
Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn naam is Cornel van de Haterd, 19 jaar actief geweest binnen het Facilitair Bedrijf van Gelre ziekenhuizen en 2 jaar als projectleider uitvoering bij DVD-FireSafety First. In die periode heb ik mijn kennis en ervaring opgedaan op het gebied van onder andere facilitair management, projecten, (re)organisaties en processen. Net zo belangrijk is dat ik mij heb weten te profileren als een kundige, betrouwbare en betrokken partner. Voor zowel opdrachtgever, klant, collega als medewerker.
Analytisch, kritisch, maar bovenal constructief, denk ik in mogelijkheden en oplossingen. Mijn visie en enthousiasme weet ik snel over te brengen en om te zetten in resultaten.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
- organisatiegevoelig
- creatief: denkend in oplossingen en mogelijkheden
- vastberaden en vasthoudend
- inzicht en overzicht
- gestructureerd en doelgericht
- teamplayer
Mijn huidige situatie
Werkervaring
DVD-FireSafety-First: Projectleider uitvoering Service- en Onderhoudsovereenkomst Brandmeld-, Ontruimingsalarm- en Noodverlichtingsinstallaties diverse Defensieobjecten in heel Nederland: juli 2013 tot en met juli 2015
Gelre ziekenhuizen (Apeldoorn en Zutphen)
Van 2001-2012, diverse functies o.a. manager facilitaire afdelingen en verantwoordelijk voor het opzetten van nieuwe units.
• Staf- en beleidsmedewerker Hoteldienst: juni 2010 tot en met januari 2012
• Hoofd Entreepunt: oktober 2008 tot en met januari 2012
• Hoofd Receptie, Veiligheid en Parkeervoorzieningen: januari 2003 tot en met juni 2010
• Manager Mobiliteit: januari 2001 tot en met januari 2012
Streekziekenhuis Het Spittaal (Zutphen)
• Voorzitter Centrale Ondernemingsraad: oktober 1999 tot en met december 2000
• Assistent Hoofd Hoteldienst: november 1998 tot en met december 2000
• Lid Ondernemingsraad (met speciaal aandachtspunt de voorgenomen fusie met ziekenhuiscentrum Apeldoorn): november 1998 tot en met oktober 1999
• Teamleider Post- en Reprokamer: juni 1997 tot en met december 2000
• Teamleider Interne Transportdienst: augustus 1996 tot en met december 2000
• Juridisch adviseur Projectteam Herstructurering en Privatisering Stichting Oude en Nieuwe Gasthuis: juni 1995 tot en met april 1996
• Milieucoördinator: juni 1994 tot en met december 2000
Spectrum Gelderland Oost (Warnsveld)
• Secretaris Arbocommissie: januari 1994 tot en met juni 1995
• Milieucoördinator: januari 1993 tot en met oktober 1998
Koninklijke PBNA (Arnhem)
• Adviseur Interne Milieuzorg (afstudeeropdracht): mei 1992 tot en met oktober 1992
Opleidingen
Opleidings- en Onderzoekscentrum voor Bestuurs- en Bedrijfsmanagement: Milieukunde, diploma in oktober 1992
Instituut voor Sociale Wetenschappen (ISW): Nima A, diploma Marketing Assistent behaald in juni 1990 en diploma Nima Marketing A behaald in oktober 1990
Katholieke Universiteit Nijmegen, Faculteit der Rechtsgeleerdheid: Doctoraal examen Nederlands Recht behaald in augustus 1988
Afstudeervakken:
• Belastingrecht
• Bedrijfseconomie
• Economisch Recht
Tijdens de afstudeerperiode is tevens het vak Organisatie en Management gevolgd.
Kandidaats examen behaald in september 1983
R.K. Gymnasium “Rolduc” te Kerkrade: Eindexamen bèta behaald in juni 1981
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Mountainbiken
Verzamelen van mineralen, gesteenten en fossielen.
Koken
Houtbewerking
Klussen
Werkgebied


