Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Paula van Hees

Paula van Hees

administratief medewerkster

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Bent u op zoek naar een medewerkster die:
* klant- en kwaliteitgericht is;
* nauwkeurig en accuraat werkt;
* verantwoordelijkheidsgevoel heeft en betrouwbaar en eerlijk is;
* collegiaal is en teamspirit heeft;
* zelfstandig en vakdeskundig kan werken en bereid is tot het volgen van een studie/cursus,
stop dan maar met zoeken, want u heeft in mij waarschijnlijk de meest geschikte kandidaat gevonden.

Wat heb ik tot nu toe in mijn loopbaan gedaan?
Na 23 jaar op hetzelfde notariskantoor te hebben gewerkt (laatste jaren op nalatenschappen) ben ik vanaf mei 2013 op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging buiten deze sector.
Een administratieve functie trekt mij erg aan. Ik heb gemerkt dat er veel verschillende administratieve functies bestaan. Een specifieke soort heb ik nog steeds niet op het oog.
In mijn baan bij het notariskantoor waren de hierboven opgesomde competenties erg belangrijk en werden ook zeer gewaardeerd in alle medewerkers.
Voor een overzicht van alle werkzaamheden die ik gaandeweg die 23 jaar heb verricht, verwijs ik u naar mijn (uitgebreide) CV. Een kopie hiervan kunt u te allen tijde bij mij opvragen.

November 2013 ben ik, via een uitzendbureau, terecht gekomen bij een grote verzekeringsmaatschappij in Tilburg om mee te helpen de grote werkvoorraad tijdens de piekperiode weg te werken.
Na een on the job-training kon ik aan de slag met administratieve werkzaamheden in diverse systemen/programma’s. Omdat een piekperiode weer verdwijnt en terugkomt heb ik met wat tussenpozen uiteindelijk tot en met 31 januari 2015 op de afdeling gewerkt waar ik ben ingeleerd.
Maart 2015 ben ik opnieuw gebeld om weer bij de hen te werken, mede omdat ik als medewerker goed was bevallen, nu voor een andere afdeling waar een hoge werkvoorraad was ontstaan. Ik heb dat met beide handen aangepakt.

Helaas voor mij is de werkvoorraad onder controle en ben ik nu opnieuw op zoek naar een leuke baan bij een nieuwe werkgever. Ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren en enthousiast om een nieuwe carrière te starten.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

* klant- en kwaliteitgericht;
* nauwkeurig en accuraat werken;
* verantwoordelijkheidsgevoel;
* betrouwbaar en eerlijk;
* collegiaal en teamspirit;
* hart voor de zaak;
* zelfstandig en vakdeskundig; en
* bereid tot het volgen van een studie/cursus.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

05-03-2015 – 01-12-2015: Achmea, afd. Service Organisatie Leven (SOL), afd. LBE te Tilburg
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden: * levensverzekeringen afkopen en uitkeren;
* offertes voor levensverzekeringen opmaken en verzenden.
Een uitgebreidere omschrijving van deze werkzaamheden kan verstrekt worden.

07-10-2014 – 01-02-2015
28-04-2014 – 06-06-2014
25-11-2013 – 01-02-2014: Achmea, afd. Service Organisatie Leven (SOL), afd. ALI te Tilburg
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden: * expiratiewaarde van geëxpireerde levensverzekeringen uitkeren/overboeken naar een andere maatschappij/bank;
* rentewijzigingen verwerken;
* diverse overige administratieve werkzaamheden:

09-10-2005 – 01-05-2013: Van Gogh notarissen & adviseurs in de gemeente Zundert en de gemeente Rucphen
Functie: notarisklerk
26-02-1990 – 08-10-2005: Van Gogh notarissen & adviseurs in de gemeente Zundert en de gemeente Rucphen
Functie: notarieel medewerkster
Laatst uitgevoerde taken: * boedelbehandeling (nalatenschappen), waaronder:
* tal van administratieve werkzaamheden.
Een uitgebreidere beschrijving van deze werkzaamheden kan verstrekt worden.
Taken in het verleden: * receptie/telefoon;
* dossiers inboeken;
* offertes maken en verzenden;
* tal van administratieve werkzaamheden.
Een uitgebreidere beschrijving van deze werkzaamheden kan verstrekt worden.
* opmaken, versturen, passeer-klaar maken etc. van notariële akten en onderhandse stukken.
Een uitgebreidere beschrijving van deze werkzaamheden kan verstrekt worden.
* betalingen invoeren in telebankieren in verband met uit te betalen gelden naar aanleiding van
gepasseerde akten.

Opleidingen

2006 Cursus timemanagement
1999-2005 Opleiding tot het verkrijgen van de akte van bekwaamheid als notarisklerk, Stichting Opleiding voor het notariaat;
1988-1989 Receptioniste-informatrice bij Instituut Vermeeren te Breda;
1982-1988 HAVO op de KSE te Etten-Leur;
1982 typediploma van Scheidegger

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hobby’s
Als vrijwilliger ben ik vanaf 2009 in Etten-Leur actief voor het Popelucht Festival (http://www.nieuwenobelaer.nl/poppodium/popelucht ) en Poppodium Nieuwe Nobelaer (http://www.nieuwenobelaer.nl/poppodium), waar ik onder andere de foto’s maak van de georganiseerde evenementen en de social media (Facebook en concertagenda’s) up to date houd.
Sinds het laatste kwartaal van 2012 verzorg ik, eveneens als vrijwilliger, ook foto’s voor Popplatform Westpoint (www.west-point.nl)
Naast het fotograferen, hetgeen ik privé ook graag doe, zijn lezen, legpuzzels, denksport-puzzels, zwemmen en “computeren” enkele van mijn andere hobby’s.

Werkgebied

  • Etten-Leur 25km
Talentcard®