• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zoek wederom naar een functie waar mijn organisatietalent kan laten bloeien. Ik werk graag met veel verantwoording en zelfstandigheid en het liefst een zo breed mogelijke functie met vele…

Persoonlijk

Ik zoek wederom naar een functie waar mijn organisatietalent kan laten bloeien. Ik werk graag met veel verantwoording en zelfstandigheid en het liefst een zo breed mogelijke functie met vele uiteenlopende taken.

Betrouwbaar, nuchter, integer, betrokken, communicatief vaardig en door mijn goed ontwikkelde zintuigen zeer gevoelig voor een half woord. Snel kunnen schakelen en het helikopter-view bewaren zijn mijn sterkte kanten. In mijn visie ben ik een ondersteuner pur sang die graag haar "baas" met raad en daad bijstaat, zo snel mogelijk haar/zijn denkwijze eigen maakt om zo voor een harmonieuze samenwerking te zorgen.

Lees meer
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Werkervaring

Mei 2014 – heden
Vrijwilliger bij Inloophuis Debora te Delft, freelance Yoga docente

September 2007 – mei 2014 IFAW (International Fund for Animal Welfare), Den Haag
Executive assistant to the Country Director /Admin Assistant
 Ondersteuning directeur, opstellen correspondentie, agendabeheer, secretariële ondersteuning, voorbereiden van vergaderingen, boeken van reizen en hotels, verwerking financiële administratie.
 Marketing en communicatietaken; benaderen nieuwe potentiële partners, uitwerken van voorstellen, onderhouden contacten bestaande relaties. Vertalen en redigeren van persberichten, onderhoud website en hyves. Media inkoop (advertenties / commercials/stoppers enz.)
 Beantwoorden van beleidsvragen, coördinator internationaal educatieproject Animal Action Week, begeleiden stagiaires.
 Support campagnemedewerker, organisatie van demonstraties, acties en spectaculars. Organisatie deelname grote beurzen.
 Ontwikkelen van nieuw foldermateriaal en give-aways, posters en andere uitingen.
 Onderhouden internationale contacten binnen 16 kantoren wereldwijd.
 Opstellen van kwartaal (voorgang) rapporten voor diverse campagnes.
 Werkzaamheden voor de donateuradministratie, contacten onderhouden met donateurs, wijzigingen verwerken in het bestand.

Maart 2006 – juni 2007 Vestia, Den Haag
Stafmedewerker informatievoorziening
 Verantwoordelijk voor het leveren van managementinformatie op het gebied van onderhoud, verhuur en beleid, MISS en maandelijkse managementrapportage.
 Koppelen van diverse applicaties, opzetten en vullen van nieuwe systemen.
 Expertgebruiker WOCAS4ALL, Office, Olap vieuwer, ondersteuning bieden aan collega’s.
 Beantwoorden van alle ad-hoc vragen van de diverse afdelingen.
 Analyseren van data en trends signaleren.

2000 – februari 2006
Medewerkster afdeling Verhuur & Beheer
 Administratie verzorgen van de afdeling Verhuur.
 Verwerken van de huuropzeggingen, plannen van de inspecties, bewaking van het gehele mutatieproces.
 Vervangen van de verhuurconsulenten. Bezichtigingen met kandidaten verzorgen, het doen van intakegesprekken of huurcontract tekenen.
 Het correspondentietraject binnen de vestiging opnieuw opgezet. Alle standaardbrieven herschreven in de nieuwe huisstijl. Verantwoordelijk voor de uitgaande correspondentie van de vestiging, brievencoach, ontwerpen standaardbrieven voor diverse afdelingen.
 Opstellen en versturen van de nieuwsbrieven, gebruikershandleidingen voor nieuwbouw complexen gemaakt.
 Notuleren van vergaderingen, zowel in- als extern.
 Organiseren van bewonersavonden, bewonerscommissies.
 Deelname aan diverse nieuwbouw en renovatie projecten. Voorlichting en uitleg geven aan (potentiële) huurders over de woning.
2000 - 2002 Discovery Computers, Alphen aan den Rijn
Personal Assistent
 Aangenomen om de directeur van het bedrijf in alle werkzaamheden te ondersteunen zodat hij zich meer kon richten op acquisitie en bezoeken van (potentiële) klanten.
 Structuur aangebracht in het personeelsbeleid, aanname beleid, profielen bepaald, personeelsdossiers aangemaakt. Nieuwe medewerkers aangenomen, deze ingewerkt.. Boekhouding/Administratie volledig opgezet. Debiteurenproces opgezet m.b.t aanmaningen, inschakelen incassokantoor. Telefoonverkeer gereguleerd.
 Leiding geven aan 10 medewerkers, functioneringsgesprekken en beoordelen en personeelsdossiers aangelegd. Leerlingen begeleiden.
 Structuur aangebracht in de Technische dienst, roosters en procedures opgesteld voor het afhandelen van reparaties enz.
 Verkoop en advies in bijbehorende winkel/groothandel.
 Netwerkbeheer bij MKB.
 Verzorgen van personeelsadministratie, verantwoordelijk voor de juridische zaken binnen het bedrijf.
1991 - 2000 P.T.T./KPN Telecom, Rotterdam/Den Haag
Medewerkster Personeelszaken
Bijhouden ziekteadministratie, verlof en urenregistratie intern en van uitzendkrachten. Ondersteunen van de diverse personeelsconsulenten. Opleveren van management rapportages. Gedurende anderhalf jaar.



Medewerkster Interne Budgettering
Aanvragen verwerken, opdrachten doorzetten naar uitvoerende afdeling. Aansturen van monteurs voor werkzaamheden, zoals plaatsen van automatiseringsmiddelen en telefonieproducten. Gedurende anderhalf jaar.

Verkoper Primafoonwinkel
Verkoop en advies geven aan particulieren en zakelijke klanten. Boekhouding van de winkel verwerken. Zorg dragen voor de inrichting van de winkel. Inventaris bijhouden, magazijnvoorraden bewaken en zorgen voor voldoende voorraad. Vervanging manager tijdens verlof en vakanties. Gedurende twee jaar.
Telefonische Verkoper
Telefonische verkoop en advies voor alle producten van KPN Telecom. Trainer-on-the-job, inwerken nieuwe medewerkers. Gedurende twee en een half jaar.
Netwerkbeheerder
Netwerkbeheer Windows NT/98 en Novell. Onderhoud van het interne netwerk, 1e lijns storingen verhelpen aan servers, werkstations en randapparatuur. Actief lief van overleg orgaan binnen de afdeling t.b.v. verbetering van de dienstverlening. Gedurende 3 jaar.

1989 - 1991 Zeevenhooven B.V., Schiedam
Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker
Ontvangen van klanten en telefonisch klanten te woord staan. Verzorgen van de debiteuren en crediteuren administratie. Opmaken van de jaarlijkse balans. Secretaresse voor directie. Ondersteuning personeelsmanager

Werkervaring

Mei 2014 – heden
Vrijwilliger bij Inloophuis Debora te Delft, freelance Yoga docente

September 2007 – mei 2014 IFAW (International Fund for Animal Welfare), Den Haag
Executive assistant to the Country Director /Admin Assistant
 Ondersteuning directeur, opstellen correspondentie, agendabeheer, secretariële ondersteuning, voorbereiden van vergaderingen, boeken van reizen en hotels, verwerking financiële administratie.
 Marketing en communicatietaken; benaderen nieuwe potentiële partners, uitwerken van voorstellen, onderhouden contacten bestaande relaties. Vertalen en redigeren van persberichten, onderhoud website en hyves. Media inkoop (advertenties / commercials/stoppers enz.)
 Beantwoorden van beleidsvragen, coördinator internationaal educatieproject Animal Action Week, begeleiden stagiaires.
 Support campagnemedewerker, organisatie van demonstraties, acties en spectaculars. Organisatie deelname grote beurzen.
 Ontwikkelen van nieuw foldermateriaal en give-aways, posters en andere uitingen.
 Onderhouden internationale contacten binnen 16 kantoren wereldwijd.
 Opstellen van kwartaal (voorgang) rapporten voor diverse campagnes.
 Werkzaamheden voor de donateuradministratie, contacten onderhouden met donateurs, wijzigingen verwerken in het bestand.

Maart 2006 – juni 2007 Vestia, Den Haag
Stafmedewerker informatievoorziening
 Verantwoordelijk voor het leveren van managementinformatie op het gebied van onderhoud, verhuur en beleid, MISS en maandelijkse managementrapportage.
 Koppelen van diverse applicaties, opzetten en vullen van nieuwe systemen.
 Expertgebruiker WOCAS4ALL, Office, Olap vieuwer, ondersteuning bieden aan collega’s.
 Beantwoorden van alle ad-hoc vragen van de diverse afdelingen.
 Analyseren van data en trends signaleren.

2000 – februari 2006
Medewerkster afdeling Verhuur & Beheer
 Administratie verzorgen van de afdeling Verhuur.
 Verwerken van de huuropzeggingen, plannen van de inspecties, bewaking van het gehele mutatieproces.
 Vervangen van de verhuurconsulenten. Bezichtigingen met kandidaten verzorgen, het doen van intakegesprekken of huurcontract tekenen.
 Het correspondentietraject binnen de vestiging opnieuw opgezet. Alle standaardbrieven herschreven in de nieuwe huisstijl. Verantwoordelijk voor de uitgaande correspondentie van de vestiging, brievencoach, ontwerpen standaardbrieven voor diverse afdelingen.
 Opstellen en versturen van de nieuwsbrieven, gebruikershandleidingen voor nieuwbouw complexen gemaakt.
 Notuleren van vergaderingen, zowel in- als extern.
 Organiseren van bewonersavonden, bewonerscommissies.
 Deelname aan diverse nieuwbouw en renovatie projecten. Voorlichting en uitleg geven aan (potentiële) huurders over de woning.
2000 - 2002 Discovery Computers, Alphen aan den Rijn
Personal Assistent
 Aangenomen om de directeur van het bedrijf in alle werkzaamheden te ondersteunen zodat hij zich meer kon richten op acquisitie en bezoeken van (potentiële) klanten.
 Structuur aangebracht in het personeelsbeleid, aanname beleid, profielen bepaald, personeelsdossiers aangemaakt. Nieuwe medewerkers aangenomen, deze ingewerkt.. Boekhouding/Administratie volledig opgezet. Debiteurenproces opgezet m.b.t aanmaningen, inschakelen incassokantoor. Telefoonverkeer gereguleerd.
 Leiding geven aan 10 medewerkers, functioneringsgesprekken en beoordelen en personeelsdossiers aangelegd. Leerlingen begeleiden.
 Structuur aangebracht in de Technische dienst, roosters en procedures opgesteld voor het afhandelen van reparaties enz.
 Verkoop en advies in bijbehorende winkel/groothandel.
 Netwerkbeheer bij MKB.
 Verzorgen van personeelsadministratie, verantwoordelijk voor de juridische zaken binnen het bedrijf.
1991 - 2000 P.T.T./KPN Telecom, Rotterdam/Den Haag
Medewerkster Personeelszaken
Bijhouden ziekteadministratie, verlof en urenregistratie intern en van uitzendkrachten. Ondersteunen van de diverse personeelsconsulenten. Opleveren van management rapportages. Gedurende anderhalf jaar.



Medewerkster Interne Budgettering
Aanvragen verwerken, opdrachten doorzetten naar uitvoerende afdeling. Aansturen van monteurs voor werkzaamheden, zoals plaatsen van automatiseringsmiddelen en telefonieproducten. Gedurende anderhalf jaar.

Verkoper Primafoonwinkel
Verkoop en advies geven aan particulieren en zakelijke klanten. Boekhouding van de winkel verwerken. Zorg dragen voor de inrichting van de winkel. Inventaris bijhouden, magazijnvoorraden bewaken en zorgen voor voldoende voorraad. Vervanging manager tijdens verlof en vakanties. Gedurende twee jaar.
Telefonische Verkoper
Telefonische verkoop en advies voor alle producten van KPN Telecom. Trainer-on-the-job, inwerken nieuwe medewerkers. Gedurende twee en een half jaar.
Netwerkbeheerder
Netwerkbeheer Windows NT/98 en Novell. Onderhoud van het interne netwerk, 1e lijns storingen verhelpen aan servers, werkstations en randapparatuur. Actief lief van overleg orgaan binnen de afdeling t.b.v. verbetering van de dienstverlening. Gedurende 3 jaar.

1989 - 1991 Zeevenhooven B.V., Schiedam
Telefoniste/Receptioniste/Administratief medewerker
Ontvangen van klanten en telefonisch klanten te woord staan. Verzorgen van de debiteuren en crediteuren administratie. Opmaken van de jaarlijkse balans. Secretaresse voor directie. Ondersteuning personeelsmanager

Lees meer

Opleiding

M.A.V.O.
Nederlands, Engels, Geschiedenis, Biologie, Aardrijkskunde, Scheikunde
I.N.T.A.S. Vooropleiding tot verpleegkundige
Nederlands, Engels, Verpleegkunde, Verzorging, Scheikunde, Mensenleer,
Maatschappijleer, Typcursus, Expressievakken
Opleiding tot administratief medewerkster,
Nederlands, Engels, Boekhouding, Handels- en Bedrijfscorrespondentie, Toerisme, Fotografie, Maatschappijleer, EHBO en Algemene vorming (vergelijkbaar met Schoevers opleiding).

Opleiding tot commercieel medewerker
Opleiding medewerker klantenservice
Opleiding tot Netwerkbeheerder van Novell 3.12 en NT 4.0
Officepakketten, Word, Excel, PowerPoint, Dbase, Lotus 123

Opleiding

M.A.V.O.
Nederlands, Engels, Geschiedenis, Biologie, Aardrijkskunde, Scheikunde
I.N.T.A.S. Vooropleiding tot verpleegkundige
Nederlands, Engels, Verpleegkunde, Verzorging, Scheikunde, Mensenleer,
Maatschappijleer, Typcursus, Expressievakken
Opleiding tot administratief medewerkster,
Nederlands, Engels, Boekhouding, Handels- en Bedrijfscorrespondentie, Toerisme, Fotografie, Maatschappijleer, EHBO en Algemene vorming (vergelijkbaar met Schoevers opleiding).

Opleiding tot commercieel medewerker
Opleiding medewerker klantenservice
Opleiding tot Netwerkbeheerder van Novell 3.12 en NT 4.0
Officepakketten, Word, Excel, PowerPoint, Dbase, Lotus 123

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Het leven, yoga, filosofie, boeddhisme, oude culturen, psychologie. Tuinieren, lezen, reizen, doe-het-zelven in mijn huis, kleding maken en trotse moeder zijn van mijn dochter Ayla.

Hobby's & interesses

Het leven, yoga, filosofie, boeddhisme, oude culturen, psychologie. Tuinieren, lezen, reizen, doe-het-zelven in mijn huis, kleding maken en trotse moeder zijn van mijn dochter Ayla.

Eigenschappen

Servicegericht, representatief, zelfstandig, initiatiefrijk, gemotiveerd, leergierig, enthousiast, sociaal, begripvol, gevoelig voor sleur, goede contactuele eigenschappen, vriendelijk, humor, creatief en Tita Tovenaar.

Eigenschappen

Servicegericht, representatief, zelfstandig, initiatiefrijk, gemotiveerd, leergierig, enthousiast, sociaal, begripvol, gevoelig voor sleur, goede contactuele eigenschappen, vriendelijk, humor, creatief en Tita Tovenaar.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Persoonlijke verzorging
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Petra Verkerk te bekijken