

Marianne Overbeeke-Louws
Administratief medewerkster, financieel of commercieel administratief medewerkster
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Na 35 jaar ben ik door een reorganisatie mijn baan verloren.
Ik ben echter nog lang niet klaar om achter de geraniums te gaan zitten en daarom ben ik op zoek
naar een nieuwe uitdaging op administratief gebied.
Zoals u op mijn CV kunt zien heb ik een ruime ervaring op diverse administratieve afdelingen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
• Zelfstandig en sociaal
• Organisatorisch sterk
• Resultaatgericht
• Klantvriendelijk
• Nauwkeurig en cijfermatig
• Loyaal en leergierig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1980 – 2015 Fokker Services BV, Hoogerheide
2010-2015 Customer Service Employee
Ik hield mij bezig met het zorgdragen voor een optimale
Fulfillment dienstverlening aan zowel de interne als externe klant,
van orderintake t/m fakturering.
2009 - 2010 Warehouse Employee
Mijn taken waren het op peil houden van de voorraad materialen die gebruikt worden voor vliegtuigonderhoud en reparatie.
1995 - 2008 Employee Outstations
Hier was ik verantwoordelijk voor de financiële afwikkeling van urenstaten en declaraties van personeel dat werkzaamheden bij derden uitvoerde. Dit alles deed ik aan de hand van de regels die beschreven stonden in het personeelsregelingen-boek.
1994 Medewerker Salarisadministratie
In deze periode assisteerde ik de salarisadministrateur.
1985 - 1993 Kassier Financiën
Mijn taken waren hier ondermeer het controleren, narekenen en uitbetalen van declaraties van personeelsleden die zowel in binnen- als buitenland werkzaam waren geweest. Daarnaast hield ik me bezig met het uitgeven en later weer verrekenen van traveller cheques.
1982 - 1984 Afdelingssecretaresse Financiën
Als afdelingssecretaresse voerde ik allerlei administratieve werkzaamheden uit ter ondersteuning van het hoofd financiën en de hele afdeling.
1980 - 1981 Medewerker Tijdregistratie en Projectadministratie
Hier verwerkte en controleerde ik de uren die gemaakt werden bij een project.
1977 - 1979 Bouwmaterialenhandel de Schelde, Bergen op Zoom
Medewerker Crediteurenadministratie
In mijn eerste baan op de crediteurenadministratie verwerkte ik de binnenkomende facturen.
Opleidingen
MBO Salarisadministratie Basiskennis, diploma behaald in 1995
MBO Praktijkdiploma Boekhouden, diploma behaald in 1993
MAVO 4 Diploma behaald in 1976
• Cursus Afdelingssecretaresse
• Typecursus
• Stenocursus
• Cursus Word, Excel en Lotus Notes
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Honden
Handwerken
Nagelstyling
Werkgebied


