• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Als u op zoek bent naar een allround administratief medewerkster dan bent u bij mij op het juiste adres. Mijn ervaring op administratief gebied is zeer veelzijdig. Financiële-, inkoop- en…

Persoonlijk

Als u op zoek bent naar een allround administratief medewerkster dan bent u bij mij op het juiste adres. Mijn ervaring op administratief gebied is zeer veelzijdig. Financiële-, inkoop- en verkoopadministratie zijn mijn grootste competenties, ook kan ik goed plannen en organiseren. Ik ben zeer flexibel, leergierig, accuraat en beschik over een groot cijfermatig inzicht. Maar ook werken in een winkel zou helemaal leuk zijn. Ik ben een aantal jaren eigenaar van een cafetaria geweest en het klantcontact en het harde werken mis ik wel. Dus u kunt met mij alle kanten op zeker ook de goede. Neem eens contact met me op om te bekijken of ik iets voor u kan betekenen, u bent dan verzekerd van een zeer gemotiveerde, harde werker, die ook nog eens met veel verschillende software heeft gewerkt.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1 december 2012 tot 1 oktober 2015
Nuevo West-Brabant :
Facturatie, accorderen controleren urenlijsten medewerkers en uitzendkrachten, sollicitatiegesprekken voeren, contracten maken.

11 oktober 2007 tot 1 december 2012:
Financieel economisch medewerker bij Surplus de zorgverlener. Kerntaken: maandelijkse rapportages voor het management, prognoses maken, budgetten beheren, salarisadministratie, crediteuren- en debiteurenbeheer. Mede opstellen van de jaarrekening in samenwerking met van Daal en Partners en daarna met Surplus Zevenbergen.

1 januari 2002 tot 1 oktober 2007:
Eigenaar cafetaria

1997-2002
Administratief medewerkster op de boekhouding bij Reining.

1995-1997
Diverse administratieve functies via uitzendbureau.

1989-1995
Administratief medewerkster op de boekhouding bij Haheti.

1988-1989
Allround medewerkster AH

Werkervaring

1 december 2012 tot 1 oktober 2015
Nuevo West-Brabant :
Facturatie, accorderen controleren urenlijsten medewerkers en uitzendkrachten, sollicitatiegesprekken voeren, contracten maken.

11 oktober 2007 tot 1 december 2012:
Financieel economisch medewerker bij Surplus de zorgverlener. Kerntaken: maandelijkse rapportages voor het management, prognoses maken, budgetten beheren, salarisadministratie, crediteuren- en debiteurenbeheer. Mede opstellen van de jaarrekening in samenwerking met van Daal en Partners en daarna met Surplus Zevenbergen.

1 januari 2002 tot 1 oktober 2007:
Eigenaar cafetaria

1997-2002
Administratief medewerkster op de boekhouding bij Reining.

1995-1997
Diverse administratieve functies via uitzendbureau.

1989-1995
Administratief medewerkster op de boekhouding bij Haheti.

1988-1989
Allround medewerkster AH

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
1984-1988 MDS BD Levensmiddelen Rooi Pannen Tilburg
1980-1984 MAVO D St JB de la Salle Tilburg

Cursussen
2014 gestart HBO basis bedrijfskunde NHA
2010 Cursus Financial assistent NHA
2003 Cursus sociale hygiëne NHA
1983 Typistediploma MAVO

Opleiding

Opleidingen
1984-1988 MDS BD Levensmiddelen Rooi Pannen Tilburg
1980-1984 MAVO D St JB de la Salle Tilburg

Cursussen
2014 gestart HBO basis bedrijfskunde NHA
2010 Cursus Financial assistent NHA
2003 Cursus sociale hygiëne NHA
1983 Typistediploma MAVO

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, leren, verzorgen van mijn honden en katten, concerten bezoeken.
Administratie verrichten voor mijn broer en zwager die ZZP-er zijn.

Hobby's & interesses

Lezen, leren, verzorgen van mijn honden en katten, concerten bezoeken.
Administratie verrichten voor mijn broer en zwager die ZZP-er zijn.

Eigenschappen

Positief, energiek, buigzaam, klantvriendelijk, flexibel, accuraat, analytisch vermogen.
Ook heb ik hart voor de werkgever waar ik voor mag gaan werken, ik zet me voor 100% in om mijn werkzaamheden aan te sluiten aan de doelen van de werkgever.

Eigenschappen

Positief, energiek, buigzaam, klantvriendelijk, flexibel, accuraat, analytisch vermogen.
Ook heb ik hart voor de werkgever waar ik voor mag gaan werken, ik zet me voor 100% in om mijn werkzaamheden aan te sluiten aan de doelen van de werkgever.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Franka Speijers te bekijken