Krachtig contact met je klant

Online cursus Krachtig contact met je klant

Communicatie, daar draait het om in de ontmoeting tussen jou als verkoopmedewerker en de klant. In deze online cursus word je binnen een week volledig bijgepraat over de voornaamste wetenswaardigheden van de communicatie in een winkelsituatie.

Communicatie, daar draait het om in de ontmoeting tussen jou als verkoopmedewerker en de klant. In deze online cursus word je volledig bijgepraat over de voornaamste wetenswaardigheden van de communicatie in een winkelsituatie. De bedoeling is dat die communicatie zich op een krachtige manier ontwikkelt. Deze online training helpt je om de onmisbare vaardigheden daarvoor toe te passen in jouw winkelpraktijk. 

Doel van de cursus

In de online cursus 'Krachtig contact met je klant' leer je meer over de communicatiekant van het verkoopproces. Dit helpt je om de communicatie met je klanten krachtig te ontwikkelen.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Effectief communiceren met je klanten
  • Beter luisteren naar je klanten
  • Vraagtechnieken toepassen in ontmoeting met klanten
  • Het belang van non-verbale communicatie kennen

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Krachtig contact met je klant' duurt ongeveer 30 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Ondernemend en commercieel handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Krachtig contact met je klant' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Communicatieopdracht, Slim formuleren-kaart, Leerjournaal, Samenvatting, Aanbevolen aanpak.

Toetsing

De online cursus 'Krachtig contact met je klant' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!