Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Erika Weerd de

Erika Weerd de

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Sociale, vrolijke, realistische en betrokken kracht, die zich graag inzet voor een organisatie. Na 37 jaar bijna altijd fulltime gewerkt te hebben ben ik door re-organisatie per januari 2011 in de ww terecht gekomen.. Ben een zeer gemotiveerd persoon , maar helaas is het mij pas 2 keer gelukt om weer aan de slag te komen. Hoop via deze site nog meer gezien te worden om snel weer een nieuwe uitdaging te vinden. Of benaderd te worden.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2014 maart tot 17 september 2014 Homij Technische Installaties (half jaar contract)
Functie: Financieel administratief medewerker
- Verantwoordelijk voor het boeken van alle facturen in Navision
- Openstaande posten uitzoeken en oplossen voor de leveranciers
- Goedkeuringen vragen aan projectleiders van de geboekte facturen
- Scannen en verwerken van de geboekte facturen
- WKA gegevens opvragen bij leveranciers en doorgeven aan afdelingen.

2011 augustus tot februari 2012
Vialis onderdeel van Volker Wessels groep (tijdelijk via Creyf’s uitzendbureau)
Functie: Administratief medewerker
- Verantwoordelijk voor het verwerken van alle werkbonnen van monteurs in de buitendienst
- Urenregistratie van gewerkte uren van monteurs in een ERP – systeem
- Geboekte 40 uur - controle in ERP – systeem
- Ondersteunende werkzaamheden voor de secretaresse:
- Verlofregistratie van alle medewerkers in verlofkaarten
- Bestellen van kleding voor monteurs in de buitendienst
- Visitekaartjes bestellen
- Archiveren
- Bij afwezigheid van de secretaresse ook de postverwerking.

2001 tot januari 2011
ULC Technisch Beheer B.V. onderdeel van de ULC groep
Functie: Administratief medewerker
- Verantwoordelijk voor het verwerken van alle werkbonnen van monteurs in de buitendienst
- Urenregistratie in 4PS-systeem
- Het verwerken van storingsprotocollen t.b.v. monteurs en projectleiders voor de storingsdiensten
- Het ondersteunen van projectleiders voor het compleet maken van facturatie
- Beheer van het gereedschap c.q. opsturen t.b.v. kalibratie volgens ISO normen en het invoeren in het systeem voor beheer hiervan. Audit controle door een extern bedrijf
- Het opsturen van maandelijkse inspectieformulieren t.b.v. inspecties VCA op projecten en het administratief verwerken hiervan
- Verantwoordelijk voor de postverwerking
- Bij afwezigheid van collega overnemen van al het telefoonverkeer.

1997-2001
DTZ Zadelhoff Makelaardij te Utrecht
Functie: Telefoniste/Receptioniste
- Afhandeling van in en uitgaand telefoonverkeer
- Diverse administratieve werkzaamheden
- Ontvangen van klanten

1980-1997
Ziekenhuis Overvecht te Utrecht
Functie: Telefoniste/Receptioniste

1992-1993 (extra baan in avonduren)
Hema distributiecentrum Lage Weide
Functie : Orderpicker

Mei 1980-oktober 1980
VW dealer Mastenbroek
Functie: Telefoniste/Receptioniste

Februari 1980-april 1980
Reclame Bureau Alta
Functie: Telefoniste/Receptioniste

1975-1980
Nederlandse Spoorwegen
Functie: Data-typiste

1973-1975
AMEV
Functie: Cartotheekmedewerkster

Opleidingen

2010: Bedrijfshulpverlener BHV
2006: Basisveiligheid VCA
1990: Servicegerichte telefoniste en receptioniste T&S
1974: Praktijkdiploma machineschrijven
1973: L.E.A.O. kantooropleiding

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Motorrijden, duiken, waterskiën.

Werkgebied

  • Utrecht 25km
Talentcard®