Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Edmée Martens-Troisfontaine

Edmée Martens-Troisfontaine

Administratief / Secretarieel medewerkster

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

In de afgelopen drie jaar heb ik als receptioniste en administratief medewerker gewerkt. Ik ben op zoek naar een leuke parttime administratief/secretarieel ondersteunende functie bij een middel/groot bedrijf in Zuid-Limburg. Ik vind het leuk om contact te hebben met mensen en mijn talenkennis toe te passen. Ik ontvang bezoekers vriendelijk, rustig en persoonlijk en ik beantwoord allerlei vragen, ook als het heel druk is. Ik houd ervan om activiteiten en werkzaamheden te plannen, regelen en organiseren. Kwalitatief lever ik goed werk af, blijf alert op fouten en controleer nauwkeurig. Dit behoort dan ook tot mijn sterke kanten. Ondanks dat ik graag zelfstandig werk, vind ik het ook leuk om in een team te functioneren. Een prettige werksfeer en leuke omgang met collega’s vind ik belangrijk.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Accuraat, georganiseerd, integer, behulpzaam en gemotiveerd.

Mijn interesse ligt bij het ondersteunen van mensen op verschillende gebieden. Het is veel waard voor uw bedrijf als de eerste indruk op bezoekers positief is: ik maak gemakkelijk contact met mensen en stel hen op hun gemak. Ik ben erg gemotiveerd, kan goed luisteren en ben goed in plannen en organiseren. Verder vind ik het belangrijk om ook met collega’s goed contact te hebben.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Medewerkster Verkoop Binnendienst
aXss B.V. te Weert
december 2013 – februari 2015
• agendabeheer en back office,
• orderverwerking,
• acquisitie en onderhouden van klantrelaties.

Receptioniste
Rema Holland B.V. te Maastricht
juli 2012 – juli 2013
• agendabeheer en het inplannen van afspraken,
• beantwoorden en doorverbinden van telefoon
• orderverwerking, facturering, boeken van bankafschriften en inkoopfacturen,
• maken en versturen van certificaten,
• bestellen en bijhouden van voorraad kantoorartikelen,
• verzorgen van correspondentie en post, archivering.

Juridisch secretaresse
KBW Advocaten te Schinnen
januari 2011 – januari 2012
• agendabeheer en het inplannen van afspraken,
• behandelen en verwerken van post en e-mail,
• controleren en indienen van processtukken,
• het bijwerken van de wekelijkse roljournalen van rechtbank en gerechtshof (bewaken van termijnen), urenregistratie,
• het beantwoorden van de telefoon en ontvangen van cliënten,
• bijhouden en bestellen kantoorvoorraad,
• voeren van correspondentie met rechtbank, deurwaarder, cliënt en wederpartij,
• aanmaken van nieuwe dossiers en aanvragen van toevoegingen.

Juridisch Secretaresse
Hartmans Advocaten te Margraten
december 2009 – december 2010
• het verwerken van correspondentie,facturering en archivering,
• het uitwerken, controleren en uittypen van dictaten en rapporten,
• agendabeheer en het maken van afspraken,
• het beantwoorden van de telefoon en het ontvangen van cliënten.

Horecamedewerkster
Restaurant De Gulperberg te Gulpen
april 2009 – oktober 2009 en april 1993 – mei 2002

Secretaresse Office Services
De Lage Landen International B.V. (afdeling Vendorlease) te Eindhoven
maart 2008 – november 2008
• het verzorgen van inkomende en uitgaande post,
• beheer en onderhouden van de intranetsite,
• agendabeheer en het maken van afspraken,
• het regelen van voorzieningen en systemen voor nieuwe medewerkers,
• versturen en scanklaar maken van contracten,
• beheren en bestellen van kantoorartikelen, relatiegeschenken en drukwerk,

Secretaresse / Marketing Assistant
DuPont Performance Coatings Nederland BV (afdeling Marketing Services) te Breda
november 2002 – januari 2008
• het verzorgen van de ledenadministratie en agendabeheer
• ontvangen van bezoekers / klanten,
• interne/externe facturering,
• plannen en organiseren van studiereizen, vergaderingen en evenementen,
• verzorgen van algemene correspondentie en telefoonverkeer,
• coördineren van consultancy services en managementtrainingen,
• verwerking in- en uitgaande post,
• opstellen en versturen van nieuwsbrieven,
• onderhouden van tweetal bedrijfswebsites,
• verzorgen van drukwerk, promotieartikelen en foldermateriaal.

Administratieve hulpkracht
Euretco N.V. te Breda
september 2002 – oktober 2002
Administratieve werkzaamheden en data-entry.

Opleidingen

NHTV (toerisme en recreatie)
Internationale hogeschool te Breda, diploma behaald
1999-2002
Uitstroomprofiel: management uitgaand toerisme
Afstudeerrichting: reisorganisatie

MTRO (Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs)
Arcus College te Heerlen
1996-1999
Inclusief diploma SEPR I en II

HAVO
Sophianum te Gulpen
1991-1996
Geslaagd met het volgende vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Handelswetenschappen en Recht

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennis, yoga, wandelen, onze Australian labradoodle, lezen en muziek luisteren

Werkgebied

  • Elsloo 25km
Talentcard®