Personalia
- Leeftijd
- 41 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben moeder van twee kleine jongens (3jr en 1,5jr) en dat heeft veel invloed gehad in de afgelopen jaren. Zowel op het gebied van werk als op persoonlijk vlak. Het heeft mij duidelijk gemaakt dat ik graag wil (blijven) werken en dat ik de ambitie heb om te groeien. Het heeft me ook kritischer gemaakt mbt werk. Wat recentelijk duidelijk is geworden is dat ik meer afstand wil nemen van de (S)GGZ en meer bezig wil zijn met arbeid & gezondheid en studie/loopbaan. Tijdens mijn studie had ik voor ogen om Arbeid & Gezondheid psycholoog te worden, maar vanwege de crisis toentertijd heb ik een andere keuze gemaakt. Klinische psychologie is leuk, maar toch kriebelt de andere kant ook. Wat ik zoek in een nieuwe baan zijn doorgroeimogelijkheden. Hoewel ik voor sommige functies niet voldoende werkervaring heb, bezit ik wel kwaliteiten die mij tot een gemotiveerde werknemer maken. Ik ben praktisch ingesteld, een doener. Ik zal dus alles aanpakken om het werk en de kennis eigen te maken.
Ik zoek een prettige werkplek met fijne collega's waarin mijn kwaliteiten goed naar voren komen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Wie en wat ben ik?
Moeder van twee kleine jongens, spin in het web, planner, gestructureerd, direct, leergierig, grappig, collegiaal, doorzetter, zelfstandig, generalist, praktisch, behulpzaam, overtuigend, motiverend, creatief, zorgzaam, betrokken, doortastend en toegankelijk
Wat wil ik en vind ik leuk? Trainen/coachen, Arbeid&Gezondheid, mensenwerk, uitzoekwerk, netwerken, plannen, ‘regelneef’-functie, ‘iets met getallen’, adviseren, parttime, om en nabij Breda
Mijn huidige situatie
Werkervaring
* Oktober 2015 – heden De Viersprong, specialist in persoonlijkheid, gedrag en gezin, psycholoog
GGZ instelling voor kinderen, jongeren en volwassenen met ernstige persoonlijkheidsproblematiek.
§ Uitvoeren en verwerken van SCIDI en II (semigestructureerd klinisch interview)
§ Interpreteren van ROM
* April 2014 - April 2015 Choices, psycholoog.
GGZ-instelling gericht op verslavingszorg en comorbiditeiten (AS I en II).
§ Uitvoeren van intakes (ASI), het schrijven van verslagen, brieven en het opstellen van behandelplannen
§ Individuele therapiegesprekken (klinisch en ambulant)
§ Groepstherapeutische behandelingen zoals :procesgroepen, workshops, psycho-educatie en CGT.
§ Het ontwikkelen van workshops voor cliënten (bijvoorbeeld Cognitieve gedragstherapie workshop en het thema ‘Boosheid’)
§ Familiebegeleiding (systeemtherapie):contact onderhouden met familie/ partner van cliënten, systeemgesprekken voeren tussen familie/partner en cliënt.
§ Multidisciplinair overleg(MDO)
* Januari 2012 – Januari 2014 ReadyForChange BV, psycholoog. GGZ-instelling gericht op verslavingszorg, maar ook aandacht voor andere stoornissen (AS I en II).
§ Samenwerking in een multidisciplinair team.
§ Uitvoeren van intakes en afnemen van vragenlijsten (MATE, SCL-90), het schrijven van verslagen, brieven en het opstellen van behandelplannen
§ Individueletherapiegesprekken
§ Groepstherapeutische behandelingen,zoals procesgroepen, workshops, psycho-educatie en CGT.
§ Tevens in klachtencommissie en kwaliteitsgroep gezeten.
* November 2011 – December 2011 PsyQ Rijnmond, afdeling ADHD voor volwassenen, basispsycholoog (tijdelijk contract). Dezelfde werkzaamheden tijdens mijn stage zoals hieronder beschreven.
* Februari 2011- Oktober 2011 GZ-stage (incl. BAPD) voldaan bij PsyQ, afdeling ADHD voor volwassenen, psycholoog i/o
§ Zelfstandig uitvoeren van intakegesprekken (door middel van klachten-, familie- en ontwikkelingsanamnese aangevuld met het afnemen van diagnostische vragenlijsten, zoals DIVA),
§ Het zelfstandig voeren van adviesgesprekken
§ Als co-therapeut deeluitmaken van groepstherapeutische behandelingen.
§ Co-therapeut bij individuele behandelingen
* November 2010 – Mei 2011 Erasmus MC, Department of Psychiatry Research and Education,Onderzoeksstage, onderzoeksassistent.
Mijn onderzoeksstage (Welhoek, te Rotterdam) was onderdeel van een promotieonderzoek en over ging over agressie bij patiënten met schizofrenie of schizo-affectieve stoornis;De invloed van positieve symptomen, achtervolgingswanen en psychopathie
§ Afnemen van fysiologische reacties (hetmetenvan huidgeleiding, hartslag en het afnemen van speeksel) bij proefpersonen.
§ Afnemen van diverse vragenlijsten (PSAP,SDAS,RPQ, PANSS, PIQ, CASH, PPI-R). Gewerkt met PCL-R.
* Oktober 2010 – November 2010 Stichting Onderwijs Koninklijke Auris Groep, observator.
§ Observeren van cluster2 kinderen op basisschool.
* December 2009 – Mei 2010 Erasmus Universiteit Rotterdam, student assistent.
Klinisch onderzoek bij basisschoolkinderen (groep 6 t/m 8).
§ Individuele testafname bij kinderen
§ Betrokken bij het onderzoeksopzet en bewerken van data middels SPSS.
* Juni 2008 – December 2009 GITP Den Haag, testzaalcoördinator en administratief medewerker
§ Planning maken, kandidaten begeleiden en observeren.
§ Administratieve werkzaamheden.
* November 2007 – April 2008 Psychologisch Adviesbureau Bijleveld & Van Vriesland, testassistente.
* 2004 – 2005 Stage, Reclamebureau Communicatiewaarde, traffic medewerker.
* Diverse bijbanen: receptioniste hotel, leidinggevende horeca tennisvereniging, servicemedewerker wooncoöperatie, horeca, dagjeswerk The Greenery
Opleidingen
* 2010-2011ErasmusUniversiteitteRotterdam.Master Klinische Psychologie. Diploma: ja. BAPD: ja. Klinische vakken: neuropsychologie, experimentele psychologie, CGT en statistiek.
*2007- 2010 Erasmus Universiteit te Rotterdam, Bachelor Klinische Psychologie. Diploma: ja. Minor: Public Health en Expertise (management en beleid in de zorg)
* 2006–2007 SaxionNext,hogeschool te Dordrecht,HBO Psychologie. Diploma: Propedeuse.
* 2002–2006 GrafischLyceum te Rotterdam, Grafisch Intermediair. Diploma: ja.
* 1995–2001JanTinbergenCollege te Roosendaal, HAVO, profiel Cultuur & Maatschappij. Diploma: ja.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Buiten zijn
Sporten (hardlopen, pilates)
Creatief bezig zijn met/voor de kinderen
Boeken lezen