
Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik heb sterke analytisch-pragmatische vaardigheden. Deze combinatie draagt ertoe bij dat het schakelen tussen uitgebreid vooronderzoek en verkenning van de mogelijkheden niet verzand in eindeloos meanderende discussies en/of vervolg onderzoeken, maar dat er ook snel tot resultaatgerichte implementatie wordt overgegaan.
Naast een uiterst professionele instelling sta ik bekend om mijn integriteit. Door mijn loopbaan heb ik ervaring opgedaan met de inhoud van diverse (sub)administraties, grootboekadministraties, begrotingen en jaarrekeningen. Daarnaast heb ik veel kennis opgedaan van processen die vanuit de sub administraties worden vormgegeven. Het betreffen hier onder andere het credit management van zowel zittende als vertrokken huurders, servicekosten voor Bedrijf onroerend goed, Verenigingen van Eigenaars en huurders binnen sociale huur- alsmede gesplitste appartementencomplexen. Daarnaast heb ik ervaring met het maken van rapportages vanuit deze administraties.
Ik ben bekend met meerjaren onderhoudsbegrotingen, ken de problemen van en heb veel oplossingen bedacht betreffende de energiemarkt.
Graag wil ik mijn kennis en ervaring inzetten om bij te dragen aan het vergroten van kennis die er toe kan leiden dat processen worden geborgd dan wel verbeterd.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
- Analytisch-pragmaticus,
- Resultaatgericht,
- Oplossingsgericht,
- Integer,
- Open,
- Hands-on,
- Trainer,
Mijn huidige situatie
Werkervaring
MT&V van 16 februari 2014 t/m 17 april 2014
• Tijdelijk projectmedewerker servicekosten.
Gewoon uitvoeren.
Woningbouwvereniging Stadgenoot 15 april 2009 t/m 30 november 2013
• Senior medewerker servicekosten
Servicekosten BOG, tussenrekeningen, automatisering aan en afmelden energie, inventarisatie collectieve verbruik, verbeteringen automatisering Wocas4all, automatiseren verwerking verzamelfacturen.
FNV-KIEM 1 april 2008 t/m 31 maart 2009
• Coördinator Interne Zaken
Debiteurenbeheer, leden acties, faciliteren.
Stichting Ymere 6 februari 2006 t/m 31 januari 2008
• Accountmanager V.v.E.
VvE’s, servicekosten eigenaars, MJOB, onderhandelen en jaarrekeningen.
Habitask, Stichting woningcorporaties Gooi en omstreken 10 april 2002 t/m 3 februari 2006
• Hoofd huuradministratie a.i. gedetacheerd 10 april 2002 t/m 14 februari 2003
Opnieuw inrichten administratie en rapportage.
• Manager bijzondere projecten in dienst 15 februari 2003 t/m 31 januari 2005
Opzetten woningcartotheek, DIS-systeem, Strategisch voorraadbeheer en ad hoc advisering verhuur.
• Hoofd huuradministratie a.i. 1 september 2005 t/m 3 februari 2006
Vorm geven aan balans tussen streng en menselijk incassobeleid en rapportage vorderingen niet actieve bewoners.
Woningcorporatie Nieuw Amsterdam/Woning stichting Patrimonium 1 augustus 1989 t/m 30 november 2001
• Hoofd Huuradministratie 1 augustus 1989 t/m 28 februari 1999
Situationeel leidinggeven, servicekosten huurders, inplementatie efficiëntere werkwijzen, trainen medewerkers, opzetten rapportages en organiseren. Managing dienstverlening inboedels naar aanleiding van Bijlmervliegramp.
• Hoofd Huurdebiteuren 1 april 1999 t/m 30 november 2001
Idem Hoofd Huuradministratieam @ Conversie automatisering.van Wocas X naar NCCW
Dubois & Co register accountants 1 augustus 1987 t/m 31 juli 1989
• Assistant accountant
Analyse, AO en rapportages, jaarrekeningen e.d..
Opleidingen
Filosofie UvA eerste jaar geen propedeuse,
Nivra eerste jaar, daarna bij een klant in dienst getreden
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
- Geschiedenis,
- Politiek,
- Sport
Werkgebied


