
Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Doel- en resultaatgericht, loyaal, zelfverzekerd, besluitvaardig, maar ook geduldig.
Nauwkeurigheid en kwaliteit kenmerken mijn werk en ik stel dezelfde eisen aan het werk van anderen. Graag lever ik een bijdrage aan het welzijn van anderen en voel me betrokken bij activiteiten waarvan ik het gevoel heb dat ze voor het team betekenisvol zijn. Het is voor mij belangrijk om plezierig samen te kunnen werken en te kunnen communiceren met mensen die met dezelfde loyaliteit, toewijding en zorg streven naar topprestaties. Kortom; een enthousiaste, stevige managementondersteuner die graag hard wil werken binnen een bedrijf met gedreven collega’s.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
Mei 2013 – April 2014
Prevoo Totaalonderhoud, Directie Secretaresse.
Secretaresse van de Algemeen Directeur en Commercieel Directeur.
Agendabeheer, telefoon, notuleren vergadering, behandelen inkomende en uitgaande post,
facturatie, inkoop kantoorartikelen.
Oktober 2006 - April 2013
Pioneer Benelux B.V., Management Assistant.
Assistant van de Managing Director en ondersteunen van de overige 4 Managementleden. Behandelen inkomende en uitgaande correspondentie, mail, agendabeheer, telefoon, notuleren Management- en Boardmeeting, KvK gerelateerde zaken, lid van de Ondernemersvereniging. Assistente voor de afdeling Sales & Marketing. Redigeren tekst voor “Pioneer Top Time Magazine”. Mede coördineren Open Huis dagen voor klanten. Aansturing catering. Hotelreserveringen en vliegtickets boeken. Redigeren teksten. Coördineren Incentive trajecten (van uitnodiging tot vertrek deelnemers). Inkoop kantoorartikelen en drukwerk. Budgetverantwoordelijke voor Mobiele telefoons, Catering en Office.
Juni 2004 - Oktober 2006
Baas Network Services b.v. (onderdeel TBI groep), Directiesecretaresse.
Ondersteuning van de Directeur en Acquisiteurs. Verantwoordelijk voor vergaderingen, notulen, agendabeheer, urenregistratie, correspondentie, voorbereiden presentaties, boeken hotelreserveringen. Beheer van het CRM pakket, het opstellen en uitwerken van productbladen. Ondersteuning bij deelname aan beurzen. Inkoop presentatiemateriaal, kantoorartikelen en facilitaire diensten. Lid van de redactie van het personeelsblad.
Januari 2004 – Juni 2004
Divers uitzendwerk als secretaresse, o.a. via Randstad bij Centrum voor Consultatie en Expertise en Uniqema te Gouda. Via Secretary Plus bij Unirobe Groep B.V. te Utrecht.
November 2002 – Januari 2004
De Geus interieurbouw en Projectinrichting, Management Assistente.
Ondersteuning van de Directeur, het hoofd Bedrijfsbureau en Hoofd productie, tevens aansturing van de telefoniste. Verantwoordelijk voor vergaderingen, notulen, agendabeheer, presentaties maken, begeleiding sollicitatieprocedures, inkoop facilitaire diensten en kantoorartikelen. Opstellen en uitwerken van offertes.
November 2000 – November 2002
Getronics Business Solutions, Unit National Account Management; Management Assistente.
Ondersteuning van de General Manager, o.a. agendabeheer, notuleren, inkoop kantoorartikelen, het boeken van reizen en hotels, het organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen.
November 1999 - November 2000
Datelnet I&N Services B.V., Management Assistant.
Ondersteunen bedrijfsleider en HR manager. Verantwoordelijk voor vergaderingen, notulen, agendabeheer, urenregistratie, correspondentie, inkoop kantoorartikelen, uitwerking en verzending van contracten.
September 1998 – November 1999
Combicare medische hulpmiddelen, Medewerkster afdeling verkoop.
Telefonische verkoop en advisering rondom stoma-, incontinentie en wondverzorgingsmaterialen.
Juli 1997 - September 1998
OAB Omega, Secretaresse.
Diverse secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer, telefoonaanname, uitwerken correspondentie, notuleren.
Januari 1994 – Juli 1997
Installatiebedrijf Bagaco, Administratief/secretarieel medewerkster.
Baliewerkzaamheden, o.a. ontvangen van bezoekers en aanname telefoon. Verantwoordelijk voor het uitwerken van facturen, correspondentie e.d.
November 1992 – Januari 1994
M&S mode en kleding 1e verkoopster.
Verantwoordelijk voor de verkoop van damesmodekleding. Vervangen van filiaalleidster bij afwezigheid.
Opleidingen
Opleidingen
2005 – 2006 Office Manager (Instituut voor Sociale en BedrijfsWetenschappen)
Diploma behaald: ja
2003 – 2004 Middle Management; Bedrijfsorganisatie I (Schoevers Opleiding)
Certificaat behaald: ja
1996 – 1997 Secretaresse Nederlands (Instituut Scheidegger)
Diploma behaald: ja
1988 – 1992 M.T.S. voor Mode & Kleding in Den-Haag, incl. Bedrijfskunde I en basisvaardigheden CAD CAM
Diploma behaald: ja
1983 – 1988 Prof. J.H. Gunningschool voor openbaar M.A.V.O. te Gouda
Diploma behaald: ja
Cursussen
2013 Intensieve individuele taaltraining Engels (Regina Coeli)
2012 Cursus Spaans voor beginners (Fuentes)
2007 LIFO® training (Match B.V.)
Omgaan met verschillende type mensen & persoonlijke profielbeschrijving
2006 Workshop “alles over de spelling” (Taalcentrum-VU)
Certificaat behaald: ja
2003 Level 1 PowerPoint 2000 (New Horizons Computer Learning Centers)
Certificaat behaald: ja
2003 Heli- P&O (Asecom salaris- en personeelssystemen)
Certificaat behaald: ja
2001 Secretaresse in de ICT-omgeving (InfoTrain ICT trainingen)
Certificaat behaald: ja
1993 – 1994 Typiste (Associatie SMK)
Diploma behaald: ja
1993 – 1994 Basisexamen Tekstverwerking (Associatie SMK)
Diploma behaald: ja
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Skiën, golf, salsadansen, lezen, koken.
Werkgebied


