Ontdek hoe je als bedrijf of organisatie succesvol wordt door te excelleren in service. Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden?
Ontdek hoe je als bedrijf of organisatie succesvol wordt door te excelleren in service.
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden?
Excelleren in Service beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service.
Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.
Met ruim 120 praktijkvoorbeelden is Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid.
• Klanten
• Klantenservice
• Hospitality
• Dienstverlening
• Bedrijfscultuur
• klantrelaties
Jean-Pierre Thomassen ondersteunt als organisatieadviseur organisaties bij de omslag naar een klant- en servicegerichte focus.
Hij is voorzitter van de Stichting Service Excellence en (co)auteur van vijftien klantgerelateerde boeken. Daarnaast is hij als docent verbonden aan verschillende opleidingsinstituten.
service; dienstverlening; strategie; bedrijfscultuur; innovatie; operatie; serviceorganisaties
Leuk dat je een review wilt plaatsen. Deze functie is alleen beschikbaar nadat je bent aangemeld. Uiteraard is het aanmelden volledig gratis.