• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

Vanaf mrt 2011 tot jan 2015
Functie
Werkzaamheden
Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie
Administratief medewerkster Marketing en Communicatie
- Beheer en actualiseren van adressenbestand Karakter;
- Drukwerk: uitzetten van de bestellingen, offertes aanvragen en controle levering. Overzicht van benodigdheden, voorraad bijhouden a.d.h.v. geautomatiseerd systeem, afstemmen met opdrachtgever;
- Opmaken van digitale formulieren voor internet en intranet;
- Up to date houden van intranet en de website i.o.v. redacteur;
- Ondersteunen van de communicatieadviseurs bij het organiseren van congressen en beurzen;
- Afhandelen van (digitale) correspondentie en beheer van interne en externe mailboxen;
- Centrale telefoon afhandeling afdeling M&C;
- Stand beheer: zorgen voor bemanning, stand materieel en transport.
- Afdelingsondersteuning: planningen, afspraken, agendabeheer. Opstellen agenda en notuleren.
- Beheer fotoarchief t.b.v. personeelsblad, intranet en internet.

Vanaf mrt 2009 tot mrt 2011
Functie
Werkzaamheden:






Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie
Administratief medewerkster kwaliteit handboek
- Administratief beheer van het kwaliteit handboek;
- Afhandelen van (digitale) correspondentie en beheer van interne en externe mailboxen;
- Ondersteuning in beheer kwaliteitssysteem zoals het plannen van bijeenkomsten, beheer van audit-uitkomsten en inventariseren van ontwikkelingen binnen Karakter;
- Uitwerken verslagen van vergaderingen;
- Diverse ondersteunende secretariële taken binnen de stafdienst;
- Overige taken afhankelijk van het jaarplan.









Vanaf sept 2008 t/m febr 2009
Functie
Werkzaamheden
Kruiswerk West-Veluwe
Medewerkster Service en Welzijn, Cursusbureau
- Het verzorgen van de financiële administratie rondom cursussen;
- Het (telefonisch) evalueren van cursussen/aanvullende diensten ten aanzien van kwaliteitsbewaking en klantbehoeften;
- Het leveren van een bijdrage aan het beheer van en administratie rondom docenten/cursusleiders;
- Zorgdragen voor actieve werving van cursisten en leden;
- Het plannen en organiseren van cursussen alsmede bemiddeling ten behoeve van diverse diensten.




Vanaf mrt 2003 t/m aug 2008 PTC+, praktijk trainingen voor Retail en Communicatie en Groene Techniek
Functie Secretarieel medewerkster Reproductiemedewerkster/Conciërge
Werkzaamheden - Klanten contact (in- en extern);
- Verzorgen van vergaderstukken notuleren en uitwerken van vergaderingen;
- Het verzorgen van diverse correspondentie en mailingen;
- Bijeenkomsten organiseren;
- Boeken van zakenreizen, binnen- en buitenland;
- Archief opzetten en bijhouden;
- Verzorgen van uitnodigingen;
- Beheren van voorraden;
- Zorg dragen voor de reproductie van lesstof.

Vanaf juni 2001 t/m februari 2003 PTC+, praktijk trainingen voor Retail en Communicatie en Groene Techniek
Functie Administratief medewerkster cursusadministratie
Werkzaamheden - Produceren van tekstmateriaal;
- Invoeren van gegevens in geautomatiseerde systemen;
- administratief voorbereiden van vergaderingen;
- Bijhouden van de cursistenadministratie;
- Diverse administratieve ondersteuning.

Vanaf juli 2000 t/m mei 2001 Stichting Aktiev (voorheen Aboma+Keboma)
Functie Administratief medewerkster/secretaresse op de afdeling Arbo voorlichting
Werkzaamheden - Opzetten van de administratie. Dit zijn uit één lopende administratieve werkzaamheden i.v.m. nieuwe afdeling.
- Planning van de buitendienst verwerken in Lotus Notes

Vanaf juli 1999 t/m juni 2000 Aboma+Keboma
Functie Administratief medewerkster op de afdeling Technische dienst
Werkzaamheden - Factureren van rapporten;
- Administratieve afhandeling van dossiers.

Vanaf sept 1998 t/m juni 1999 Amicon zorgverzekeraar
Functie Medewerkster op de afdeling AWBZ
Werkzaamheden - Invoeren van gegevens;
- Verwerken van aanvragen, hercontroles, berekeningen maken op basis van inkomensgegevens;
- Telefonisch klanten te woord staan.


Vanaf nov 1997 t/m aug 1998 Gemeente Wageningen
Functie Administratief medewerkster op de afdeling vastgoed
(onroerend goed).
Werkzaamheden - Behandelen van aanvragen van huur/koop gemeente grond;
- Huuradministratie, debiteuren/crediteuren administratie;
- Verzorgen van brieven en contracten;
- Voortgangslijst bijwerken m.b.v. D-base programma;
- Inschrijvingen bouwkavels.


Stage van febr 1996 t/m jan 1997
Werk vanaf juni 1997 tot nov 1997 St. Welzijn Ouderen,
Dienstencentrum “De Wielewaag”.

Functie Medewerkster dienstencentrum
Werkzaamheden - Persberichten verzorgen, informatie aanleveren voor posters;
- Vergaderingen bijwonen en voorzitten, notuleren;
- Post coderen.
- Sociale contacten met de doelgroep onderhouden;
- Contactpersoon voor bepaalde groep vrijwilligers;
- Ouderen informeren over voorzieningen, cursussen en activiteiten;
- Organiseren van cursussen voor ouderen.

Werkervaring

Werkervaring

Vanaf mrt 2011 tot jan 2015
Functie
Werkzaamheden
Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie
Administratief medewerkster Marketing en Communicatie
- Beheer en actualiseren van adressenbestand Karakter;
- Drukwerk: uitzetten van de bestellingen, offertes aanvragen en controle levering. Overzicht van benodigdheden, voorraad bijhouden a.d.h.v. geautomatiseerd systeem, afstemmen met opdrachtgever;
- Opmaken van digitale formulieren voor internet en intranet;
- Up to date houden van intranet en de website i.o.v. redacteur;
- Ondersteunen van de communicatieadviseurs bij het organiseren van congressen en beurzen;
- Afhandelen van (digitale) correspondentie en beheer van interne en externe mailboxen;
- Centrale telefoon afhandeling afdeling M&C;
- Stand beheer: zorgen voor bemanning, stand materieel en transport.
- Afdelingsondersteuning: planningen, afspraken, agendabeheer. Opstellen agenda en notuleren.
- Beheer fotoarchief t.b.v. personeelsblad, intranet en internet.

Vanaf mrt 2009 tot mrt 2011
Functie
Werkzaamheden:






Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie
Administratief medewerkster kwaliteit handboek
- Administratief beheer van het kwaliteit handboek;
- Afhandelen van (digitale) correspondentie en beheer van interne en externe mailboxen;
- Ondersteuning in beheer kwaliteitssysteem zoals het plannen van bijeenkomsten, beheer van audit-uitkomsten en inventariseren van ontwikkelingen binnen Karakter;
- Uitwerken verslagen van vergaderingen;
- Diverse ondersteunende secretariële taken binnen de stafdienst;
- Overige taken afhankelijk van het jaarplan.









Vanaf sept 2008 t/m febr 2009
Functie
Werkzaamheden
Kruiswerk West-Veluwe
Medewerkster Service en Welzijn, Cursusbureau
- Het verzorgen van de financiële administratie rondom cursussen;
- Het (telefonisch) evalueren van cursussen/aanvullende diensten ten aanzien van kwaliteitsbewaking en klantbehoeften;
- Het leveren van een bijdrage aan het beheer van en administratie rondom docenten/cursusleiders;
- Zorgdragen voor actieve werving van cursisten en leden;
- Het plannen en organiseren van cursussen alsmede bemiddeling ten behoeve van diverse diensten.




Vanaf mrt 2003 t/m aug 2008 PTC+, praktijk trainingen voor Retail en Communicatie en Groene Techniek
Functie Secretarieel medewerkster Reproductiemedewerkster/Conciërge
Werkzaamheden - Klanten contact (in- en extern);
- Verzorgen van vergaderstukken notuleren en uitwerken van vergaderingen;
- Het verzorgen van diverse correspondentie en mailingen;
- Bijeenkomsten organiseren;
- Boeken van zakenreizen, binnen- en buitenland;
- Archief opzetten en bijhouden;
- Verzorgen van uitnodigingen;
- Beheren van voorraden;
- Zorg dragen voor de reproductie van lesstof.

Vanaf juni 2001 t/m februari 2003 PTC+, praktijk trainingen voor Retail en Communicatie en Groene Techniek
Functie Administratief medewerkster cursusadministratie
Werkzaamheden - Produceren van tekstmateriaal;
- Invoeren van gegevens in geautomatiseerde systemen;
- administratief voorbereiden van vergaderingen;
- Bijhouden van de cursistenadministratie;
- Diverse administratieve ondersteuning.

Vanaf juli 2000 t/m mei 2001 Stichting Aktiev (voorheen Aboma+Keboma)
Functie Administratief medewerkster/secretaresse op de afdeling Arbo voorlichting
Werkzaamheden - Opzetten van de administratie. Dit zijn uit één lopende administratieve werkzaamheden i.v.m. nieuwe afdeling.
- Planning van de buitendienst verwerken in Lotus Notes

Vanaf juli 1999 t/m juni 2000 Aboma+Keboma
Functie Administratief medewerkster op de afdeling Technische dienst
Werkzaamheden - Factureren van rapporten;
- Administratieve afhandeling van dossiers.

Vanaf sept 1998 t/m juni 1999 Amicon zorgverzekeraar
Functie Medewerkster op de afdeling AWBZ
Werkzaamheden - Invoeren van gegevens;
- Verwerken van aanvragen, hercontroles, berekeningen maken op basis van inkomensgegevens;
- Telefonisch klanten te woord staan.


Vanaf nov 1997 t/m aug 1998 Gemeente Wageningen
Functie Administratief medewerkster op de afdeling vastgoed
(onroerend goed).
Werkzaamheden - Behandelen van aanvragen van huur/koop gemeente grond;
- Huuradministratie, debiteuren/crediteuren administratie;
- Verzorgen van brieven en contracten;
- Voortgangslijst bijwerken m.b.v. D-base programma;
- Inschrijvingen bouwkavels.


Stage van febr 1996 t/m jan 1997
Werk vanaf juni 1997 tot nov 1997 St. Welzijn Ouderen,
Dienstencentrum “De Wielewaag”.

Functie Medewerkster dienstencentrum
Werkzaamheden - Persberichten verzorgen, informatie aanleveren voor posters;
- Vergaderingen bijwonen en voorzitten, notuleren;
- Post coderen.
- Sociale contacten met de doelgroep onderhouden;
- Contactpersoon voor bepaalde groep vrijwilligers;
- Ouderen informeren over voorzieningen, cursussen en activiteiten;
- Organiseren van cursussen voor ouderen.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen

Training Prezi

Van der Hilst communicatie, Training schrijven voor het web

FMH Werken, Facilitair Zintuig

Timemanagement

1993 – 1997
Neder-Veluwe College, MDGO
Sociaal Juridische Dienstverlening
Sociale Zekerheid/Arbeidsvoorzieningen

1991
Typen

1989 – 1993
De Haverlanden
Mavo C/D (Ned, Eng, Wis, Eco, Bio, Handv).

Opleiding

Opleidingen

Training Prezi

Van der Hilst communicatie, Training schrijven voor het web

FMH Werken, Facilitair Zintuig

Timemanagement

1993 – 1997
Neder-Veluwe College, MDGO
Sociaal Juridische Dienstverlening
Sociale Zekerheid/Arbeidsvoorzieningen

1991
Typen

1989 – 1993
De Haverlanden
Mavo C/D (Ned, Eng, Wis, Eco, Bio, Handv).

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s Wandelen, lezen, bioscoop bezoeken, bloemschikken, knutselen.

Hobby's & interesses

Hobby’s Wandelen, lezen, bioscoop bezoeken, bloemschikken, knutselen.

Eigenschappen

Profiel
Ik ben een administratief medewerkster die ervaring heeft in het zelfstandig verrichten van diverse administratieve werkzaamheden. Kenmerkend voor mij is dat ik geordend ben, goed zelfstandig kan werken, plezier heb in het regelen en organiseren, creatief ben en oog heb voor details.
Ik ben een sociaal mens en ben geïnteresseerd in de mensen om mij heen.

Eigenschappen

Profiel
Ik ben een administratief medewerkster die ervaring heeft in het zelfstandig verrichten van diverse administratieve werkzaamheden. Kenmerkend voor mij is dat ik geordend ben, goed zelfstandig kan werken, plezier heb in het regelen en organiseren, creatief ben en oog heb voor details.
Ik ben een sociaal mens en ben geïnteresseerd in de mensen om mij heen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Judith Fredriks te bekijken