Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angela van Rooijen

Angela van Rooijen

Receptie/telefoon/ Administratieve functie bij de overheid/ Non profit/ groot bedrijf of een zorgverzekeraar

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen zijn als een tweede natuur voor mij zonder het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Door mijn jarenlange ervaring bij een woningcorporatie en de politie ben ik gewend om veelzijdige administratieve werkzaamheden uit te voeren. En wettelijke juridische kaders en beleidsregels in de praktijk toe te passen.

Ik ben zeer communicatief vaardig, weet van aanpakken, enthousiast en beschik over een gezonde dosis doorzettingsvermogen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Door mijn jarenlange ervaring weet ik hoe om te gaan met de meest uitlopende vragen. Ik kan op een passende manier met veel verschillende mensen omgaan.

Persoonlijke kwaliteiten
• Klantgericht en dienstverlenend
• Sociaal vaardig en meedenkend
• Zorgvuldig
• Betrokken en betrouwbaar
• Pro-actief en enthousiasmerend

Vaardigheden
• Schriftelijk en communicatief vaardig
• Administratief en ondersteunend
• Incassowerkzaamheden
• Balie/ telefoon en klantcontacten
• Affiniteit in het werken met diverse geautomatiseerde systemen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2009-2015
Allround medewerker Woondiensten, Woningstichting Barneveld
• Woningcorporatie
• Bijzondere toewijzingen waaronder WMO/taakstellingen/ urgenten, begeleid wonen
• Ontvangen van klanten en relaties aan de balie/ voorkomende baliewerkzaamheden
• Telefonisch beantwoorden van vragen van huurders, woningzoekende en bedrijven
• Huurincasso/afsluiten van betalingsregelingen/huisbezoeken bij problematiek
• Aanzeggen en plannen van ontruimingen en de bijbehorende werkzaamheden
• Contact met bewindvoerders/ schuldhulpverlening/ deurwaarders/ overige instanties
• Opstellen van rapportages
• Verwerken huuropzeggingen/woningen adverteren/ bewaken leegstand
• Inkomens berekenen voor een juiste woningtoewijzing en de toewijzing gesprekken
• Maken en tekenen van huurcontracten/ wijzigen tenaamstellingen verwerken
• Administratieve afhandeling van het verhuur/mutatie en woonruimteverdeling proces
• Het begeleiden van nieuwbouwprojecten
• Eén van de vijf contentbeheerders van de website

2000-2009
Rechercheassistent, Politie Gelderland Midden
districtsrecherche Ede
• Zelfstandig verrichten van eenvoudige rechercheonderzoeken
• Vertrouwelijke informatie vorderen en indien nodig proces verbaal opmaken
• Gegevens invoeren en controleren in geautomatiseerde informatiesystemen, o.a.
• Excel, Word, BPS, RBS, HKS, RDW
• Ondersteuning van het unithoofd, groepschefs en rechercheurs in zwaardere
• rechercheonderzoeken
• Assisteren bij huiszoekingen
• Het doen van fotoconfrontaties met getuige en slachtoffers
• Ondersteuning project veelplegers waaronder het bijwonen van het casusoverleg met
• de ketenpartners. Het invoeren en controleren van gegevens van de veelplegers in
• een projectbase

1998-2000
Medewerker afdeling service, Politie Gelderland Midden
Unit Noord, Barneveld
• Bedienen telefooncentrale/meldingen aannemen en doorgeven aan de meldkamer
• Balie en receptie werkzaamheden /verstrekken van informatie/klachtafhandeling
• Opnemen van aangiftes
• Behandelen van gevonden en verloren goederen

1991-1998
Administratief/commercieel medewerker, Beitler
Horecagroothandel
• Telefonische orders aannemen en verwerken in het systeem/vragen beantwoorden
• Offertes uitwerken
• Klachtafhandeling
• Bezoekers ontvangen en adviseren/ alle voorkomende administratieve handelingen

1988-1991
Fulltime caissière, Albert Heijn
 Kassaverwerking/bestellingen / klanten helpen/alle voorkomende werkzaamheden

Opleidingen

Opleidingen
Oktober 2015
GWS4all training via Beter Opleidingen
mei 2015
WMO consulent bij de Bestuursacademie
o Studieprogramma: Juridisch kader Wmo , het gesprek en de Kanteling,
beperkingen en participatieproblemen door aandoening of handicap en
ziektebeelden, indicatiestelling Hulp bij het huishouden.

2010-2011
Vakopleiding Verhuur, bij FMH (MBO+ ) waarvan 6 maanden huurrecht op HBO niveau

1989-1991
Streekschool voor Beroepsbegeleidend onderwijs (MBO+ niveau)

1981-1985
LHNO (C-niveau verzorging)

Cursussen / Trainingen
o Introductiecursus WMO (2015)
o Bouwkunde voor niet bouwkundigen (2012)
o Inkomensberekening met het inkomensregistratieformulier (2012)
o Omgaan met cultuurverschillen (2011)
o Incasso beleid procedures en praktijk (2009)
o Incassogesprekken met resultaat (2009)
o BQM (voor het draaien van diverse lijsten met gegevens voor rapportages)
o BIS.nl, bestandsbeheer huur en verhuur personen en contracten (2009)
o Huurincasso en ontvangstverwerking (2009)
o Introductie huurrecht (2009)
o Introductiedag nieuwe medewerkers woningcorporatie (2009)

1998-2009
o Word, Excel, Windows, Outlook, Bps, Hks, List, RBS, Synchrony, VIPS, GBA,
omgaan met publiek, relatiegerichte communicatie/telefonische verkoop,
uitvoeren van een fotoconfrontatie, omgaan met agressie, Buitengewoon
Opsporings Ambtenaar, diverse cursussen gesprekstechnieken, uitlezen gsm ten
behoeve van de opsporing.

Meer over mij

Werkgebied

  • Barneveld 50km
Talentcard®