

Cherely Tan
Assistent fiscaal medewerker, boekhoudkundig medewerker, administratief medewerker
Personalia
- Leeftijd
- 35 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben sociaal, leergierig en accuraat en heb een passie voor cijfers.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
apr 2015 – heden De Administratie, Delft
Functie: Assistent fiscaal medewerker (24 uur per week)
Ondersteunde werkzaamheden voor de fiscalist bijvoorbeeld het opstellen van IB-aangiftes (Unit 4 Business Suite), verzoek en bezwaar schriften schrijven. Tevens andere administratieve werkzaamheden zoals het inboeken van inkoop-en verkoopfacturen en het kasboek, het verwerken van bankmutaties (Exact Online).
okt 2014 – apr 2015 Profource, Dordrecht
Functie: Financieel administratief medewerker (parttime)
Werkzaamheden: Diverse financieel-administratieve werkzaamheden m.b.v. Microsoft Dynamics & Oracle. Onder andere het verwerken van facturen, crediteurenbeheer en stamgegevensbeheer. Tevens het bewaken en monitoren van de financiële processen en indien nodig verbeteringen doorvoeren.
sept 2009 – sept 2014 Tanvision, Delft
Functie: Allround medewerker (oproepbasis)
Werkzaamheden: Ondersteuning bieden in het bedrijf van mijn vader wanneer nodig, zowel op administratief gebied als op ICT gebied. Bijv. facturen opstellen en inboeken maar ook computers opnieuw installeren en thuisnetwerken aanleggen.
nov 2011 – sept 2014 PortingXS, Delft
Functie: Administratief medewerker (fulltime)
Werkzaamheden: Bewaking van nummergerelateerde processen voor telecomproviders in Nederland en buitenland. Administratieve en Data-Entry werkzaamheden. Telefoon en email beantwoorden van providers en eindklanten. Klanten inbound bellen. Werkzaam met Microsoft Office pakket, Topdesk en verschillende klantsystemen.
Functie: Webcare en marketing medewerker (parttime)
Werkzaamheden: Binnen het zusterbedrijf ImeiXS van PortingXS heb ik in de periode maart 2014 t/m september 2014 naast mijn werkzaamheden als administratief medewerker voor een nieuw project de gehele marketing en webcare opgezet voor een nieuwe dienst. Hierbij heb ik nauw samengewerkt met de CEO van ImeiXS en het management.
jul 2005 - mei 2012 Verzorgingstehuis de Bieslandhof, Stichting Pieter van Foreest, Delft
Functie: Gastvrouw/Zorghulp (gemiddeld 24 uur per week)
Werkzaamheden: Als gastvrouw begeleiding en ondersteuning bieden tijdens het eten en drinken aan cliënten herstellende van een herseninfarct en cliënten met dementie. Persoonlijke aandacht geven aan de cliënten d.m.v. een gesprek of activiteit. Gasten ontvangen. Opruim- en schoonmaakwerkzaamheden. Bijhouden van HACCP lijsten.
jan 2010 – dec 2010 ViPromo Promotie Bedrijf, Rotterdam
Functie: Promotiemedewerker (gemiddeld 8 uur per week)
Werkzaamheden: Promoten en flyeren voor feesten en festivals in Rotterdam.
jun 2009 – jul 2009 Werkcontact, Den Haag.
Functie: Data-entry medewerker (gemiddeld 20 uur per week)
Werkzaamheden: Data-entry werkzaamheden voor websites vanuit huis.
sep 2006 - dec 2006 Restaurant Mirell, Delft
Functie: Afwas- en keukenhulp (8 uur per week)
Werkzaamheden: Afwassen, schoonmaken en hulp bieden in de keuken waar nodig.
Opleidingen
2014 – heden: Fiscaal Recht, Erasmus Universiteit, Rotterdam
2015 – heden Cursus MBA (moderne bedrijfsadministratie), NHA
2002 – 2009: VWO, St. Stanislas College
Diploma behaald, Profiel Economie & Maatschappij, Keuzevak: Management & Organisatie
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen (geïnteresseerd in o.a. financiële dagbladen), op dagelijkse basis fitnessen, gezondheid en koken.
Werkgebied


