Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van monique otten

monique otten

receptie

Personalia

Leeftijd
48 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

• Doorzetter
• Flexibel
• Spontaan
• Zorgvuldig
• Enthousiast
• Behulpzaam

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Mei 2015 – Heden Medewerker service receptie Dimence groep:
* het bedienen van telefooncentrale / ontvangt en verwijst bezoekers/ verstrekken van ( telefonisch) algemene informatie
* verrichten secretariële en administratieve taken zoals; e mail verwerking, bestellingen noteren, scannen/kopiëren, reprowerk, gebruik van programma; user
* neemt goederen in ontvangst ( medicijnen, pakketten en aangetekende stukken/sorteert de interne, binnengekomen en externe post
* geeft sleutels van vergader en groepskamers uit en neemt ze weer in van in- en externe personen en houdt de registratie hiervan bij/ geeft sleutels van dienstfietsen uit en neemt ze weer in en houdt de registratie hiervan bij
* verzorgt de planning van de vergader- groepskamers
* klaar zetten van afspraken-, visitekaartjes en receptenblokken om gedrukt te worden
* maakt vergaderroosters die bij de verschillende vergader- en groepskamers komen te hangen
* maakt deurbordjes/ bediening slagboom/ onderhouden van wachtkamers en centrale hal
* registreert incidenten
* houdt toezicht op inkomende en uitgaande bezoekers en medewerkers en roept zodanig bij afwijkend gedrag in- of extern ondersteuning
* fungeert als schakel tussen diverse alarmeringsapparatuur/ monitoren en/of personen en/of externe diensten; alarmtoestel, uitleen en beheer piepers, brandalarm, videocamera toezicht, uitleen portofoons en administratie hiervan
* ziet erop toe dat rust en order worden gehandhaafd onder andere d.m.v. het letten op naleving van terrein/ gebouwontzegging

September 2013 – April 2014 Klant Contact Centrum van Estro service
• klanten telefonisch, per e-mail en schriftelijk te woord staan. Inventariseren van de behoeftes van de klant, met als doel het aanbieden van een concrete offerte. behandelen/registreren klachten. Begeleiden van klanten bij het invullen van formulieren en wegwijs maken in relevante wet- en regelgeving. Verwerken van inschrijvingen en contracten
Maart 2008 – september 2013 “KDV dikkertje dap”
• Groepsleidster op een verticale groep. Dikkertje dap valt onder Estro kinderopvang.
Oktober 2002 – Maart 2008 Locatie hoofd “KDV Pipeloi”.
• Locatie hoofd op een kinderdagverblijf in kampen. Als locatie manager ben je de spil van het kindercentrum. Plannen, sturen, coördineren en evalueren van het aanbod van de kinderopvang zijn de belangrijkste taken.
Wegens interne functieveranderingen ( die ik graag mondeling wil toelichten) gestopt en terug gegaan naar de groep. Pipeloi valt onder Estro kinderopvang.
November 1996 – Augustus 2001 Groepsleidster “KDV Schanulleke”.
• Groepsleidster werkend op een babygroep. Schanulleke valt onder SKN te Emmeloord.
September 1996 - November 1996 Groepsleidster “KDV ziezo”.
• Invalkracht groepsleidster werkend op baby en peutergroep. Ziezo valt onder SKL te Lelystad.
Mei 1995 – September 1996 Groepsleidster “KDV de springplank”.
• Invalkracht groepsleidster werkend op baby en peutergroep. De springplank valt onder de Estro kinderopvang

Opleidingen

2006 cursus timemanagement.
2005 HBO management opleiding voor locatie hoofden. Speciaal ontwikkelde
Management opleiding vanuit Estro in samenwerking met opleidings-
Instituut CEDANS. Opleiding is behaald te Utrecht.
2002 BHV en kinder-EHBO, tot 2012 elk jaar ook herhaling gehad
1992 – 1995 SPW3, behaald te Kampen
1989 - 1992 Mavo, behaald te Kampen

Meer over mij

Werkgebied

  • Kampen 25km
Talentcard®