
Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Momenteel ben ik al 2 jaar werkzaam bij een Servicedesk voor psychologische zorg. Eerst in de administratieve uitvoering en sinds 3/4 jaar als planner in de regio Arnhem tot en met Groningen. Daarnaast ben ik ook projectmedewerker voor Smart Documents en de psychiaterplanning voor de gehele organisatie.
Vanuit het werken met verstandelijk gehandicapten en als zorgcoördinator heb ik jarenlange ervaring met het stellen van prioriteiten, het verzamelen van informatie vanuit verschillende bronnen en het coördineren van processen op diverse gebieden. Daarbij is het in hoge mate van belang om stressbestendig te zijn, integriteit te bewaren en goede communicatieve vaardigheden te bezitten.
In navolging van mijn periode in de zorg voor verstandelijk gehandicapten heb ik 2 jaar gewerkt als medewerker Servicebureau. Hierbij verrichtte ik diverse administratieve werkzaamheden en taken ten behoeve van inkoop als orderbevestigingen, prijzen opvragen, data-invoer, contractbeheer.
Als persoon ben ik resultaatgericht, werk ik nauwkeurig en ben proactief. Doordat ik zowel privé als in mijn vorige banen veel heb gewerkt met computers en verschillende software, maak ik mij nieuwe systemen snel eigen.
Ik ga graag een nieuwe uitdaging aan en hoop dat ik hiervoor bij u de kans krijg. Ik hoop dat u in mijn motivatiebrief en CV aanleiding ziet om mij uit te nodigen voor een gesprek.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Kwaliteiten en eigenschappen
o Doelgericht
o Zelfstandig werken
o Analytisch denken
o Sociaal
o Organisatorisch sterk
o Creatief
o Probleemoplossend vermogen
o Vergt van zichzelf dat gemaakte afspraken worden nagekomen
o In voor uitdagingen
o Nauwkeurig
o Sneltypen
o Voorstander om werk efficiënt en effectief te organiseren
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2013-2015 : Sint Maartenskliniek, Nijmegen
Functie : Medewerker Servicebureau
o Servicewerkzaamheden: reserveren vergaderzalen, voorbereiding vergaderingen, uitgifte medewerkersbadges, verwerken administratieve aanvragen, telefonische contacten (zowel intern als extern).
o Ondersteuning afdeling inkoop, orderbevestigingen controleren, prijsaanvragen.
2012-2013 : ‘s Heeren Loo, locatie te Wekerom + Siza, locatie te Arnhem
Functie : Flex-medewerker MVG
o Ondersteunen en begeleiden van cliënten met een verstandelijke beperking en Moeilijk Verstaanbaar Gedrag.
2008 – 2012 : Amerpoort, locatie Nieuwenoord te Baarn
Functie: Kwaliteitsmedewerker stafbureau
o Coördineren en invullen kwaliteitskader project Zichtbare Zorg.
o Inhoudsdeskundige voor het toetsen van persoonlijke plannen cliënten in het kader van Zorgzwaartepakketten.
Functie: Woonbegeleider B EPG
o Ondersteunen en begeleiden van cliënten met een verstandelijke beperking en Ernstig ProbleemGedrag
o Bijdragen aan persoonlijke plannen van de cliënten in Plancare
o Arbo-functionaris (HACCP, ergo-coach)
2002 – 2008 : Pluryn Werkenrode Groep, locatie De Winckelsteegh te Nijmege Functie : Receptioniste
o Telefooncentrale
o Alle voorkomende kopieer-, print- en faxwerkzaamheden
o Ontvangst bezoekers en leveranciers
o Post sorteren en emailverkeer
Functie: Activiteitenbegeleider MVG
o Dagbesteding aanbieden en begeleiden van cliënten met Moeilijk Verstaanbaar Gedrag.
o Activiteitenplannen opstellen voor individuele cliënten
o Roosters opstellen voor team activiteitenbegeleiders.
o Notuleren teamvergaderingen.
o Verantwoordelijke interne begroting.
o Redactie 3-jaarlijkse nieuwsbrief met Microsoft Publisher.
Opleidingen
HBO Zorgmanagement, NCOI Opleidingscentrum. Diploma behaald 2009
HBO Orthopedagogiek, Opvoeder-begeleider, Plantijn Hogeschool te Antwerpen (België). Diploma behaald 2002
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
o Volleybal
o Lezen
o Puzzelen
o Secretaris Buurtvereniging
Werkgebied


