Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Agatha Boxma

Agatha Boxma

allround servicemedewerker/receptioniste/telefoniste/administratie

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn functie in het bedrijf kwam te vervallen door reorganisatie en ben ik op zoek naar een service gerichte baan. Omdat ik graag aan de slag ga, ben ik zeker ook bereid om ander werk aan te pakken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Positieve eigenschappen: Uit ervaring vind ik dat goed kunnen communiceren begint met het goed kunnen luisteren naar wat iemand eigenlijk probeert te zeggen. Dit is iets waar ik altijd bewust mee bezig ben.. Zo heb ik in mijn vorige functie succesvol klanten tevreden kunnen stellen en mede door mijn oplossingsvermogen. Wanneer ik iets doe probeer ik dit altijd zo goed mogelijk te doen. Natuurlijk zijn er momenten dat er serieus gewerkt moet worden maar zo af en toe humor met collega"s hoort er toch ook zeer zeker bij.

Negatieve eigenschappen: Over het algemeen word ik niet snel kwaad maar wanneer het op eerlijkheid aankomt ben ik wel te gevoelig. Ik probeer mijn werk zorgvuldig te doen, zodat de kans op fouten of vergissingen zo klein mogelijk is, waardoor juist mijn alertheid en energie afneemt. Hierin zou ik mijzelf in kunnen verbeteren.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • medewerker zeil- en tentenmakerij
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

03- 2009 t/m 03-2015: Servicemedewerkster/licht administratie.medewerker.
PractiComfort te Katwijk is een bedrijf dat scootmobielen , op maat gemaakte
stoelen , trapliften en baden/douches/badliften verkoopt, installeert en adviseert voor hulpbehoevende.

NADERE OMSCHRIJVING VAN WERKERVARING:
Omschrijving van de Offertes maken en uitbrengen. Lichte administratiewerkzaamheden en de nodige brochures aanvullen en posten. Telefoongesprekken, afspraken maken en alle verslagen in het systeem opslaan. Daarbij oplossingen zoeken bij problemen die er kunnen zijn betreft uitbetalingen en het tevreden stellen van klanten. Accuraat handelen bij technische problemen en telefonisch proberen op te lossen. Na bellen voor klanttevredenheid. Orders invoeren, maken , verwerken en uitdraaien.

Opleidingen

VMBO/MAVO 1979 - 1983

Telef/ receptioniste, ROC Leiden April 2008- 2009

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen met mijn hond, computeren, winkelen met mijn kinderen.

Werkgebied

  • Oude Wetering 25km
Talentcard®