• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2010–juni 2014, Gemeente Muiden (22 uur per week)
Zakelijk Leider van een functioneel Centrum
 Aansturen van de beheerders, de schoonmaakdienst en vrijwilligers
 Verantwoordelijk voor exploitatie gebouw en de financiële zaken
 Organiseren van evenementen.
 Verschillende projecten gedaan.
 Sleutelplan gemaakt en geïmplementeerd.
 Voorzitter van het gebruikersoverleg met de huurders
 Begeleiden en organiseren van uitvaartdienst

2010–2011, Gemeente Beverwijk (30 uur per week)
Manager Facilitaire Zaken
 Het inkopen van allerlei facilitaire zaken voor in het nieuwe Stadskantoor
 Verantwoordelijk voor de gehele verhuizing en inrichting van het nieuwe Stadskantoor

2010 -2010, Medisch Centrum Alkmaar /Gemini Ziekenhuis
 Medewerker bij de afdeling zorgadministratie.

2007–2009, Politie Hollands-Midden/Leiderdorp (bezuinigingen)
Contractbeheerder uitbesteed werk. ( schoonmaak, catering, gebouwbeheer, meubilair, relatiegeschenken, kantoorbenodigdheden )
 Het beheren en zorgdragen dat contractuele verplichtingen worden nageleefd.
 Het uit onderhandelen van alle contracten
 Met nieuwe leveranciers contracten aangaan en afspraken maken en zorgdragen dat alles naar wens verloopt.
 Aansturen van verschillende dienstverleners


1999–2007, Rijkswaterstaat Directie Noord-Holland Haarlem/Alkmaar.
Wagenparkbeheerder/inkoper/aansturen personen /projecten
 Opzetten wagenparkbeheer Directie Noord-Holland
voor de gehele regio met in totaal 5 locaties.
 Coördinatie wagenpark, onderhandelen met leveranciers en klanten.
 Beheren van de mobiele telefonie
 Aansturen van mensen van o.a. de repro en dienstverleners
 Inkopen van facilitaire producten

Project opzetten service meldpunt en producten diensten catalogus, bij Rijkswaterstaat
 Opzetten van een service meldpunt.
 Maken van een producten diensten catalogus.

Aanbesteding koffie
 Aanbestedingstraject en implementatie / logistieke proces.

Project kantoorartikelen, visitekaartjes en enveloppen bij Rijkswaterstaat
 Stroomlijnen administratie en logistiek naar decentrale secretariaten.
 Afspraken maken met leveranciers.

Project Zonwering
 Coördinatie en begeleiding van offertetraject en installatie vervanging zonwering voor gebouw Schonenvaert in Haarlem.

Project interne verhuizing
 Coördinatie en begeleiding van interne verhuizingen van circa 80 medewerkers in Alkmaar en Amsterdam.

1997-1999, KLM Equipment Services
Planner/werkvoorbereider
 Coördinatie en aansturen van alle monteurs.
 Stroomlijnen administratie en logistiek.

1996-1997, Stork ( Fokker Aviation b.v.)
Coördinator bedrijfsbureau
 Coördinatie inkoop technische onderdelen.
 klantenservice activiteiten.

1986 - 1996, Fokker Aviation b.v.
Werkplaatsbestuurder
 Het aansturen van 15 mensen en het coördineren van technische en administratieve werkzaamheden in de F 100 productielijn.
 Coördinatie logistiek proces vliegtuigonderdelen

Werkervaring

2010–juni 2014, Gemeente Muiden (22 uur per week)
Zakelijk Leider van een functioneel Centrum
 Aansturen van de beheerders, de schoonmaakdienst en vrijwilligers
 Verantwoordelijk voor exploitatie gebouw en de financiële zaken
 Organiseren van evenementen.
 Verschillende projecten gedaan.
 Sleutelplan gemaakt en geïmplementeerd.
 Voorzitter van het gebruikersoverleg met de huurders
 Begeleiden en organiseren van uitvaartdienst

2010–2011, Gemeente Beverwijk (30 uur per week)
Manager Facilitaire Zaken
 Het inkopen van allerlei facilitaire zaken voor in het nieuwe Stadskantoor
 Verantwoordelijk voor de gehele verhuizing en inrichting van het nieuwe Stadskantoor

2010 -2010, Medisch Centrum Alkmaar /Gemini Ziekenhuis
 Medewerker bij de afdeling zorgadministratie.

2007–2009, Politie Hollands-Midden/Leiderdorp (bezuinigingen)
Contractbeheerder uitbesteed werk. ( schoonmaak, catering, gebouwbeheer, meubilair, relatiegeschenken, kantoorbenodigdheden )
 Het beheren en zorgdragen dat contractuele verplichtingen worden nageleefd.
 Het uit onderhandelen van alle contracten
 Met nieuwe leveranciers contracten aangaan en afspraken maken en zorgdragen dat alles naar wens verloopt.
 Aansturen van verschillende dienstverleners


1999–2007, Rijkswaterstaat Directie Noord-Holland Haarlem/Alkmaar.
Wagenparkbeheerder/inkoper/aansturen personen /projecten
 Opzetten wagenparkbeheer Directie Noord-Holland
voor de gehele regio met in totaal 5 locaties.
 Coördinatie wagenpark, onderhandelen met leveranciers en klanten.
 Beheren van de mobiele telefonie
 Aansturen van mensen van o.a. de repro en dienstverleners
 Inkopen van facilitaire producten

Project opzetten service meldpunt en producten diensten catalogus, bij Rijkswaterstaat
 Opzetten van een service meldpunt.
 Maken van een producten diensten catalogus.

Aanbesteding koffie
 Aanbestedingstraject en implementatie / logistieke proces.

Project kantoorartikelen, visitekaartjes en enveloppen bij Rijkswaterstaat
 Stroomlijnen administratie en logistiek naar decentrale secretariaten.
 Afspraken maken met leveranciers.

Project Zonwering
 Coördinatie en begeleiding van offertetraject en installatie vervanging zonwering voor gebouw Schonenvaert in Haarlem.

Project interne verhuizing
 Coördinatie en begeleiding van interne verhuizingen van circa 80 medewerkers in Alkmaar en Amsterdam.

1997-1999, KLM Equipment Services
Planner/werkvoorbereider
 Coördinatie en aansturen van alle monteurs.
 Stroomlijnen administratie en logistiek.

1996-1997, Stork ( Fokker Aviation b.v.)
Coördinator bedrijfsbureau
 Coördinatie inkoop technische onderdelen.
 klantenservice activiteiten.

1986 - 1996, Fokker Aviation b.v.
Werkplaatsbestuurder
 Het aansturen van 15 mensen en het coördineren van technische en administratieve werkzaamheden in de F 100 productielijn.
 Coördinatie logistiek proces vliegtuigonderdelen

Lees meer

Opleiding

CURSUS
Facilitair Dienstverlener
 Verkooptechniek
 Communicatieve vaardigheden
 Procesinformatie Bedrijfsbureau Productielijnen
 Kwaliteitsinformatiesystemen algemeen
 Klant en resultaatgericht denken en handelen
 Inkoop in SAP (beheer systeem)
 Gewerkt met FMIS systeem Planon
 Windows XP + Office XP
 Postkamer werkzaamheden
 BHV opleiding
OPLEIDING
Praktijkdiploma Boekhouden
 MEAO richting Bedrijfsadministratie
 LEAO richting Bedrijfsadministratie

Opleiding

CURSUS
Facilitair Dienstverlener
 Verkooptechniek
 Communicatieve vaardigheden
 Procesinformatie Bedrijfsbureau Productielijnen
 Kwaliteitsinformatiesystemen algemeen
 Klant en resultaatgericht denken en handelen
 Inkoop in SAP (beheer systeem)
 Gewerkt met FMIS systeem Planon
 Windows XP + Office XP
 Postkamer werkzaamheden
 BHV opleiding
OPLEIDING
Praktijkdiploma Boekhouden
 MEAO richting Bedrijfsadministratie
 LEAO richting Bedrijfsadministratie

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

 Voorzitter van de VvE van ons appartementencomplex.
 Lid Algemeen bestuur (diverse jaren) bij een sportclub.
 Sinterklaas op scholen, verschillende bedrijven en bij mensen thuis.
 Barmedewerker

Hobby's & interesses

 Voorzitter van de VvE van ons appartementencomplex.
 Lid Algemeen bestuur (diverse jaren) bij een sportclub.
 Sinterklaas op scholen, verschillende bedrijven en bij mensen thuis.
 Barmedewerker

Lees meer

Eigenschappen

Praktische probleemoplosser, sterk in het coördineren, organiseren en regelen. Dienstverlenend, commercieel, service en resultaatgericht. Goede contactuele eigenschappen. Kan heel zelfstandig en in teamverband werken. Integer met een goede dosis humor. Brede ervaring in het beheren van contracten, als projectmedewerker, planner, voortgangsbewaking, budget bewaking, medewerker facilitaire dienstverlening en inkoop.

Eigenschappen

Praktische probleemoplosser, sterk in het coördineren, organiseren en regelen. Dienstverlenend, commercieel, service en resultaatgericht. Goede contactuele eigenschappen. Kan heel zelfstandig en in teamverband werken. Integer met een goede dosis humor. Brede ervaring in het beheren van contracten, als projectmedewerker, planner, voortgangsbewaking, budget bewaking, medewerker facilitaire dienstverlening en inkoop.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Arno Konijnenburg te bekijken