Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Miranda van Wijk

Miranda van Wijk

Dienstverlenend manager

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De laatste jaren heb ik in commerciële functies in de techniek gewerkt.
Voor mijn huidige functie ben ik op zoek naar een dienstverlenende branche, waarin mijn enthousiasme, empathie, gedrevenheid en organisatorische kwaliteiten meer tot zijn recht kunnen komen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Gedreven, enthousiast, commercieel en mensen-mens zijn een aantal competenties die mij kenmerken. Mijn kwaliteiten liggen in het samen werken aan een (nog) beter resultaat, waarbij ik niet zal schromen de leidende rol op mij te nemen. Mijn organisatorische talenten komen daarbij goed van pas.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Bedrijf: Multivac BV te Woerden 2008 - 2015
Multivac BV is een Duitse multinational die verpakkingssystemen ontwikkelen en wereldwijd op de markt brengen. Het kantoor in Woerden bestaat uit ± 50 werknemers.

Sales Coördinator
maart 2014 – mei 2015
Werkzaamheden:
Budget verantwoordelijk voor de totaalomzet van de folie, telefonisch en persoonlijk klantcontact
(met betrekking tot bestellingen, voortgang, in- en verkoop van folies), begeleiden bij de opstart
van nieuwe folieproducten bij klanten, aanvragen van prijzen en onderhandelen met de
leveranciers.

Office Manager
April 2011 – februari 2014
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor alle facilitaire voorzieningen, leidinggeven aan twee facilitaire medewerkers,
aanspreekpunt voor alle afdelingen, buitenlandse reizen boeken, het organiseren en voorbereiden
van events en beurzen, ondersteunende HR werkzaamheden, het verwerken van salesrapportages,
diverse ad hoc werkzaamheden, vanaf juni 2012 aanvullend de administratie van de folieverkopen
opgezet.

Sales Assistent
Oktober 2008 – maart 2011
Werkzaamheden:
Offertes/orderbevestigingen maken en verwerken, beurzen organiseren en bemannen, klanten telefonisch te woord staan, binnenkomende bezoekers ontvangen, up-to-date houden van dossiers en database, notuleren, diverse ad hoc werkzaamheden.

Bedrijf: Vermeij Schilderwerken BV te Woerden 2000 - 2008
Secretaresse

Bedrijf: GREEP management- en organisatieontwikkeling te Woerden 1995 - 1996
Secretaresse

Bedrijf: Nederlandse Vereniging van Schooldecanen te Utrecht 1991 - 1993
Secretaresse

Bedrijf: Kamer van Koophandel te Woerden 1990 - 1991
Secretaresse

Bedrijf: Stichting Thuiszorg te Zoetermeer 1985 - 1990
Secretaresse/gezinsverzorgster

Opleidingen

Schoevers: Specialisatie PR & Eventmanagement 2013 – 2014
Certificaat
Vakken: Nederlands (zakelijk schrijven), Communicatie (Nima A)

IMK: Management Assistent B 2012 - 2013
Diploma
Vakken: Office Management, Persoonlijk Management, Strategisch Management, HR Management

SG De Vaart te Utrecht: MDGO 1983 - 1985
Diploma

SG St. Jozef te Woerden: MAVO-D 1979 - 1983
Diploma

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

lezen, tennis, tuinieren, koken.

Werkgebied

  • Woerden 50km
Talentcard®