De customer journey in kaart
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.
Omschrijving
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol.
Over de Auteur
Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.
Competenties
Online marketing; customer journey; contentmarketing; digitale trends; behoeftes; aankoop; klantenbinding; leverancier; aanschaf; tools; data; sociale media; internet; instagram; Facebook
Details
- Onderwerp
- (Online) Marketing & Sales, Communicatie & Presentatie
- Type
- E-book
- Studiebelasting
- 3 uur
- Niveau
- Niveau niet vereist
- ISBN
- 9789461262592
- Certificaat
- Ja