Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jan Hesseling

Jan Hesseling

Medewerker HR

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op dit moment werkzoekende en ik wil graag weer aan de slag als medewerker op een afdeling HRM

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Integer, accuraat, sociaal, humor, klantgericht, ondersteunen, vakbekwaam, enthousiast

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2016 (apr t/m juli) Administratief medewerker (werkervaringsplaats), Tinten Welzijnsgroep

Verantwoordelijk voor administratieve werkzaamheden op de afdeling HRM.

2001 tot 2014: Medewerker HRM, Stichting De Trans

Verantwoordelijk voor het personeelsbeheer, werving en selectie, managementinformatie, advisering van leidinggevenden en het Handboek Personeel.

Taken en verantwoordelijkheden
• Alle werkzaamheden rondom de werving en selectie van nieuwe medewerkers: advies geven, beleid maken, vacatureteksten schrijven en uitvoering van de administratie.
• Zorgdragen voor de administratieve afhandeling van onder meer indiensttredingen, mutaties en uitdiensttredingen.
• Aanspreekpunt voor vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personele regelingen en dergelijke.
• Het maken van onder andere arbeidsovereenkomsten en detacheringsovereenkomsten.
• Administratieve afhandeling van onder andere functioneringsgesprekken, jubilea en exit interviews.
• Zorgdragen voor het beheer van personeelsdossiers.
• Ontwerpen, onderhouden en verbeteren van administratieve procedures.
• Coördineren van de administratieve organisatie van HRM.
• Verantwoordelijk voor het maken van managementrapportage en beleid.
• Invoeren en up to date houden van HRM werkwijzen in het handboek personeel (HKZ).
• Het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken.
• Applicatiebeheerder van het geautomatiseerd personeelsinformatiesysteem Beaufort en het roosterprogramma Square.
• Interne auditor en ambtelijk secretaris van de klachtencommissie personeel.

1995 tot 2001: Verkoopcoördinator, GasWacht Friesland

Verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van de werkzaamheden op de afdeling Verkoop.

Taken en verantwoordelijkheden
• Het coördineren van alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling Verkoop, waaronder het aansturen van 3 medewerkers.
• Ondersteunen PR-marketingmedewerkster bij het opstellen, plannen, coördineren en uitvoeren van de marketingactiviteiten.
• Coördinatie bestandsvergelijking.
• Applicatiebeheer systeem Dataflex met betrekking tot de afdeling Verkoop.
• Het onderhouden van contacten in- en extern met betrekking tot de afdeling Verkoop.
• Verantwoordelijk voor klachtenbeheer.
• Verrichten van secretariële taken voor het Managementteam.
• Stroomlijnen administratieve organisatie (ontwikkeling/implementatie administratieve processen).
• Verzorgen van notities en andere activiteiten ten behoeve van de (interne) communicatie.
• Het maken en up to date houden van algemene voorwaarden en contracten.

Opleidingen

1993 - 1995: Personeel en Arbeid, Hanzehogeschool, Groningen (diploma behaald)

1989 - 1993: HEAO, Economisch - Juridisch, Hanzehogeschool, Groningen
Afstudeerrichting Personeel, Management en Organisatie (diploma behaald)

1983 – 1989: VWO – B, Winkler Prins, Veendam (diploma behaald)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, fietsen, hardlopen

Werkgebied

  • Veendam 50km
Talentcard®