Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hilly van Ommen

Hilly van Ommen

administratie

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een positieve en enthousiaste teamspeler en een kei in administratieve
werkzaamheden, zowel front- als backoffice. Ik sta voor vriendelijkheid,
gastvrijheid en hard werken
Ik ben op zoek naar een administratieve, secretariële back- en/of frontoffice functie, in een
leuk team in de omgeving van Zwolle. In deze functie wil ik graag mijn kwaliteiten gastvrij,
administratief sterk en organisatorisch gebruiken

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

rustig, betrouwbaar,
kan goed plannen en organiseren

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

2008-heden : Commercieel ondersteuner Bedrijven Financieringen Rabobank Vaart en Vechtstreek
Werkzaamheden:
Administratief en financieel verwerken van geaccepteerde financieringsvoorstellen,
Opstellen onderhandse akten en overeenkomsten.
Controle werkzaamheden. Afhandeling correspondentie en overige administratieve werkzaamheden

2003 – 2007 : Assistent Bedrijvenadviseur Rabobank Noordoost-Veluwe
Werkzaamheden:
Samen met bedrijvenadviseur verantwoordelijk voor de
zakelijke cliëntenportefeuille. Telefonisch contact
onderhouden met cliënten. Cliëntgegevens beheren en
actualiseren. Plannen en maken van afspraken.
Voorbereiding en afhandeling van financieringsaanvragen
en verkopen. Opstellen van offertes en overige documenten.
Afhandeling van correspondentie. Verdere voorkomende
administratieve werkzaamheden.

2000 – 2003 : Administratief medewerkster afdeling Krediet Risico Rabobank Epe-Vaassen
Management
Werkzaamheden:
Het aanschrijven van cliënten voor aanleveren gegevens +
afmelding van ingeleverde stukken.
Na verstrekking financieringen cliëntgegevens actualiseren in CBS + controle/beheer cliëntendossiers.
Opstellen/voorbereiden rapportages t.b.v. kredietcommissie en bestuur. Verdere voorkomende werkzaamheden.

1988 – 2000 : Binnendienstmedewerkster afdeling Bedrijven Rabobank Epe-Vaassen
Werkzaamheden:
Telefonisch contact met cliënten. Cliëntgegevens beheren
en actualiseren. Voorbereiding financieringsaanvragen.
Opstellen offerte en overige documenten.
Afhandeling correspondentie.

Opleidingen

Opleidingen:

* Scheidegger machineschrijven, diploma behaald in 1982
* VWO aan het Lambert Franckens College te Elburg, diploma behaald in 1986
* Directie-secretaresse-opleiding bij Instituut Pont te Zwolle, diploma behaald
in 1987
* Praktijkdiploma Moderne Bedrijfsadministratie, diploma behaald in 1991
* HBO -opleiding Management, Organisatie en Recht, diploma behaald
december 2011
* WFT basis: certificaat behaald februari 2015
* WFT Schade Particulier, certificaat behaald april 2015
* WFT Schade Zakelijk: certificaat behaald juli 2015


Interne bankopleidingen:
* Nibe Binnenland, diploma 1992
* Nibe Grondbeginselen zakelijke dienstverlening diploma 1993
* Nibe buitenlandbedrijf, diploma 1998
* Rabobank Bedrijfsopleiding: Juridische Aspecten van de zakelijke Dienstverlening,
diploma 2000
* Branches HID, certificaat in 2006
* DLL Leasing Basis, certificaat 2007
* Leergang financieren zakelijke relaties verdieping, certificaat 2007


Vaardigheden en competenties
Computervaardigheden: zeer ervaren met: MS Word, Excel, Siebel en Outlook
Kan werken met: Powerpoint

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

- Vanaf 2013 notulist kerkenraadsvergaderingen
- 2005-2013 bestuurslid (penningmeester) CBS De Meidoorn in Wezep
- lid popkoor Watzup in Wezep
- sporten: Zumba en wandelen

Werkgebied

  • Wezep 50km
Talentcard®