Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Nancy van der Weegen

Nancy van der Weegen

Administratief Financieel medewerker

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Enthousiaste duizendpoot zoekt enerverende functie binnen professioneel bedrijf !
Ik ben een harde en betrouwbare werker met een enorm verantwoordelijkheidsgevoel. Ik werk zelfstandig, gestructureerd, accuraat, resultaatgericht, initiatief nemend, proactief en oplossingsgericht.
Ik voel me thuis in de cijfertjes en met de computer, heb een enorme ervaring met geautomatiseerde systemen en programma’s als Microsoft Office en affiniteit voor ICT.
Een klantgerichte en klantvriendelijke instelling (in- en extern) is voor mij vanzelfsprekend.
Zoekt u een professional ? Zoek niet verder, maar neem contact op met mij !

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Zelfstandig, accuraat, stressbestendig, flexibel, leergierig en een duizendpoot !
Zeer goede computerkennis (key-user)
Geen 9 tot 5 mentaliteit

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Industrie
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2012 – 2014 DELTA N.V. te Middelburg
 Senior medewerker Berichtenverkeer Delta Energy B.V.
Monitoren van het switchberichtenverkeer:het oplossen en afhandelen van te late en onterechte switches, overleg met andere leveranciers en netbeheerders, de financiële afwikkeling van de
niet tijdige en onterechte switches.
Monitoren van de stamdataberichten: bepalen welke wijzigingen in (aansluit)gegevens impact
hebben op het factureringsproces en welke acties daarom nodig zijn om het factureringsproces
vlot doorgang te doen vinden iom. klantverantwoordelijken en accountmanagers.
Monitoren van de verbruiksberichten: verbruiken worden gecontroleerd op plausibiliteit. De uitval wordt verwerkt en opgelost, eventueel in overleg met de netbeheerders.
Wanneer de netbeheerders niet tijdig de verbruiken aanleveren, worden de betreffende
netbeheerders nagejaagd. Wanneer dit niet het gewenste effect heeft, wordt het verbruik geschat
Vergelijken van aansluitregisters van de netbeheerders met eigen aansluitregister. De
geconstateerde verschillen worden in beeld gebracht en gecommuniceerd aan de netbeheerders.Uiteindelijk moeten deze verschillen in overleg met de netbeheerders worden opgelost.
In voorkomende gevallen uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het team Facturering.
Het oplossen van (complexe) klantvragen/klachten en cases waarbij aandacht op de
ketenprocessen, kosten - baten analyse en klantgerichtheid liggen.
Key-user activiteiten.


2003 – 2012 DELTA N.V. te Middelburg
 Senior medewerker Creditmanagement Delta Energy B.V.
Verwerken van gegevens m.b.t. klanten van de grootzakelijke en midzakelijke markt in E-point enCorDaptix, voeren van de wekelijkse na-incasso, opstellen van de maandrapportage t.b.v. divisie Energy, afhandeling klantcontacten, klachtenoverleg Energy, overleg afdeling Business Centre
en Sales m.b.t. betalingsregelingen, terugbetalingen, afsluitopdrachten, verzoeken van
aanpassingen in de contracten, Trading en netting, rol van keyuser
 Administratief medewerker debiteurenadministratie Consumenten
Coderen en boeken betalingen bank/giro (klein- en grootverbruik), terugbetalingen, storneringen, telefoon- en faxverkeer, verwerken van afsluitopdrachten en heraansluitingen, controle output,
correspondentie, verlenen van uitstel van betalingen en betalingsregelingen, behandeling
terugbelverzoeken etc.
 Teamleider Vitrite flexpool DA
Het opleiden/begeleiden en coördineren van een team van ca. 10 personen om de ontstane achterstanden weg te werken, verzorging van de wekelijkse rapportages aan management, bijwonen van vergaderingen om oplossingen aan te dragen.
 Uitfaseringsproject vda/vdd
Het opleiden en coördineren van een team van ca.10 personen om de boekingen vanuit het
oude systeem over te zetten naar een nieuw computersysteem CorDaptix I en II.


2002 – 2003 ZEELANDNET te Kamperland
 Assistent Accounting bij een Internet Provider
Coderen en boeken van inkoopfacturen, verwerken van mutaties kas/bank/giro, verwerking
betalingen crediteuren/debiteuren, relatiecontact via Internet (debiteuren), assisteren van
controller bij het indienen van de maandelijkse rapportages, postbehandeling etc.


2002 OPTIEK DE JONGE te Goes
 Assistente opticien bij een optiekwinkel
Verkoop van brillenglazen en monturen (Lacoste, Nina Ricci, Cristian Dior etc.), het plaatsen van bestellingen bij leveranciers zoals Essilor, correspondentie en postbehandeling, bedienen van
diverse (oog)meetapparatuur t.b.v. klant, inrichten showrooms en het ontvangen van vertegen-
woordigers.


2001 – 2002 BRUYNZEEL SAKURA te Bergen op Zoom
 Administratief medewerker bij een potlodenfabriek
Debiteuren- en crediteurenadministratie, het coderen en inboeken van facturen, banking, controle dagsaldi, kredietbeheer (NCM), telefoon- en postbehandeling.



2000 – 2001 RMI HOLLAND te Bergen op Zoom
 Assistent controller bij een machinefabriek/gieterij
Crediteurenadministratie, debiteurenadministratie, facturatie internationaal (incl.
Vervoersdocumenten, certificaten van oorsprong, verzekeringen etc.), assisteren van controller
bij het indienen van de maandelijkse rapportages.


1988 – 1993 BUCHMANN NEDERLAND te Roosendaal
 Verkoopmedewerker binnendienst bij een groothandel in optische middelen
Algehele verkoop brillenglazen en monturen t.w. Lacoste en Nina Ricci aan opticiens, assistentie bij jaarbeurs te Utrecht. Inboeken/verwerken/opmeten/controleren van brillenglazen besteld door de opticien, crediteringen, postbehandeling, afhandeling klachten, regeling afspraken met
monteurs/vertegenwoordigers.

Opleidingen

2014 HTML (eigen website)
2014 Stenografie
2011 Training Rapportages
2011 Timemanagement
2008 – 2009 Samen Steeds Beter project (Lean Six Sigma)
2008 Zelfverzekerd communiceren
2006 - 2007 Interne Auditor (o.a. interviewtechnieken)
2006 Klantgericht handelen en telefoonetiquette
2002 – 2004 Praktijkdiploma Boekhouden
(Statistieken, Boekhouden, Bedrijfscalculatie, Rechts- en Wetskennis)
2000 – 2001 Praktijksimulatie Kantoor (Financiële zaken, Boekhouding, Transport internationaal)
1999 – 2000 Algehele computeropleiding – gevorderd
(Windows, Word, Excel, Access, PowerPoint, Exact)
1989 – 1991 Secretaresse Nederlands
(Bedrijfseconomie, Bedrijfsadministratie, Marketing, Public
Relations, Rechts- en Wetskennis)
1988 – 1989 M.E.A.O.
1984 – 1987 M.A.V.O.
(Nederlands, Engels, Frans, Economie, Scheikunde, Wiskunde; D-niveau)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Computer
Muziek
Film
Wandelen hond

Werkgebied

  • Arnemuiden 50km
Talentcard®