Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Zanne Maassen van den Brink

Zanne Maassen van den Brink

financieel- administratief medewerker, juridisch administratief medewerker, HRM, medewerker personeelszaken. recruiter, intercedent, werving & selectie consulent, commericeel medewerker binnendienst, secetarieël medewerker

Personalia

Leeftijd
38 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geachte werkgever,

Kent u het gevoel dat je op een gegeven moment een punt in je leven bereikt waar je terug kijkt op je leven? Terug denkt naar de doelen en de wensen die je voor jezelf gesteld had toen je nog helemaal aan het begin stond van je studie, carrière en/ of van je kers verse gezin? Het moment dat je realiseert dat het leven niet zo gelopen is dat je gewenst had en/ of voor ogen had. Het moment dat je realiseert dat nu het moment is om daar verandering in te brengen? Nou dat moment heb ik nu en daarvoor ben ik u nodig!

Ik ben op zoek naar een werkgever die net als mijn hecht aan een goede samenwerking, prettige werksfeer, de juiste communicatie en mij als persoon maar ook als werknemer zijnde de kans geeft zich verder te ontwikkelingen.
Mee gaan met de tijd, mee groeien met de markt en de tijd van nu vind ik erg belangrijk. Door de jaren heen heb ik leren luisteren naar wat de klant/ opdrachtgever wenst maar ook wat de kandidaat/ werknemer te bieden heeft!

Ik zou in de nabije toekomst dan ook graag een functie bij een leuke organisatie in willen vullen waar ik mijn kennis en mijn werkervaringen mag delen, een functie die ik uitademen en op mijn lijf geschreven is. Waar mijn sterke punten ter goede komen, en waar ik aan mijn minder sterke punten kan werken!

Secuur, accuraat, gemotiveerd, meedenkend, zelfstandig, initiatief nemend en een groot verantwoordelijks gevoel zijn dan ook de steek woorden die mij als persoon vormen!

Denkt u na het lezen van het bovenstaande en mijn persoonlijke curriculum vitae met deze dame kunnen we wat?
en gunnen we de kans op een goede toekomst? Bel dan!!

Ik ben per direct beschikbaar!
Voorkeur aantal uren: +- 28 uur p.w. * minder/ meer uur in goed overleg mogelijk
Voorkeur werklocatie: vanuit huis, Zwolle, max. 30 km. vanaf Heino
Voorkeur functies: zie onderstaande

- administratief medewerker
- administratief medewerker personeelszaken
- commercieel medewerker binnendienst
- financieel administratief medewerker
- HRM
- intercedent
- recruiter
- werving & selectie consulent
* overige passende en aansluitende functies!

Of een combinatie hiervan!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

* Ambitieus
* administratief, juridisch en HR sterk
* cijfermatig: ik heb een uitstekende cijfermatig inzicht
* communicatief sterk
* commercieel
* doelgericht- en oplossingsgericht
* direct, geef- en heb graag duidelijkheid over zaken.
* doorzetter
* Gedreven
* leergierig
* initiatief nemend
* sociaal
* snel van stof
* snel schakelend
* Weet van aanpakken- en doorpakken
* Weet als geen andere een goede balans te vinden tussen commercieel, zakelijk en mensgericht.
* zakelijk inzicht

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:

Periode : mei 2012 t/m heden ( parttime)
Werkgever : Post NL
Functies : postvoorbereider en postbezorger

Periode : 2012 ( project)
Werkgever : Tempo-Team: Quality Contacts
Functies : callcenter medewerker/ Agent warme outbound sales

Periode : 2010 t/m 2012
Eigen onderneming : Horse Adventure- Key To Experience Arbeidsbemiddeling
Nationaal & Internationaal
In samenwerking met : KeyTech personele Diensten BV & Werk&Wij
Functies : Directrice- Arbeidsbemiddelaar/ Arbeidsconsulent
Diensten : Personeel – en arbeidsbemiddeling, p&o advies,
werving & selectie, payroll service, Uitzend –detachering
Seizoenswerk, onregelmatig- en projectmatige werk,
Personele- en arbeidsdiensten, Re-integratie,
Stage begeleiding en loopbaan advies.

Periode : 2010 t/m 2011
Bedrijf : H.T.N. Uitzendwerk B.V.
Functies : Intercedent, Administratief medewerker P&A
Neven functies : arbeidsconsulent, financieel medewerkster,
* Leidinggevende HTN Uitzendwerk

Periode : 2010
Eigen onderneming : Horse Adventure
Functie : Ondernemer- ZZP’er
Bedrijfsdiensten : Persoonlijke bemiddeling
Werving & Selectie, Payroll service, Uitzend –detachering -
Seizoenswerk, onregelmatig- en projectmatige werk,
Personeel- en arbeidsdiensten, Re-integratie & stage
begeleiding en het trainen van ( probleem) paarden

Periode : 2009 t/m 2010
Werkgevers : Tempo-team: Sitel & Scholen gemeenschap Het Noordik Almelo
Horeca Braak B.V.- Exploitant Attractiepark Slagharen
Functies : callcenter medewerker klantenservice KPN mobiel,
Horecamedewerker
Nevenfuncties : Administratief medewerkster/ telefoniste/
Assistent bedrijfsleider cafetaria Horeca Braak BV

Periode : 2006 t/m 2008
Werkgever : Thuiszorg West Twente, Tempoteam
Functie : Helpende thuiszorg/ Alfa-hulp
Neven functies : Contact persoon cliënten- zorginstanties/ cliënten administratie

Periode : 2005 t/m 2006
Werkgevers : Evenementenhal Hardenberg &
Uitzendbureau Randstad
Cafetaria de Violier
Functies : Horecamedewerkster/ bediening & Uitzendkracht TNT Post,
Productiemedewerker en teamleider dagploeg Aufderhaar

Periode : 2004 t/m 2005
Werkgever : Manege Stal Agnes
Functies : Groom, instructrice & ruiter
Nevenfuncties : beheer kantine bedrijfshoreca,
planning lessen - leden administratie

Periode : 2003 t/m 2005
Werkgever : Handel- en wedstrijdstal, fokkerij Stal Roelofs & Stal Amsink
Functies : Groom
Nevenfuncties : leidinggevende in afwezigheid werkgever


Werkzaamheden in overige organisaties:

Periode : 2008/ 2009
Bedrijf : BAM Woningbouw Deventer
: Het mogen vertegenwoordigen van de vrouwen BAM,
* Het toespreken en het toelichten Thema: Veiligheid op de Bouw.
Het mogen schrijven van een reportage over de arbeid, ziekte- en ontslag procedures en strategieën.

Stages:

Periode : 2010
Bedrijf : Twente Schilders& Bouwdiensten
Functie : Administratief medewerker P&A * Stagiaire intercedent

Periode : 2005/2006
Opleider : AOC de Groene Welle, Klas 1
Bedrijf : Stal Amsink & Stal van der Aa
Functie : Stagiaire paardenhouderij
Overige : ·leidinggevende & gezicht van stal in de afwezigheid werkgever

Periode : 2002/2003
Opleider : Vechtdal College, Klas 4
Bedrijf : Supermarkt Edah van der Bent
Functie : Verkoopster

Periode : 2001/2002
Opleider : Vechtdal College, Klas 3
Bedrijf : Scharenfabriek Hammesfahr Holland
Functie : Administratief – en organisatie medewerkster


Werkzaamheden en verantwoordelijkheden onder studietijd:

Functie: Bestuurlid Leerlingenraad
Scholengemeenschappen: Het Noordik te Vroomshoop
Het Vechtdal College te Hardenberg

Functie: Bestuurlid MR
Scholengemeenschap: Het Vechtdal College te Hardenberg

Opleidingen

Opleidingen:

2008/ 2010 : Mbo+/ hbo niv. Medewerker Personeelszaken
NCOI
Modules al behaald: Ja
P&O, Inleiding Recht, Management & Organisatie.

2004/2006 : MBO niv. 3 Paardenhouderij,
AOC de Groene Welle


2003/2004 :MBO niv. 4 Algemene Economie/ directie secretaresse
ROC Twente Plus, Van Rhijn College

1999/2003 : VMBO Kaderberoepsgerichte leerweg Handel & Administratie,
Het Noordik, klas 1+ 2,Vechtdal College, klas 3 + 4
Diploma: Ja

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Mijn grootste passie ligt in de paardensport, echter vind ik sporten- en het verzorgen van (paardrij- en voetbal)trainingen in het algemeen heerlijk. Naast dit zie ik werken, in de juiste functie niet alleen als werk maar tevens ook als hobby. Ik ben zeer gesteld op mijn gezin, dieren,. familie en vrienden en vind het heerlijk om wat met hen te ondernemen/ te organiseren. Tevens kun je me altijd verrassen met een dagje wellnes & sauna en/ of een gezellig avond/dag uit.

Werkgebied

  • Heino 50km
Talentcard®