Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Melanie Jansen-Wes

Melanie Jansen-Wes

Telefoniste / receptioniste, secretaresse, admiinstratief medewerker, planner

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben iemand die graag zelfstandig of in een klein team organiserend en dienstverlenend bezig is. Er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, zodat de persoon waarvoor je werkt zijn of haar werk goed kan doen. Ook vind ik het leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn binnen een bedrijf. Je bent dan klantgericht bezig en het eerste initiatief, met betrekking tot zaken die moeten gebeuren, ligt bij jou.

Competenties:
Dienstverlenend, organiserend, spin in 't web, flexibel, nauwkeurig, stressbestendig, administratief goed onderlegd.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben iemand die graag zelfstandig of in een klein team organiserend en dienstverlenend bezig is. Er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, zodat de persoon waarvoor je werkt zijn of haar werk goed kan doen. Ook vind ik het leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn binnen een bedrijf. Je bent dan klantgericht bezig en het eerste initiatief, met betrekking tot zaken die moeten gebeuren, ligt bij jou.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Periode juni 2007- aug 2014
Bedrijf Estro Services te Hengelo (O), voorheen Catalpa Services
Functie Planner / Secretarieel medewerker, afdeling Verkoopondersteuning
Werkzaamheden Agendabeheer van de afdeling, vakantieplanning van de afdeling, notuleren
van vergaderingen en uitwerken hiervan, verzorgen van kindplanning met als
doel om optimale bezetting op de kindercentra te bereiken via
planningssysteem Kocon, informatie beschikbaar stellen aan in- en externe
klanten over plaatsingsgegevens, opvangmogelijkheden, contracten e.d.,
contacten onderhouden met locatie- en clustermanagement, adviseren bij het
vaststellen van de begroting en verkoopdoelstellingen, knelpunten signaleren
en verbetervoorstellen maken op het gebied van processen en procedures,
administratie verwerken en archiveren, werkprocessen verbeteren, zodanig
dat werkzaamheden efficiënter en met zo hoog mogelijke kwaliteit kunnen
worden uitgevoerd, meedraaien in callcenter van klantcontactcenter bij grote
drukte.

Periode juni 1996 - mei 2007
Bedrijf Catalpa B.V. te Hengelo (O)
Functie Afdelingssecretaresse afd. Planning (Juli 2004 - juni 2007)
Afdelingssecretaresse afd. Facilities en I&A (okt 2001 - juni 2004}
Afdelingssecretaresse afd. Facilities en Bouwzaken (okt 2000 - okt 2001)
Telefoniste/receptioniste (juni 1996 – okt 2000)
Werkzaamheden Agendabeheer afdeling en afdelingshoofden, archivering, bijhouden vakantiekaarten, meedraaien in callcenter afdeling, inkomende en uitgaande postverwerking, notuleren afdelingsvergaderingen, maken van afspraken, verwerken inventarisaanvragen / bestellingen diverse kindercentra, adressenbestand up-to-date houden, in 2002 vervanging directiesecretaresse (3 maand), behandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken (Siemens met 20 buitenlijnen), ontvangen en begeleiden van gasten, verzendklaar maken van uitgaande post, inboeken inkomende post in Decos

Periode juni 1990 - mei 1996
Bedrijf Schuitema Spar Oost B.V. te Hengelo (O)
Functie Telefoniste/receptioniste
Werkzaamheden Behandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken (Vox 5100 met
7 buitenlijnen), ontvangen en begeleiden van gasten, behandelen van interne en externe post, up-to-date houden van intern telefoonboek, verschillende administratieve werkzaamheden zowel via computer als handmatig, archivering, Nederlandse correspondentie via WordPerfect 5.1

Periode april 1990 – mei 1990
Bedrijf Gerco Meatservices te Eibergen
Functie Telefoniste/administratief medewerkster
Werkzaamheden Behandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken, ontvangen en
begeleiden van gasten, behandelen van interne en externe post, verschillende
administratieve werkzaamheden

Periode december 1989 – maart 1990
Bedrijf Elja B.V. te Neede (via Randstad)
Functie Telefoniste/receptioniste
Werkzaamheden Behandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken, ontvangen en
begeleiden van gasten, behandelen van interne en externe post verschillende
administratieve werkzaamheden, Nederlandse correspondentie voeren,
archivering

Periode oktober 1989 – november 1989
Bedrijf Gamog te Neede (via Randstad)
Functie Administratief medewerkster
Werkzaamheden Telefonische klachtenbehandeling, bijwerken van systeemkaarten

Periode juni 1989 – september 1989
Bedrijf Randstad Uitzendbureau B.V. te Haaksbergen en Enschede
Functie Administratief medewerkster
Werkzaamheden Mailingen verzenden en naar aanleiding daarvan telefonische follow-up plegen

Opleidingen

1984 – 1989 MEAO – secretarieel te Hengelo (O) 5 certificaten
1983 – 1984 LEAO profielklas te Winterswijk In bezit van diploma
1979 – 1983 MAVO te Eibergen In bezit van diploma
Spreekvaardigheid Nederlands certificaat
Spreekvaardigheid Engels certificaat
Spreekvaardigheid Duits certificaat
Bedrijfscorrespondentie Nederlands certificaat
Spaans

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen
Lezen
Wandelen met de hond
Carnaval

Werkgebied

  • Neede 50km
Talentcard®