Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jolanda van Engelen

Jolanda van Engelen

Secretaresse, receptioniste/telefoniste

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Heb 33 jaar ervaring als secretaresse, receptioniste/telefoniste maar ook als administratief medewerkster.
Ben na ontslag door reorganisatie op zoek naar een nieuwe baan, waarin ik mijn vaardigheden en kennis wil
laten gelden.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Vaardigheden en competenties
Ik ben een perfectioniste, en zeer veelzijdig met vele neventaken door de jaren heen, klantvriendelijk, flexibel, loyaal, pragmatisch, resultaatgericht, communicatief zeer vaardig in woord en geschrift, leergierig, een natuurlijke leider, rechtvaardig en zeer sportief.
Ik werk systematisch, klant-, doel en resultaatgericht zowel zelfstandig als in teamverband.
Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, groot analytisch vermogen.
Ik durf te ondernemen en daarbij verantwoorde risico’s te nemen.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
BAM Techniek Roermond (2009 – 2015)
- Opstart in 2009 van een centraal secretariaat t.b.v. projectleiders, diverse afdelingen w.o. P&O, directie, administratie.
- Uitwerken en controleren van offertes, verzenden en registreren.
- Voorbereiding aanbestedingen w.o. aanvragen en invullen van documenten, controleren en verzending.
- Bijhouden, regelen en organiseren van diverse jubilea van personeel.
- Receptiewerkzaamheden en beantwoorden telefoon.
- Vergaderingen notuleren en verslagen uitwerken.
- Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. projectleiders en diverse afdelingen.
- Agendabeheer.
- Postverwerking.
- Organiseren van infoavonden t.b.v. technisch personeel.
- Archiefwerkzaamheden.

AC&T Consulting Sittard (Psychologisch Adviesbureau) (2000 -2008)
- Alle dagelijkse secretariele activiteiten, met als primaire doelstelling: ondersteunende taken t.b.v. consultancyactiviteiten.
- Telefonisch en mondeling ontvangen en op hoofdlijnen informeren van klanten.
- Inplanning Assessments.
- Opzetten, verwerken, versturen en beheren van dossiers en rapportages.
- Aanvragen van clienten, agendabeheer van medewerkers, projectplanning.
- Automatisering van instroom, doorstroom en uitstroom van onderzoeken, coaching trajecten en projecten.
- Postverwerking.
- Boekhoudkundige werkzaamheden: factureren, debiteurenbewaking, crediteurenadministratie, coderen bankstukken en digitale verwerking.

Holtha B.V. Neer (1999 – 2000)
- Volledige debiteurenadministratie bijhouden w.o. het uitwerken van overzichten, contact met klanten in hoofdzakelijk Duitse taal.
- Contacten met banken en incassobureaus etc.

Sijben Wooncenter Roermond (1995 – 1999)
- Telefonisch contact met klanten i.v.m. service afwikkeling en het plannen van afspraken voor levering.
- Administratief bijhouden van retourgoederen.

Greenshop Franchising te Roermond (1983 – 1995)
- Alle voorkomende werkzaamheden die behoren bij de functie van telefoniste/receptioniste, ontvangen van gasten
en het plannen van afspraken.
- Secretaresse werkzaamheden, uitwerken van verslagen/rapporten, correspondentie binnen- en buitenland.
- Zelstandig opnemen, uitwerken en registreren van bestellingen groenten- en fruit in Maleisie en Thailand.
- Administratieve werkzaamheden zoals factureren, coderen en inboeken.
- Debiteuren en crediteurenbewaking.

Opleidingen

Opleidingen
- LHNO 1976- 1980 (diploma behaald 1979 en 1980)
Vakken: Nederlands, Engels, natuurkunde, handvaardigheid, kantoor- en winkelpraktijk.

- KMBO (Economisch Administratief Onderwijs (Ecabo) 1980 – 1983 (diploma behaald 1983)
Vakken: Nederlands, Archivering, Moderne Informatieverwerking, Communicatietechniek, vaardigheidstest machineschrijven, bedrijfsadministratie.
Tijdens deze opleiding heb ik ervaring opgedaan middels stage bij diverse bedrijven zoals: Gemeente Roermond, Amrobank, KMBO Roermond en
divere Administratiekantoren.

- Secretaresse Nederlands - Scheidegger (dipolma behaald 1990)
Vakken: Nederlands, Seretariaatspraktijk, Inleiding bedrijfscorrespondentie NL., Algemeen inzicht bedrijfsstructuur Maatschappij en bedrijfsleven,
Communicatieve en sociale vaardigheden, inleiding notuleren, tekstverwerken Wordperfect.


Cursussen o.a.:
- Effectieve gespreksvaardigheden (Boetiengroep) 2005
Communicatie, onderhandelen, conflicthantering, effectief beinvloeden, interviewtechnieken.

- Managementsupport (Schouten en Nelissen) 2007
Resultaatgerichte samenwerking, leiding krijgen en vragen, zelfmanagement, onderhandelen, timemanagement, kernkwaliteiten, het ondersteunen van
Projecten en projectmanagement.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Geïnteresseerd in het wereldnieuws en de mensen om mij heen.
Sport: fitness en wandelen
Muziek: luisteren en regelmatig bezoeken van concerten
Maak regelmatig stedentrips en reis graag

Werkgebied

  • Linne 50km
Talentcard®