• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2015 - 2016 Pegatron Service Holland B.V.
http://www.pegatroncorp.com

Plaats: Breda
Functie: QA (Quality Insurance) Inspector
Omschrijving: Audits/Checks kwaliteit reparatie Apple Iphones
Verbeteren bedrijfsprocessen


2010 - 2012 TNT – Post NL
http://www.postnl.nl

Plaats: Breda
Functie: Parttime chauffeur
Omschrijving: Bedrijfspost op- en afhalen
Brievenbussen leegmaken


2008 - 2009: Human Connected
http://www.humanconnected.nl/

Plaats: Breda
Functie: Callcentermedewerker
Omschrijving: Directe verkoop voor o.a.:
Disney club, Kinderplezier


2008 Dialogs Unlimited
http://www.dialogsunlimited.com

Plaats: Breda
Functie: Vakantiewerk
Omschrijving: Testen Spraak/Telefonie/Website
Software


2008 Ranj Serious Games BV
http://www.ranj.nl

Plaats: Rotterdam
Functie: Stagiaire
Afdeling: Techniek
Omschrijving: Programmeren Actionscript

2005 - 2008: Media Markt BV
http://www.mediamarkt.nl

Plaats: Breda
Functie: Parttime Verkoper
Afdeling: CD/DVD/Games/Software


2002 Auto Perfect

Plaats: Bladel
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Network Development
Website Development


2001 MaxPC
http://www.maxpc.nl

Plaats: Lamswaarde
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Verkoper
Computer hardware bouwen
Website Development


2000 Computel

Plaats: Tilburg
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Computer verkoop MAC/PC
Computer hardware bouwen

(Project)ervaring (blad 1/2):
Voor meer details zie: www.vanpuijvelde.nl


2014 CMD afstudeerproject: “Sea Turtle Experience”


Sea Turtle Experience is een leerervaring/game voor leerlingen (groep 7/8) van het basisonderwijs waarbij ze letterlijk in de huid van een pasgeboren zeeschildpad kruipen. Een leerling ervaart daarbij de belangrijkste natuur- en menselijk veroorzaakte bedreigingen die deze in zijn fascinerende levenscyclus zoal tegen kan komen. De game is ontworpen om naast overig lesmateriaal een meer diepgaande leerervaring over (bedreigde) diersoorten in het algemeen te creëren. Ook wordt op meerdere niveaus aansluiting gezocht bij diverse kernpunten zoals opgesteld door de stichting leerplanontwikkeling waardoor de game ook (onbewust) op meerdere competenties voldoet aan een geslaagde leerervaring.

De keuze voor de zeeschildpad is gemaakt omdat het wereld natuur fonds tijdens de projectduur een aansluitend groot en langdurig project en lesmateriaal over het Nederlands Caribisch gebied waarbij de zeeschildpad als een icoon gerekend kan worden.

Het project is geheel zelfstandig tot stand gekomen. Met mijn proof of concept: onderzoek, ontwerp en ontwikkeld prototype tracht ik een conceptueel vernieuwend perspectief te creëren hoe games als leerervaring in het onderwijs kunnen plaatsvinden.

Kernwoorden: learning experience design, game concept/design, unity3d,
maya character animation


2013 - 2014 CMD minor - learning experience design project: “Footie”


Footie is een in groepsverband ontwikkeld online platform waar kinderen hun creativiteit kunnen uiten door middel van het maken van foto's. In een leuke, competitieve setting kunnen zij uitdagingen behalen en zo punten scoren. Ze leren van elkaar door te beoordelen, inspireren en door met elkaar de resultaten in klasverband te bespreken

Persoonlijke focus: concept, ontwerpen leerervaring, testprocedure (uitvoeren),
projectdocumentatie


2013 Global Game Jam: “Lifeline”


Tijdens de global game jam ontwikkelen groepen onder de tijdsdruk van 3 dagen een game aan de hand van een gesteld thema om zelf te interpreteren. Dit jaar was het thema “Hart”.

Aan de hand van een oud Aziatisch geloof waarbij twee geliefden door tijd en ruimte verbonden worden door een rode draad van het lot, hebben wij dat in ons spel doorgevoerd door een rode draad tussen twee geliefden/spelers hun hart(slag) te verbinden. De twee spelers moeten samenwerken om gezamenlijk puzzels op te lossen, en het einde van het spel te bereiken zonder hun draad te verbreken.

Persoonlijke focus: level design/building in unity3d

(Project)ervaring (blad 2/2):
Voor meer details zie: www.vanpuijvelde.nl



2009 CMD minor - serious games: “Kiekeboe”

“Kiekeboe” is een in groepsverband ontwikkelde game waarbij ouders worden geconfronteerd met potentiele gevaren voor kinderen in en rondom de woning. Het doel daarbij is dat ouders zich meer bewust worden van de gevaren die er zijn, en zich kunnen voorbereiden of alert zijn op gevaarlijke situaties.

Denk aan kinderen die hun handen overal laten waar ze niet zijn moeten zoals elektrische apparatuur, warme pannen, tussen de deur, bbq. Of van de trap vallen omdat deze niet afgeschermd is. Een boel van deze gevaren zijn eenvoudig te voorkomen door te weten wat er mis kan gaan en wat je kan doen om je voor te bereiden.

Wat het spelen van deze game leuk maakt is de juiste verhouding te vinden tussen huishoudelijke taken uitvoeren en een oogje op de kinderen in het zeil te houden.

Persoonlijke focus: concept, designing graphics assets, (character) animations


2007 CMD project “Mingle”
Opdrachtgever: “Holland branding group”

“Mingle” is een virtual reality ervaring waar deelnemers in het door ons nagebouwde stadsdeel “Bezuidenhout-West” van de stad Den Haag kunnen rondwandelen en het aanzicht van de wijk kunnen veranderen op het gebied van: rust, autonoom, veiligheid en schoonheid. Zodoende kan een deelnemer (wijkbewoners) zijn voorkeur en meest ideale virtuele wijk creëren. Bezuidenhout-West is rustig en achterstallig onderhouden wijk omringt door het station en nieuwbouwprojecten. “Mingle” is een experimentele ervaring om de mening van inwoners te meten.

Ze doen dit in de zogenoemde C.A.V.E. welke een afgesloten vierkante ruimte is met meerdere projectoren waardoor de beleving maximaal wordt vergroot. Met een Nintendo Wii controller kunnen deelnemers wijzen naar een deel of object van de stad waar zij meer of minder van bovenstaande punten willen toevoegen of verwijderen.

Persoonlijke focus: concept, virtools programming

Werkervaring

2015 - 2016 Pegatron Service Holland B.V.
http://www.pegatroncorp.com

Plaats: Breda
Functie: QA (Quality Insurance) Inspector
Omschrijving: Audits/Checks kwaliteit reparatie Apple Iphones
Verbeteren bedrijfsprocessen


2010 - 2012 TNT – Post NL
http://www.postnl.nl

Plaats: Breda
Functie: Parttime chauffeur
Omschrijving: Bedrijfspost op- en afhalen
Brievenbussen leegmaken


2008 - 2009: Human Connected
http://www.humanconnected.nl/

Plaats: Breda
Functie: Callcentermedewerker
Omschrijving: Directe verkoop voor o.a.:
Disney club, Kinderplezier


2008 Dialogs Unlimited
http://www.dialogsunlimited.com

Plaats: Breda
Functie: Vakantiewerk
Omschrijving: Testen Spraak/Telefonie/Website
Software


2008 Ranj Serious Games BV
http://www.ranj.nl

Plaats: Rotterdam
Functie: Stagiaire
Afdeling: Techniek
Omschrijving: Programmeren Actionscript

2005 - 2008: Media Markt BV
http://www.mediamarkt.nl

Plaats: Breda
Functie: Parttime Verkoper
Afdeling: CD/DVD/Games/Software


2002 Auto Perfect

Plaats: Bladel
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Network Development
Website Development


2001 MaxPC
http://www.maxpc.nl

Plaats: Lamswaarde
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Verkoper
Computer hardware bouwen
Website Development


2000 Computel

Plaats: Tilburg
Functie: Stagiaire
Omschrijving: Computer verkoop MAC/PC
Computer hardware bouwen

(Project)ervaring (blad 1/2):
Voor meer details zie: www.vanpuijvelde.nl


2014 CMD afstudeerproject: “Sea Turtle Experience”


Sea Turtle Experience is een leerervaring/game voor leerlingen (groep 7/8) van het basisonderwijs waarbij ze letterlijk in de huid van een pasgeboren zeeschildpad kruipen. Een leerling ervaart daarbij de belangrijkste natuur- en menselijk veroorzaakte bedreigingen die deze in zijn fascinerende levenscyclus zoal tegen kan komen. De game is ontworpen om naast overig lesmateriaal een meer diepgaande leerervaring over (bedreigde) diersoorten in het algemeen te creëren. Ook wordt op meerdere niveaus aansluiting gezocht bij diverse kernpunten zoals opgesteld door de stichting leerplanontwikkeling waardoor de game ook (onbewust) op meerdere competenties voldoet aan een geslaagde leerervaring.

De keuze voor de zeeschildpad is gemaakt omdat het wereld natuur fonds tijdens de projectduur een aansluitend groot en langdurig project en lesmateriaal over het Nederlands Caribisch gebied waarbij de zeeschildpad als een icoon gerekend kan worden.

Het project is geheel zelfstandig tot stand gekomen. Met mijn proof of concept: onderzoek, ontwerp en ontwikkeld prototype tracht ik een conceptueel vernieuwend perspectief te creëren hoe games als leerervaring in het onderwijs kunnen plaatsvinden.

Kernwoorden: learning experience design, game concept/design, unity3d,
maya character animation


2013 - 2014 CMD minor - learning experience design project: “Footie”


Footie is een in groepsverband ontwikkeld online platform waar kinderen hun creativiteit kunnen uiten door middel van het maken van foto's. In een leuke, competitieve setting kunnen zij uitdagingen behalen en zo punten scoren. Ze leren van elkaar door te beoordelen, inspireren en door met elkaar de resultaten in klasverband te bespreken

Persoonlijke focus: concept, ontwerpen leerervaring, testprocedure (uitvoeren),
projectdocumentatie


2013 Global Game Jam: “Lifeline”


Tijdens de global game jam ontwikkelen groepen onder de tijdsdruk van 3 dagen een game aan de hand van een gesteld thema om zelf te interpreteren. Dit jaar was het thema “Hart”.

Aan de hand van een oud Aziatisch geloof waarbij twee geliefden door tijd en ruimte verbonden worden door een rode draad van het lot, hebben wij dat in ons spel doorgevoerd door een rode draad tussen twee geliefden/spelers hun hart(slag) te verbinden. De twee spelers moeten samenwerken om gezamenlijk puzzels op te lossen, en het einde van het spel te bereiken zonder hun draad te verbreken.

Persoonlijke focus: level design/building in unity3d

(Project)ervaring (blad 2/2):
Voor meer details zie: www.vanpuijvelde.nl



2009 CMD minor - serious games: “Kiekeboe”

“Kiekeboe” is een in groepsverband ontwikkelde game waarbij ouders worden geconfronteerd met potentiele gevaren voor kinderen in en rondom de woning. Het doel daarbij is dat ouders zich meer bewust worden van de gevaren die er zijn, en zich kunnen voorbereiden of alert zijn op gevaarlijke situaties.

Denk aan kinderen die hun handen overal laten waar ze niet zijn moeten zoals elektrische apparatuur, warme pannen, tussen de deur, bbq. Of van de trap vallen omdat deze niet afgeschermd is. Een boel van deze gevaren zijn eenvoudig te voorkomen door te weten wat er mis kan gaan en wat je kan doen om je voor te bereiden.

Wat het spelen van deze game leuk maakt is de juiste verhouding te vinden tussen huishoudelijke taken uitvoeren en een oogje op de kinderen in het zeil te houden.

Persoonlijke focus: concept, designing graphics assets, (character) animations


2007 CMD project “Mingle”
Opdrachtgever: “Holland branding group”

“Mingle” is een virtual reality ervaring waar deelnemers in het door ons nagebouwde stadsdeel “Bezuidenhout-West” van de stad Den Haag kunnen rondwandelen en het aanzicht van de wijk kunnen veranderen op het gebied van: rust, autonoom, veiligheid en schoonheid. Zodoende kan een deelnemer (wijkbewoners) zijn voorkeur en meest ideale virtuele wijk creëren. Bezuidenhout-West is rustig en achterstallig onderhouden wijk omringt door het station en nieuwbouwprojecten. “Mingle” is een experimentele ervaring om de mening van inwoners te meten.

Ze doen dit in de zogenoemde C.A.V.E. welke een afgesloten vierkante ruimte is met meerdere projectoren waardoor de beleving maximaal wordt vergroot. Met een Nintendo Wii controller kunnen deelnemers wijzen naar een deel of object van de stad waar zij meer of minder van bovenstaande punten willen toevoegen of verwijderen.

Persoonlijke focus: concept, virtools programming

Lees meer

Opleiding

2004 -2015 Communicatie & Multimedia Design (Geen diploma) Avans Hogeschool, Breda

Verdiepingsprofiel: Creative Technology
Minors: Serious Games, Learning Experience Design

Overige activiteiten: Introductie commissie 2005, 2006, 2007

2000 - 2004 Information & Communication Technology ROC, Eindhoven

1997 - 2000 Administratief Medewerker ROC, Terneuzen

Opleiding

2004 -2015 Communicatie & Multimedia Design (Geen diploma) Avans Hogeschool, Breda

Verdiepingsprofiel: Creative Technology
Minors: Serious Games, Learning Experience Design

Overige activiteiten: Introductie commissie 2005, 2006, 2007

2000 - 2004 Information & Communication Technology ROC, Eindhoven

1997 - 2000 Administratief Medewerker ROC, Terneuzen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Muziek, gitaar spelen, luisteren, concerten en festivals bezoeken, muziek componeren op de computer

Games, spelen, ontwikkeling, Unity3D, animatie

Hardlopen en/of andere sportactiviteiten ondernemen

Op de hoogte blijven van laatste technologische ontwikkelingen op IT en Multimedia Gebied

Films kijken

Reizen

Hobby's & interesses

Muziek, gitaar spelen, luisteren, concerten en festivals bezoeken, muziek componeren op de computer

Games, spelen, ontwikkeling, Unity3D, animatie

Hardlopen en/of andere sportactiviteiten ondernemen

Op de hoogte blijven van laatste technologische ontwikkelingen op IT en Multimedia Gebied

Films kijken

Reizen

Lees meer

Eigenschappen

Samenvatting vaardigheden:


Zeer goed:

Microsoft Windows (server), Office
(Retro) games kennis
(Games) conceptmatig vernieuwende ideeën bedenken
IT algemene probleemoplossingen
Op de hoogte van laatste ontwikkelingen/nieuwe technieken

Goed:

User experience- , interaction-, and gamedesign
Learning experience design
Unity games engine:
a. Animation with mecanim
b. Environment/Terrain painting
c. Pathfinding
d. Basic programming/prototyping with c#/ (unity)javacript/playmaker/behaviour designer
(met hoge interesse om verder te bestuderen)
e. Unity asset store: KGFCameraSystem, time of day (dynamic sky dome), behavior
designer (a.i), final ik (inverse kinectics)
Programmeertaal: actionscript 3 (games)
Adobe flash/audition
Completed the Cisco networking academy program



Bekend met:

Autodesk Maya - basic character animation
(met hoge interesse om verder te bestuderen)
Programmeertalen c#, javascript, ajax, php, delphi, html(5), sql
Wordpress
Apache webservers
Css(3)
Adobe photoshop/illustrator/auditio/premiere/indesign
Linux and apple MacOS
Game/3D engines: ogre3D, virtools
Autodesk 3D studio max



Overige kernwoorden::

Out of the box denken.
Eigenwijs, maar bewust van het feit dat ik vooral veel kan leren van/met anderen.
Doorzetter
Vriendelijk
Behulpzaam
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Bereid te verhuizen

Eigenschappen

Samenvatting vaardigheden:


Zeer goed:

Microsoft Windows (server), Office
(Retro) games kennis
(Games) conceptmatig vernieuwende ideeën bedenken
IT algemene probleemoplossingen
Op de hoogte van laatste ontwikkelingen/nieuwe technieken

Goed:

User experience- , interaction-, and gamedesign
Learning experience design
Unity games engine:
a. Animation with mecanim
b. Environment/Terrain painting
c. Pathfinding
d. Basic programming/prototyping with c#/ (unity)javacript/playmaker/behaviour designer
(met hoge interesse om verder te bestuderen)
e. Unity asset store: KGFCameraSystem, time of day (dynamic sky dome), behavior
designer (a.i), final ik (inverse kinectics)
Programmeertaal: actionscript 3 (games)
Adobe flash/audition
Completed the Cisco networking academy program



Bekend met:

Autodesk Maya - basic character animation
(met hoge interesse om verder te bestuderen)
Programmeertalen c#, javascript, ajax, php, delphi, html(5), sql
Wordpress
Apache webservers
Css(3)
Adobe photoshop/illustrator/auditio/premiere/indesign
Linux and apple MacOS
Game/3D engines: ogre3D, virtools
Autodesk 3D studio max



Overige kernwoorden::

Out of the box denken.
Eigenwijs, maar bewust van het feit dat ik vooral veel kan leren van/met anderen.
Doorzetter
Vriendelijk
Behulpzaam
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Bereid te verhuizen

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Starter
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: R&D Engineer
  • Sector: Techniek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Peter van Puijvelde te bekijken