstandig, analytisch denkvermogen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2013 – 2015: Aankomend Case Manager Financiële Zorgverlening bij Bewindvoering Holland.
Taken: dossiervorming, het opstellen van een budgetplan, verzorgen van belastingaangiftes, het aanvragen van uitkeringen, toeslagen en/of kwijtscheldingen, het verrichten van betalingen, contacten met diverse instellingen /instanties en cliënten via telefoon, e-mail en bezoekafspraken, afbetalingsregelingen treffen bij niet problematische schulden, het aanmelden bij gemeentelijke schuldhulpverlening bij problematische schulden, behandeling en doorzending van post, het jaarlijks afleggen van rekening en verantwoording bij de Kantonrechter.

2011 – 2013: Medewerker Klantenservice bij Vestia.
Taken: administratie woonruimteverdeling en verhuur, dossiervorming, betalingsregelingen afsluiten, verzorgt correspondentie, klantcontacten , receptie/baliewerk, (financiële) administratie, secretariële werkzaamheden

2008 – 2013: Penningmeester bij Danzkafé Sowieso.
Taken: maandelijkse overzichten van in- en uitgaven, betalingen, financiële verantwoording aan bestuur, beheer van de kas, administratieve afhandeling en overnemen van secretaristaken indien noodzakelijk

2004 – 2013: Beheerder/barmedewerker bij Danzkafé Sowieso.
Taken: organiseren van themafeesten, bedienen van klanten aan de bar, beheren van voorraden, openen en afsluiten van het gebouw

Opleidingen

2015 – heden HBO Sociaal Juridische Dienstverlening/start in september
2011 – 2013 MBO Administratief secretarieel medewerker/diploma behaald
2003 – 2005 MBO Mode en Techniek Mondriaan 2 jaar
2001 – 2002 Volwassenenonderwijs MAVO/diploma behaald
1995 – 1998 Voortgezet Onderwijs

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen
Fietstochten maken/wandelen

Werkgebied

  • Den Haag 50km
Talentcard®