• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In mijn laatst genoemde functie van Midoffice medewerker HR bij de ING was ik als een spin in een web voor onze afdeling. Ik ben ervan overtuigd dat mijn jarenlange ervaring prima aansluiten en dat…

Persoonlijk

In mijn laatst genoemde functie van Midoffice medewerker HR bij de ING was ik als een spin in een web voor onze afdeling.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn jarenlange ervaring prima aansluiten en dat ik een goede bijdrage aan uw bedrijf kan leveren in de functie van receptioniste/telefoniste, administratief medewerker of secretaresse.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2012 tot 2013
Gastvrouw vrijwilliger WestfriesGASThuis, Hoorn
Begeleiden van preoperatieve patiënten naar de afdeling en aanspreekpunt voor patiënten en personeel van de gipskamer
Direct na het afscheid van de ING ben ik vrijwilliger geworden in het WestfriesGASThuis, ten eerste om in een werkritme te blijven en ten tweede omdat ik me graag dienstbaar wilde maken. De werksfeer was fantastisch: de sfeer van de vrijwilligers onderling en de samenwerking met de artsen en gipsmeesters op de afdeling Gipskamer was heel fijn.

2007 tot 2012 Medewerker Midoffice HR ING, Amsterdam
 Onderhouden van (klanten) contact t.b.v. events en groepstrainingen met interne en externe partijen.
 Projectondersteuning bij Enter ING en grote events en verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van het event; o.a. het regelen van sprekers, catering, uitnodigingen, gifts.
 Het uitzetten van evaluaties n.a.v. een event via SharePoint naar de deelnemers en daarna een rapportage maken en verzenden naar de sprekers en organisatoren.
 Beheer en juist beantwoorden van telefoon/ mails.
 Het opstellen van actielijsten n.a.v. een afdelingsoverleg.
 Factuurafhandeling en het verzorgen van de doorbelasting van cursuskosten naar de afdelingen; het vinden van oplossingen voor het reduceren van de kosten.
 Verantwoordelijk voor maandrapportage en het beheer van interne trainingen.
 Verzorgen van bijeenkomsten en groepstrainingen; o.a. het regelen van hotels voor de deelnemers en de docenten, het verzorgen van het cursusmateriaal.
2006 tot 2007 Medewerker Midoffice HRD ING, Amsterdam
 Registreren aanvragen opleidingen van de medewerkers.
 Beheer van interne opleidingen.
 Ondersteunen van projecten.
 Factuurafhandeling/ doorbelasting.
 Postafhandeling.
 Roulerend notuleren en voorzitterschap bij een afdelingsoverleg.
 Beantwoorden van 1e en 2e lijns mail en telefoon.

1997 tot 2006 Diversen functies ING, Amsterdam
 Medewerker Services.
 Desk Manager.
 Administratief medewerker opleidingen.
1991 tot 1997 Medewerker particulieren/ BBV ING, Landsmeer
 In brede zin de particuliere relaties bediend.
1978 tot 1991 Diversen functies ING, Maarssen
 Medewerker kas en particulieren.
 Kassier.
 Balie assistent.

NEVENACTIVITEITEN
2015 – heden ondersteuning bij Libellebeurs en Margrietbeurs

Werkervaring

2012 tot 2013
Gastvrouw vrijwilliger WestfriesGASThuis, Hoorn
Begeleiden van preoperatieve patiënten naar de afdeling en aanspreekpunt voor patiënten en personeel van de gipskamer
Direct na het afscheid van de ING ben ik vrijwilliger geworden in het WestfriesGASThuis, ten eerste om in een werkritme te blijven en ten tweede omdat ik me graag dienstbaar wilde maken. De werksfeer was fantastisch: de sfeer van de vrijwilligers onderling en de samenwerking met de artsen en gipsmeesters op de afdeling Gipskamer was heel fijn.

2007 tot 2012 Medewerker Midoffice HR ING, Amsterdam
 Onderhouden van (klanten) contact t.b.v. events en groepstrainingen met interne en externe partijen.
 Projectondersteuning bij Enter ING en grote events en verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van het event; o.a. het regelen van sprekers, catering, uitnodigingen, gifts.
 Het uitzetten van evaluaties n.a.v. een event via SharePoint naar de deelnemers en daarna een rapportage maken en verzenden naar de sprekers en organisatoren.
 Beheer en juist beantwoorden van telefoon/ mails.
 Het opstellen van actielijsten n.a.v. een afdelingsoverleg.
 Factuurafhandeling en het verzorgen van de doorbelasting van cursuskosten naar de afdelingen; het vinden van oplossingen voor het reduceren van de kosten.
 Verantwoordelijk voor maandrapportage en het beheer van interne trainingen.
 Verzorgen van bijeenkomsten en groepstrainingen; o.a. het regelen van hotels voor de deelnemers en de docenten, het verzorgen van het cursusmateriaal.
2006 tot 2007 Medewerker Midoffice HRD ING, Amsterdam
 Registreren aanvragen opleidingen van de medewerkers.
 Beheer van interne opleidingen.
 Ondersteunen van projecten.
 Factuurafhandeling/ doorbelasting.
 Postafhandeling.
 Roulerend notuleren en voorzitterschap bij een afdelingsoverleg.
 Beantwoorden van 1e en 2e lijns mail en telefoon.

1997 tot 2006 Diversen functies ING, Amsterdam
 Medewerker Services.
 Desk Manager.
 Administratief medewerker opleidingen.
1991 tot 1997 Medewerker particulieren/ BBV ING, Landsmeer
 In brede zin de particuliere relaties bediend.
1978 tot 1991 Diversen functies ING, Maarssen
 Medewerker kas en particulieren.
 Kassier.
 Balie assistent.

NEVENACTIVITEITEN
2015 – heden ondersteuning bij Libellebeurs en Margrietbeurs

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
2012 EVC certificaat met kwalificatie secretaresse
ROC A12

1976 – 1977 Marnixkweekschool (niet afgemaakt)
Utrecht

1972 – 1976 MAVO 4
Dr. De Vissermavo - Maarssen

CURSUSSEN
2011 Coping cursus- timemanagement
2011 Excel basis en gevorderden
2010 Oriëntatie Bancair Spectrum
2010 Business Engels
2008 Schrijven voor het web
2008 Projectmatig werken
2007 Blijvend werken met ervaring
2006 PowerPoint basis

Opleiding

OPLEIDINGEN
2012 EVC certificaat met kwalificatie secretaresse
ROC A12

1976 – 1977 Marnixkweekschool (niet afgemaakt)
Utrecht

1972 – 1976 MAVO 4
Dr. De Vissermavo - Maarssen

CURSUSSEN
2011 Coping cursus- timemanagement
2011 Excel basis en gevorderden
2010 Oriëntatie Bancair Spectrum
2010 Business Engels
2008 Schrijven voor het web
2008 Projectmatig werken
2007 Blijvend werken met ervaring
2006 PowerPoint basis

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Interesses en hobby's
 natuur
 reizen
 familie en vriendenkring
 theater
 muziek

Sport
 fitness

Hobby's & interesses

Interesses en hobby's
 natuur
 reizen
 familie en vriendenkring
 theater
 muziek

Sport
 fitness

Eigenschappen

Authentieke persoonlijkheid met de gave om mensen voor zich in te nemen, enthousiast, spontaan, gevoel voor humor, zelfreflectie, toegankelijk en zoek graag de samenwerking.
Wordt enthousiast van nieuwe ervaringen, van met mensen samenwerken, het ondersteunen van collega’s en gezamenlijk een doel behalen, van leren en groeien.

Valkuil: Nee zeggen
Voor mij geldt: Afspraak is afspraak en dat verwacht ik van anderen ook

Eigenschappen

Authentieke persoonlijkheid met de gave om mensen voor zich in te nemen, enthousiast, spontaan, gevoel voor humor, zelfreflectie, toegankelijk en zoek graag de samenwerking.
Wordt enthousiast van nieuwe ervaringen, van met mensen samenwerken, het ondersteunen van collega’s en gezamenlijk een doel behalen, van leren en groeien.

Valkuil: Nee zeggen
Voor mij geldt: Afspraak is afspraak en dat verwacht ik van anderen ook

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Politie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Karin Sandifort te bekijken