Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Carin Fiere

Carin Fiere

Office manager / PA

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Na een lange periode als vrijwilliger en voor het bedrijf van mijn man te hebben gewerkt ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Van niets, iets maken is mijn ding’. Ik ben in staat om vanuit beginpunt nul een volwaardige administratieve’ organisatie neer te zetten. Dat doe ik met passie en plezier. Waar één deur sluit, gaat een andere deur weer open. Ik ben op zoek naar die deur waarachter een uitdagende positie schuil gaat en waarin ik mijn ondernemende – en creatieve karakter kwijt kan. Door mijn eerdere werkervaringen bezit ik goed ontwikkelde communicatieve- en sociale vaardigheden. Mijn projectmatig en doelgericht werk en leidt ertoe dat ik organisatorisch sterk ben. Ik durf initiatief te tonen, ben stressbestendig en flexibel.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Heden
Leermeester Beheer & Administratie - De Participatiefabriek
Leidinggeven aan 4 gezellen, verantwoordelijk voor de exploitatie, onderhoud en (financiële) administratie van Het Boegbeeld.


2015
Marketing & Communicatie coördinator – de Participatiefabriek
Medeprojectleider De Participatiedag, ontwikkelen en onderhouden van de interne nieuwsbrief, bijhouden activiteitenkalender

2011 - 2014
Administratieve ondersteuning – Vrijzathe Financiële Dienstverlening B.V.
Mijn ondersteuning bestond onder meer uit contractopstellingen, maken van presentaties t.b.v. NVM, afspraken plannen en verder administratieve ondersteuning.

2012 - 2013
Officemanager/PA – muziekproducent
Als office manager/PA de algehele ondersteuning gedaan t.b.v. de
doorstart van een muziekproducent.

2010
Manager Office – Stichting ALS
Als Office Manager heb ik de start-up van het nieuwe kantoor in Amsterdam vorm gegeven. De eerste 2 maanden was ik als enige in dienst van de Stichting en functioneerde als centraal aanspreekpunt.
- Linking Pin tussen de raad van toezicht, de freelancers en vrijwilligers
- ondersteunen van de freelancers en vrijwilligers (verzending
pakketten, bestellingen e.d.)
- mailings verzorgen voor de evenementen (de Wereld ALS-dag,
“Trap ALS de wereld uit” e.d.)
- onderhouden contacten met patiënten, hun familie en het ALS
Centrum in de diverse ziekenhuizen
- database, voorraadbeheer, eerste lay-out nieuwsbrief, knipselkrant
en het up to date houden van de website
- controleren mutaties op de betaalrekeningen van de Stichting
- verzorgen van alle correspondentie

2009
Directiesecretaresse - MAS Dienstverleners B.V.
Secretaresse van directrice Rahma el Mouden, zwarte zakenvrouw 1999. Zelfstandig in uitvoering van mijn taken, klankbord en sparringpartner voor de directie/managers. Daarnaast was ik onder meer verantwoordelijk voor:
- namens de algemeen directeur af handelen van haar post en email
- beheren van alle vergaderingen binnen MAS en voorbereiden van
de vergaderstukken
- notuleren van aan directie gelieerde vergaderingen
- organiseren van reisbescheiden voor directieleden
- klachtenregistratie
- controle op klantenbezoeken door de buitendienst
- ontvangen van klanten

2002 - 2008
Bureaumedewerker - Humanitas, districtskantoor Noordwest
Als bureaumedewerkster stelde ik in- en externe informatie beschikbaar, verzorgde de telefonische afhandelingen en ontving ik de bezoekers. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor:
- het assisteren, realiseren en organiseren van in- en externe
bijeenkomsten en notuleren van vergaderingen
- controle van databases (financieel en niet financieel)
- afhandelingen van correspondentie
- reserveringen van vergaderruimtes en planning van de kantooragenda
- opleiden stagiaires tot telefonistes/ receptionistes

2001
Bureaumedewerker - Stichting COBA
Ondersteuning geven aan vrouwen in de bijstand. Namens de stichting zitting nemen in de Cliëntenberaad Almere (cliëntenparticipatie bij Sociale Zaken van de gemeente Almere).

Voor 2000
Schoolassistent, overblijfoude,- activiteitenbegeleider - Buurthuis
Thuishulp - Humanitas
Bedrijfsleider - Video Centre Telion
Bedrijfsleider – Palthe
Standhouder - Antiekcentrum Rokin
Eerste verkoopster - Babyspeciaalzaak Verhoeven

Opleidingen

LSSO Secretaresse, diploma behaald in 2007
BHV’r, diploma’s behaald in 2005, 2006 en 2007
Word & Excel Gevorderden, diploma 2006
Visagistenopleiding, diploma behaald in 1985
Detailhandelschool, diploma behaald 1975
Tekstverwerken, diploma behaald in 1970

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Creatief bezig zijn, reizen, fietsen, koken.

Werkgebied

  • Almere 25km
Talentcard®