• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Bent u op zoek naar een “doener” die vooral controleert of goederen en diensten volgens vastgelegde condities, (kwaliteit)eisen en planningen worden vervoerd en geleverd en in te grijpen wanneer…

Persoonlijk

Bent u op zoek naar een “doener” die vooral controleert of goederen en diensten volgens vastgelegde condities, (kwaliteit)eisen en planningen worden vervoerd en geleverd en in te grijpen wanneer dit niet het geval is, lees dan even verder.

Ik ben op zoek naar een gevarieerde en verantwoordelijke functie zoals ordermanagement, supply chain medewerker, category assistant, orderbegeleider, (commercieel) medewerker binnendienst, customer service medewerker, transportplanner of andere administratieve functie waarbij ik, eventueel samen met een (jong) team, mijn ervaring ten volle kan inzetten.

Eveneens bekend met doorrekenen van (online en offline) marketingplannen en het maken van kostenramingen, budgetbewaking, rapportage en forecast scenario's doorrekenen en was actief tussen commerce en finance.
Hierbij zal ik gebruik maken van mijn sterkste persoonlijke eigenschappen en vanzelfsprekend staat hierbij steeds de klant centraal en zal ik er alles aan doen steeds een zo goed mogelijke oplossing te vinden.

Ik ben een flexibel, resultaat- en kwaliteitsgericht persoon met ruime ervaring in plannen, organiseren, analyseren, (content)productiebegeleiding, ontwikkelen van processen, en inkoop. Hierdoor zal ik mij eenvoudig aanpassen aan onverwachte situaties en zorgen voor een goedlopend proces van begin tot eind. Bovendien durf ik verantwoording te nemen en zet mij maximaal in teneinde het hoogst mogelijke/gewenste resultaat te behalen.

Ook niet onbelangrijk: ik ben betrouwbaar, nauwkeurig, stressbestendig, sociaal en beschik over goede communicatieve vaardigheden en een no-nonsense mentaliteit. Voor meer informatie zie eveneens: http://hennydepoorter9.webnode.nl/ of bekijk mijn LinkedIn profiel.

Neemt u gerust contact met mij op!

Lees meer

Video

Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Werkervaring

Maart 2017 – juli 2017:“Category Assistant” - Boost Group, Hulst
• Orders plaatsen en opvolgen voor artikelen in de loyaliteitsprogramma’s.
• Invoeren en correct up-to-date houden van de artikeladministratie en andere data in de systemen, (prijzen, informatie, leveringen, etc.).
• Communiceren met leveranciers en interne afdelingen m.b.t. levertijden, naleveringen, prijswijzigingen, enz.

Bijna 35 jaar was ik werkzaam bij neckermann.com en vervulde daar ondergenoemde functies en kerntaken:

April 1995 – augustus 2014: “Hoofd Content Productie / (Print) Media”
(Beëindiging i.v.m. faillissement werkgever).

• Verantwoordelijk voor het plannen, coördineren, inkopen en begeleiden van online content producties zodat deze tijdig en correct online komen op de internetpagina.
• Bewaken en verbeteren van de kwaliteit van alle online content producties conform vastgestelde richtlijnen.
• Plannen en begeleiden van het complete proces van drukvoorbereiding t/m het laten bezorgen van printmailings bij (toekomstige) klanten.
• Verantwoordelijk voor het inkopen en voorraadbeheer van commercieel en zakelijk drukwerk binnen de gestelde eisen, budgetten en deadlines.
• Plannen, registreren en prognotiseren van het totale Marketing- en Mediabudget, waaronder massamedia, TM, marktonderzoek en e-commerce kosten, (zoals site functionaliteit, site content, webvertising).
• Opstellen van kostenberekeningen van printmailings en zakelijk drukwerk.
• Controleren en coderen van facturen.
• In verband met de sterke terugloop van “print” media, vanaf maart 2012 t/m augustus 2012 ondersteuning verlenen aan de afd. “Supply Chain”.
• Leidinggeven aan de afdeling “Content Productie / (Print) Media”.

Oktober 1992 – maart 1995: “Hoofd Catalogus Productie”
• Alle hierboven vermelde werkzaamheden m.u.v. online activiteiten.
• Plannen en begeleiden van het op de juiste manier publiceren van teksten, foto’s en prijzen in de diverse catalogi en mailings van Neckermann Postorders.

September 1979 – september 1992: “Medewerker Catalogus Productie”
• Het schrijven van productteksten en vertalen van teksten vanuit het Duits naar Nederlands t.b.v. de diverse catalogi en mailings van Neckermann Postorders.

Werkervaring

Maart 2017 – juli 2017:“Category Assistant” - Boost Group, Hulst
• Orders plaatsen en opvolgen voor artikelen in de loyaliteitsprogramma’s.
• Invoeren en correct up-to-date houden van de artikeladministratie en andere data in de systemen, (prijzen, informatie, leveringen, etc.).
• Communiceren met leveranciers en interne afdelingen m.b.t. levertijden, naleveringen, prijswijzigingen, enz.

Bijna 35 jaar was ik werkzaam bij neckermann.com en vervulde daar ondergenoemde functies en kerntaken:

April 1995 – augustus 2014: “Hoofd Content Productie / (Print) Media”
(Beëindiging i.v.m. faillissement werkgever).

• Verantwoordelijk voor het plannen, coördineren, inkopen en begeleiden van online content producties zodat deze tijdig en correct online komen op de internetpagina.
• Bewaken en verbeteren van de kwaliteit van alle online content producties conform vastgestelde richtlijnen.
• Plannen en begeleiden van het complete proces van drukvoorbereiding t/m het laten bezorgen van printmailings bij (toekomstige) klanten.
• Verantwoordelijk voor het inkopen en voorraadbeheer van commercieel en zakelijk drukwerk binnen de gestelde eisen, budgetten en deadlines.
• Plannen, registreren en prognotiseren van het totale Marketing- en Mediabudget, waaronder massamedia, TM, marktonderzoek en e-commerce kosten, (zoals site functionaliteit, site content, webvertising).
• Opstellen van kostenberekeningen van printmailings en zakelijk drukwerk.
• Controleren en coderen van facturen.
• In verband met de sterke terugloop van “print” media, vanaf maart 2012 t/m augustus 2012 ondersteuning verlenen aan de afd. “Supply Chain”.
• Leidinggeven aan de afdeling “Content Productie / (Print) Media”.

Oktober 1992 – maart 1995: “Hoofd Catalogus Productie”
• Alle hierboven vermelde werkzaamheden m.u.v. online activiteiten.
• Plannen en begeleiden van het op de juiste manier publiceren van teksten, foto’s en prijzen in de diverse catalogi en mailings van Neckermann Postorders.

September 1979 – september 1992: “Medewerker Catalogus Productie”
• Het schrijven van productteksten en vertalen van teksten vanuit het Duits naar Nederlands t.b.v. de diverse catalogi en mailings van Neckermann Postorders.

Opleiding

HAVO, diploma behaald in 1979 MAVO4, diploma behaald in 1977
= ASO in België = BSO in België
* Laatst uitgevoerde functies: HBO denk- en werkniveau

Diverse interne en externe cursussen en workshops gevolgd o.a.:
• Office
• Workshops en seminars bij pre-press bedrijven, drukkerijen en papierfabrieken
• Copywriting
• Leidinggeven
• Werken aan je talent
• Vergadertechnieken

Opleiding

HAVO, diploma behaald in 1979 MAVO4, diploma behaald in 1977
= ASO in België = BSO in België
* Laatst uitgevoerde functies: HBO denk- en werkniveau

Diverse interne en externe cursussen en workshops gevolgd o.a.:
• Office
• Workshops en seminars bij pre-press bedrijven, drukkerijen en papierfabrieken
• Copywriting
• Leidinggeven
• Werken aan je talent
• Vergadertechnieken

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Als hobby hou ik vogels en beoefenen de vissport.

Sinds 1979 ben ik secretaris van een regionale vogelvereniging en sinds 2002 bestuurslid
van het Districtsbestuur Zeeland welke onderdeel is van de Nederlandse Bond van
Vogelliefhebbers.

Sinds 2017 bestuurslid van de plaatselijke fanfare na 17 jaar het secretariaat hiervan beheerd te hebben.

Van november 2014 – heden:
• Verenigingswerk.
• Het verzorgen van de (financiële) administratie en andere hulp bij mijn bejaarde
ouders en schoonouders.

Hobby's & interesses

Als hobby hou ik vogels en beoefenen de vissport.

Sinds 1979 ben ik secretaris van een regionale vogelvereniging en sinds 2002 bestuurslid
van het Districtsbestuur Zeeland welke onderdeel is van de Nederlandse Bond van
Vogelliefhebbers.

Sinds 2017 bestuurslid van de plaatselijke fanfare na 17 jaar het secretariaat hiervan beheerd te hebben.

Van november 2014 – heden:
• Verenigingswerk.
• Het verzorgen van de (financiële) administratie en andere hulp bij mijn bejaarde
ouders en schoonouders.

Lees meer

Eigenschappen

Ik ben een flexibel, resultaat- en kwaliteitsgericht persoon met ruime ervaring in plannen, organiseren, analyseren, (productie)begeleiding, ontwikkelen van processen en inkoop. Hierdoor zal ik mij eenvoudig aanpassen aan onverwachte situaties en zorgen voor een goedlopend proces van begin tot eind.
Bovendien durf ik verantwoording te nemen en zet mij maximaal in teneinde het hoogst mogelijke/gewenste resultaat te behalen.

Ook niet onbelangrijk: ik ben betrouwbaar, nauwkeurig, stressbestendig, sociaal en beschik over goede communicatieve vaardigheden en een no-nonsense mentaliteit.

Eigenschappen

Ik ben een flexibel, resultaat- en kwaliteitsgericht persoon met ruime ervaring in plannen, organiseren, analyseren, (productie)begeleiding, ontwikkelen van processen en inkoop. Hierdoor zal ik mij eenvoudig aanpassen aan onverwachte situaties en zorgen voor een goedlopend proces van begin tot eind.
Bovendien durf ik verantwoording te nemen en zet mij maximaal in teneinde het hoogst mogelijke/gewenste resultaat te behalen.

Ook niet onbelangrijk: ik ben betrouwbaar, nauwkeurig, stressbestendig, sociaal en beschik over goede communicatieve vaardigheden en een no-nonsense mentaliteit.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: administrateur, hoofd administratie, salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Starter
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: administrateur, hoofd administratie, salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Henny de Poorter te bekijken