De customer journey in kaart

Audioboek De customer journey in kaart

De customer journey in kaart

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.


Omschrijving

De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol.

Over de Auteur 

Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Competenties

Online marketing; customer journey; contentmarketing; digitale trends; behoeftes; aankoop; klantenbinding; leverancier; aanschaf; tools; data; sociale media; internet; instagram; Facebook

Details

Omslagfoto
Omslagfoto van De customer journey in kaart
Onderwerp
(Online) Marketing & Sales, Communicatie & Presentatie
Type
Audioboek
Niveau
Niveau niet vereist
Auteur
Bart van der Kooi
ISBN
9789462552876
Beoordeling
8,0 (1 beoordelingen)

Beoordelingen

8,0
Gebaseerd op 1 beoordeling
  • Een duidelijke toelichting van de customer journey. Veel nuttige tips. Voor de adviesbranche waarin ik werkzaam ben, is niet alles wat verteld wordt van toepassing omdat het proces wat anders verloopt dan bij de aankoop van een product. Desalniettemin vond ik het een zeer waardevol verhaal met veel aanknopingspunten.
    – Margreet, 09-03-2023