Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Linda Kley

Linda Kley

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel:

Mijn interesse ligt bij het ondersteunen, mensen helpen/adviseren op verschillende gebieden. Ik kan goed luisteren en ik werk netjes. Ik ben bereid om iemand te helpen als het nodig is. Ik vind het ook leuk om met mensen om te gaan.


Werkervaring:

2013 - 2014 Senior Telefoniste
Verhoef Service Company
Taken

• Het opzetten van een callcenter voor een taxibedrijf.
• Het inwerken van nieuwe telefonistes.
• Het maken van een handboek van informatie voor de nieuwe telefonistes.
• Het aannemen van telefoongesprekken met aanvragen voor ritten en deze verwerken in twee systemen.

2010 - 2013 Medewerker Facilities
KPMG, Amstelveen
Taken:
• Het aannemen van telefoongesprekken die binnenkomen op telefooncentrale (het algemene telefoonnummer van KPMG) en ook van gesprekken van collega’s die zijn of haar toestel niet beantwoorden.
De bedoeling is dat de klanten vriendelijk te woord worden gestaan en worden doorverbonden naar de juiste persoon of afdeling.
Als iemand zijn toestel niet beantwoord dan wordt de naam en het telefoonnummer genoteerd van de klant die belt en per mail naar de juiste persoon gestuurd om terug te bellen.
• Merendeel van de gesprekken waren in het Engels. De verdeling van de gesprekken was 40% Nederlands en 60% Engels.
• Veel Engels gesproken.
• Ik maak ook de werkroosters van de telefonistes.
• Inwerken van nieuwe collega’s in.
• Administratief werk.
Ik maak bestelopdrachten bestemd voor klanten. Nadat de bestelopdracht is gemaakt wordt deze ondertekend door de leidinggevende van de afdeling en wordt het ingescand en gefiled in een bestand.
Daarna wordt de opdracht verzonden naar de klant.
• De post van de afdeling kwam binnen en wordt uitgesorteerd en verspreid onder de collega’s.


2001 - 2010 Receptioniste/telefoniste
KPMG, Amstelveen
Taken:
• Het aannemen van telefoongesprekken die binnenkomen op het algemene telefoonnummer van KPMG en ook van gesprekken van collega’s die zijn of haar toestel niet beantwoorden. De bedoeling is dat de klanten vriendelijk te woord worden gestaan en worden doorverbonden naar de juiste persoon of afdeling.
Als iemand zijn toestel niet beantwoord dan wordt de naam en het telefoonnummer genoteerd van de klant die belt en per mail naar de juiste persoon gestuurd om terug te bellen.
• Merendeel van de gesprekken waren in het Engels. De verdeling van de gesprekken. was 40% Nederlands en 60% Engels.
• Veel Engels gesproken.


2000 - 2001 Medewerkster Telefonische overboekingen/telefoniste
ABN AMRO Bank, Amstelveen
Taken:
• Het regelen van telefonische overboekingen van klanten.
• Telefooncentrale bedienen en doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling.
• Post verdelen onder de collega’s.


1997 - 2000 Secretaresse
KLM afdeling Juridische Zaken, Amstelveen
Taken:
• Het inplannen van afspraken.
• Dienstreizen regelen.
• Telefoon aannemen
• Brieven maken en verzenden
• Vergaderverslagen maken en verzenden
• Archiveren
• Kantoorbehoefte bijhouden en bestellen.
• Copieren
• Post uitsorteren voor collega’s van deze afdeling.
• Faxen


1994 - 1997 Secretaresse
KLM afdeling Marketing & Distribution, Amstelveen
Taken:
• Inplannen van afspraken.
• Dienstreizen regelen.
• Telefoon aannemen.
• Brieven en contracten maken.
• Kantoorbehoefte bijhouden en bestellen.
• Archiveren.
• Copieren.
• Post uitsorteren voor collega’s.
• Tevens verving ik mijn collega secretaresse als zij met verlof of ziek was.
• Regelmatig Engels gesproken.


1993 - 1994 Secretaresse
KLM afdeling IATA & Industrials Affairs, Amstelveen.
Taken:
• Inplannen van afspraken.
• Dienstreizen regelen.
• Telefoon aannemen
• Brieven en contracten maken.
• Kantoorbehoefte bijhouden en bestellen
• Archiveren.
• Copieren
• Post uitsorteren voor collega’s.
• Regelmatig Engels gesproken.



1988 - 1993 Data Entry typiste bij de
KLM afdeling Marketing Sales en Communicatie, Amstelveen
Taken:
• Het maken van diverse timetables/dienstregelingen voor diverse landen waar KLM op vloog.
• Brieven maken en versturen.
• Archiveren.
• Dienstreizen regelen.
• Copieren
• Kantoorbehoefte bijhouden en bestellen.
• Post uitsorteren voor collega’s van de afdeling..


1985 - 1988 Data Entry typiste
KLM afdeling Administratie, Schiphol Oost
Taken:
• Invoeren van gegevens van luchtvrachtbrieven in een geautomatiseerd systeem.
• Invoeren van gegevens van tickets in een geautomatiseerd systeem.
• Invoeren van cashbankbladen (in en uitgaven) in een geautomatiseerd systeem


1985 - 1985 Administratief Medewerkster
Copex Air, Schiphol Centrum
Taken:
• Maken van luchtvrachtbrieven.
• Telexen van berichten
• Faxen van documenten
• Copieren
• Telefoon opnemen.
• Archivering.


1985 - 1985 Verkoopster filmrolletjes
Capilux, Schiphol Centrum
Taken:
• Het verkopen van filmrolletjes vertrekkende passagiers in de taxfree winkels etc. achter de douane.
• Veel Engels gesproken.


1983 - 1986 Produktiemedewerkster
Offerman Vleeswarenfabriek, Aalsmeer
Taken:
• Het snijden en verpakken van vleeswaren
• Uitprijzen van diverse soorten vlees, vleeswaren etc.
• Verpakken van vleeswaren in grote dozen.














Opleidingen

1979 - 1983 Mavo 4 , diploma behaald.
1994 Secretaresseopleiding via de LOI

Cursussen

1984 Typen, diploma behaald.
2000 Telefoniste cursus.

Nevenactiviteiten

2006 - heden Secretaris Australian Kelpie Club (hondenrasvereniging)


Vaardigheden en competenties

Computervaardigheden

Zeer ervaren met: MS Word
Ervaren met: Internet
Kan werken met: Powerpoint
Excel


Taalvaardigheden

Nederlands: Moedertaal
Engels: Mondeling goed en schriftelijk goed.

Ik ben een harde werker, ben precies in mijn werk, werk netjes en ik ben vriendelijk en sociaal tegenover mensen.

Interesses en hobby’s:
Reizen naar Australiӫ en Frankrijk.
Australian Kelpies, hondenras (in het bijzonder de Australian Kelpie Club) trainen in schapendrijven, gehoorzaamheid en obedience.
Lezen en borduren.
Theater bezoeken.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

16-05-1985 tot 30-11-2000
Gewerkt als dataentry typiste op de administratie, data entry typiste bij afdeling Marketing (het maken van dienstregelingen op papier) en diverse secretaresse functies bij de afdelingen IATA en Industry Affairs, Marketing en de juridische afdeling bij Personeelszaken. Bovenstaande banen waren bij KLM in Amstelveen.

01-12-2000 tot 30-04-2001
Als telefoniste gewerkt bij ABN AMRO in Amstelveen. Hierbij deed ik administratief werk erbij d.m.v. telefonische overboekingen van klanten, verwerken van acceptgiro's.

16-05-2001 tot 31-03-2013
Als telefoniste en als medewerker facilities bij KPMG. In beide functie bediende ik de telefooncentrale met andere collega's en de gesprekken waren voor 50% in het Nederlands en 50% in het Engels.
Tevens deed ik er ook administratief werk bij, maakte ik de roosters van de telefonistes en hield het handboek van de telefonistes bij.

Opleidingen

01-09-1993 tot 30-06-1994
Secretaresseopleding via de LOI, geen diploma maar cursus wel afgemaakt.

01-08-1943 tot 01-06-1984
Typen, diploma behaald!

Meer over mij

Werkgebied

  • Uithoorn 25km
Talentcard®