Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op dit moment werkzoekende en ik wil graag weer aan de slag als medewerker op een afdeling HRM
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Integer, accuraat, sociaal, humor, klantgericht, ondersteunen, vakbekwaam, enthousiast
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2016 (apr t/m juli) Administratief medewerker (werkervaringsplaats), Tinten Welzijnsgroep
Verantwoordelijk voor administratieve werkzaamheden op de afdeling HRM.
2001 tot 2014: Medewerker HRM, Stichting De Trans
Verantwoordelijk voor het personeelsbeheer, werving en selectie, managementinformatie, advisering van leidinggevenden en het Handboek Personeel.
Taken en verantwoordelijkheden
• Alle werkzaamheden rondom de werving en selectie van nieuwe medewerkers: advies geven, beleid maken, vacatureteksten schrijven en uitvoering van de administratie.
• Zorgdragen voor de administratieve afhandeling van onder meer indiensttredingen, mutaties en uitdiensttredingen.
• Aanspreekpunt voor vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personele regelingen en dergelijke.
• Het maken van onder andere arbeidsovereenkomsten en detacheringsovereenkomsten.
• Administratieve afhandeling van onder andere functioneringsgesprekken, jubilea en exit interviews.
• Zorgdragen voor het beheer van personeelsdossiers.
• Ontwerpen, onderhouden en verbeteren van administratieve procedures.
• Coördineren van de administratieve organisatie van HRM.
• Verantwoordelijk voor het maken van managementrapportage en beleid.
• Invoeren en up to date houden van HRM werkwijzen in het handboek personeel (HKZ).
• Het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken.
• Applicatiebeheerder van het geautomatiseerd personeelsinformatiesysteem Beaufort en het roosterprogramma Square.
• Interne auditor en ambtelijk secretaris van de klachtencommissie personeel.
1995 tot 2001: Verkoopcoördinator, GasWacht Friesland
Verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van de werkzaamheden op de afdeling Verkoop.
Taken en verantwoordelijkheden
• Het coördineren van alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling Verkoop, waaronder het aansturen van 3 medewerkers.
• Ondersteunen PR-marketingmedewerkster bij het opstellen, plannen, coördineren en uitvoeren van de marketingactiviteiten.
• Coördinatie bestandsvergelijking.
• Applicatiebeheer systeem Dataflex met betrekking tot de afdeling Verkoop.
• Het onderhouden van contacten in- en extern met betrekking tot de afdeling Verkoop.
• Verantwoordelijk voor klachtenbeheer.
• Verrichten van secretariële taken voor het Managementteam.
• Stroomlijnen administratieve organisatie (ontwikkeling/implementatie administratieve processen).
• Verzorgen van notities en andere activiteiten ten behoeve van de (interne) communicatie.
• Het maken en up to date houden van algemene voorwaarden en contracten.
Opleidingen
1993 - 1995: Personeel en Arbeid, Hanzehogeschool, Groningen (diploma behaald)
1989 - 1993: HEAO, Economisch - Juridisch, Hanzehogeschool, Groningen
Afstudeerrichting Personeel, Management en Organisatie (diploma behaald)
1983 – 1989: VWO – B, Winkler Prins, Veendam (diploma behaald)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, fietsen, hardlopen