Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marja Fafiani

Marja Fafiani

telefoniste/receptioniste

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Een parttime functie van receptioniste sluit bijna naadloos aan op mijn wensen, ervaringen en capaciteiten. Zoals u in mijn cv kunt lezen, heb ik veel ervaring in receptiewerkzaamheden, telefonie en administratie, daar ligt mijn hart. De mogelijkheid en ruimte voor mijn servicegerichtheid in een organisatie met enthousiaste medewerkers spreekt mij het meest aan.
De afgelopen 9 jaar heb ik als receptioniste/medewerker servicedesk Bestuur en Bedrijfsbureau met heel veel plezier en waardering gewerkt bij werkgever Visio in Huizen. Door reorganisatie ben ik genoodzaakt nu te zoeken naar een nieuwe baan. In mijn functie als medewerker servicedesk/receptie heb ik de afgelopen jaren laten zien dat ik het visitekaartje van de organisatie ben. Ik ben het eerste aanspreekpunt bij het ontvangen van de bezoekers en hierbij werk ik klantgericht. Ik stel me flexibel op en handel probleemoplossend. Mijn goede beoordelingsvermogen zorgt ervoor dat ik snel weet wat de vraag is van bezoekers, interne en externe bellers en welke aanpak daarbij het beste past. In het werk als servicedesk/receptioniste vind ik dat belangrijk. Mijn werkzaamheden bestond uit telefonisch en persoonlijk contact met klanten en verschillende afdelingen van Visio. Daarbij verrichte ik in opdracht van de organisatie allerlei administratieve werkzaamheden. Het beoordelen welke visuele hulpmiddelen en ondersteuning daarbij nodig zijn is hierbij een belangrijk onderdeel van mijn werk. Ik handel waar mogelijk zelf vragen af en voorkomt zoveel als mogelijk doorverwijzingen. Tevens was ik verantwoordelijk voor het reserveren en plannen van vergaderruimtes en de ontvangst van de gasten, bijhouden verjaardagen en bestellen van taxi’s voor directie.

In deze functie was ik verantwoordelijk voor alles wat een goede receptie met zich mee brengt. Ik kan de klant het gevoel geven dat hij echt welkom is. Ik breng een goede dosis humor mee. En ik neem graag het initiatief om zaken op mij te nemen. Met mijn leergierige houding ben ik bereid om nog meer te leren, ook meer dan wat deze functie met zich meebrengt.
Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook juist graag in teamverband.
Ik ben een hardwerkende, vrolijke persoon met veel kwaliteiten en die zet ik graag in voor een aangeboden vacature.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Vaardigheden
Goede communicatie in Nederlands en Engels.
Open en direct, creatief en initiatiefrijk, aanpassingsvermogen, integer.
Spontaan.



Kennis
Ruime kennis opgedaan op het gebied van ontvangst het werk als receptioniste en facilitair medewerkster.
Sociale omgang met klanten.
Vanuit de genoemde functies een goede kennis op gebied van MS office.
Goede kennis met werkzaamheden op het gebied van administratief werk zoals post en archiefwerk.
Mede gelet op de functies die ik heb uitgevoerd zijn collegialiteit en zelfstandigheid eigenschappen die ik bezit.
Flexibele werkhouding, dit betekent dat ik in staat ben creatief om te gaan met invulling van werkzaamheden.
Projectmatig werkzaam.
Door levenservaring een goede mensenkennis.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Werkervaring:
01-03-2014 tot Medewerker clientservice/receptie Visio
01-03-2015 Werkzaamheden bestaan uit ontvangen van bezoekers, telefonisch en
persoonlijk contact met bij Visio afneemt, in behandeling. Je handelt
waar mogelijk zelf vragen af en voorkomt zoveel als mogelijk
doorverwijzingen. Ondersteuning bij postverzorging. Reserveren van vergaderzalen en verzorgen van lunches.

05-12-2006 tot Medewerker servicedesk/receptie Visio bestuur bureau
01-03-2014
Werkzaamheden die bestaan uit het ontvangen van bezoekers, telefoon
beheer en alle andere werkzaamheden die voortvloeien uit het
aangeboden werk. Ondersteuning bij postverzorging, Reserveren van vergaderzalen en verzorgen van lunches. Daarnaast ook ondersteuning met secretariële en archiefwerkzaamheden voor directie en verschillende afdelingen.
Het zelfstandig opzetten van het project Vidaví (daarin nog steeds
werkzaam).




18-09-2006 tot Administratief medewerkster Everything B.V., bouw en
01-11-2006 aannemingsmaatschappij
Werkzaamheden bestaan uit opmaken offertes, facturen, afhandelen
telefoonverkeer en alle andere administratieve werkzaamheden die voortvloeien uit het werk.


12-05 2003 tot Telefoniste/ receptioniste Mexx International
18-09-2006 Gedetacheerd via ISS Office Support service
Werkzaamheden bestaande uit alle handelingen die zich voordoen vanuit de receptie, bezoekers ontvangen en doorverwijzen, inkoop van kantoor artikelen. Telefoonlijsten bijhouden, voorbereiding van vergaderruimtes, zorgen dat de ontvangst ruimten netjes en er verzorgd eruit zien, voorraadbeheer. Agenda beheer voor vergaderingen, ruimtes en diverse personen. Postbeheer, E-mail ontvangen en beantwoorden, faxen versturen en ontvangen. Kleine kas beheer, telefoonlijsten bijhouden. Daarnaast ook medewerkers ondersteunen met secretariële werkzaamheden.

22-10-2002 tot Administratie/receptie Van Gansewinkel afval
01-03-2003 verwerking bedrijf
Via Uitzendorganisatie Content, op de afdeling Crediteuren administratie/receptie

01-06-2002 tot Receptioniste/secretarieel medewerkster Architectenbureau Merkx
01-10-2002 Administratieve ondersteuning van de architecten.
Klantcontact, archivering en postverwerking. Verwijzing klanten.

2000-2002 Receptioniste/telefoniste Group 4 Falck
Receptie Service
(Opleiding receptie medewerkster/ telefoniste).
Ontvangst en doorverwijzing van gasten, afwikkeling telefoon verkeer.
Administratief werk zoals kopiëren faxen en e-mailen, postverwerking en archivering.

1992-2000 Van Hecke Catering
Bestellingen plaatsen, contacten leggen tussen cliënten. Leveranciers benaderen en zorgen voor een goed eindproduct. Het bereiden van diverse lunches en koffie rondes verzorgen. Het ontvangen van bezoekers.
Contacten onderhouden met klanten zowel persoonlijk, schriftelijk als telefonisch.
Zorgen voor een goede voorraad beheer zowel keuken als kantoor benodigdheden.
Een brede ervaring met het werken met diverse procedures en het snel inspelen op verschillende situaties. Leiding gegeven over 2/3 personen.

1983-1992 Diverse banen waaronder receptie medewerkster en postsorteerster.

1982-1983 Gewerkt in een zeepfabriek in Zaandam.

Opleidingen

Opleiding
1975-1979 Sancta Maria school voor middelbaar en lager HNO, afgerond met diploma
1979-1982 Opleiding MBO mode en kleding, afgerond met diploma
1993-1994 Diverse interne cursussen voor de catering, waaronder een cursus boekhouding.
1999 Interne cursus HACCP afgerond met certificaat
2000 Opleiding Telefoniste/ receptioniste afgerond met certificaat
2002 Opleiding Engels ( Joke Smitcollege )
2003 Cursus Word en Excel ( New Horizons Computer learning centre )
Laatst behaalde certificaten zijn Word for windows en Excel for All

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Koken, tuinieren, lezen, borduren, wandelen, fietsen, winkelen en mijn grote passie voor fotografie, vooral creatief bezig zijn.

Werkgebied

  • Amsterdam 25km
Talentcard®